Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beholdt du kåpen? Hvor er den kjøpt? Likte den veldig godt!

Den ble beholdt ja :) Kjøpte den på Monki på Merkur i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet meg en ganske enkel jakke for varmere høstdager. Slenger bare et godt skjerf over, så er jeg safe. Shopbop er å anbefale, mye fint der ja... :skya:

velve4035612560_q1_1-0_336x596.jpg

Har aldri handlet fra merket Velvet (Lily Aldridge for Velvet) Ruby Jacket. Men den fikk mye skryt, både innen snitt og kvalitet. Tenkte på DENNE fra Rag and Bone først, men denne var faktisk mer min stil og selvsagt litt billigere :) Anbefaler forresten virkelig Rag and Bone/Jean, der er det mange flotte basisplagg i solid kvalitet som varer sesong for sesong.

Slengte med en racer back topp også, fra Free People. Den var på salg, hvis ikke hadde jeg nok droppet det kjøpet. Men når man først er i gang... :laugh: M/L var den eneste størrelsen igjen, men free people er litt små på størrelse, så antar den henger greit på.

free-people-shopbopcom-camisoles-racer-b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Høstens nyheter fra John Smedley er alltid farlig for min lommebok og mitt velfylte klesskap...

Vinrød merinokjole til bruk på kontoret i vinter, kombinert med en liten, sort cardigan som jeg har i skapet fra før, et sort belte og sorte sko/støvletter:

dawn_ruby_wine_main.jpg

Edit: Og oppdatert med tilbud på mine italienske favorittstrømper i ull.

2 par i farven 'kull'/charcoal, sorte utsolgt i min størrelse så det får vente til de får dem inn igjen ;)

1316596719-75241900.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke lenge siden jeg kjøpte disse kjolene.

Den til venstre er en tynn sommerkjole fra Lindex. Den til høyre er foret og har utrolig god passform samtidig som den er kjempelekker. Den er av merket Cream. Cream-kjolen er veldig behagelig og god, favorittkjolen min :)

post-18494-0-58763100-1379722359_thumb.j

post-18494-0-54974200-1379722413_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skoletter fra Eurosko fra merket Unisa for et par dager siden. Har aldri sett dem før, men de var utrolig gode å gå i. Hvis noen vet om noen andre utsalgssteder hadde jeg satt pris på å få vite om dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...