Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fnuggolina

Neppe en høydare her inne med sort (eller mørkblå muligens 🤷‍♀️) ekstremt hverdagslig kjole - men tror den blir mye brukt da:

Hettegenserkjole fra Ella og Il:

36F1DCCE-8DBD-48EA-89AC-08E0AE5DB1E2.jpeg

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne vesken i dag. Veldig fornøyd med å ha funnet en litt stor veske som har plass til alt jeg trenger å ha med meg.

original.200x300m.jpg

Anonymkode: 6c5aa...ea6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køpte nye sko hos  Zalando. Even & Odd.  De er store i str og 43 satt som et skudd på foten.

https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/f9a0e43b77e13d2a8dfd4b3ef2964f68/f79311eb88704dbb9d410bb85d06f674.jpg?imwidth=156&filter=packshot

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (På 25.1.2021 den 16.35):

Hoka One One - BONDI 7 LØPESKO DAME - Løpesko - lav stabilitet| Sport 1 |  Sport 1 - Ekte Sport

Hvordan er de skoene sånn egentlig i forhold til andre sko? Alle sier de er så gode å gå med, men vil ikke bruke flere tusen på dem om de skulle gi meg gnagsår.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Sola de skrev (54 minutter siden):

Hvordan er de skoene sånn egentlig i forhold til andre sko? Alle sier de er så gode å gå med, men vil ikke bruke flere tusen på dem om de skulle gi meg gnagsår.

Jeg har ikke fått prøvd de sånn ordentlig enda, grunnet årstiden, kun hatt de på litt, men de kjennes utrolig gode og behagelige ut på foten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès skrev (30 minutter siden):

Jeg har ikke fått prøvd de sånn ordentlig enda, grunnet årstiden, kun hatt de på litt, men de kjennes utrolig gode og behagelige ut på foten. 

Har bare hørt bra om de skoene, overalt. De passet utrolig dårlig til min fot som er ganske smal. Foten glir frem og tilbake om du forstår. Får vondt i beina og kan derfor ikke bruke de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cecilie82 said:

Denne og samme modell i svart. Fint for oss som ikke er 2m

44A7EE34-6487-41DE-B237-134614B43045.jpeg

Så fin! Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så fin! Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: 97315...cd4

Bik bok 

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnuggolina skrev (27 minutter siden):

Kjøpte denne i dag - økologisk bomull :)

B2A5E49E-403A-4346-9E90-4AB11B48E3BD.jpeg

Fin! 👌

Anonymkode: 735b4...eb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid ønsket med denne type clutch håndveske, men har ikke blitt til før nå. Vudere å kjøpe meg en knæsj rosa å rød av samme merke.

Dorothy Perkins

Clutch - sunshine yellow

Screenshot_20210220-080244_Zalando.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt litt klær på nettet i det siste, men ikke åpnet de enda, så i dag blir det julaften😅

Anonymkode: 79923...3d4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 11.18):

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

Den synes jeg er skikkelig fin, så faktisk på den tidligere i dag. Jeg tenkte å bruke den til kontoret da, men den er nok definitivt anstendig nok til begravelse. Jeg synes utringningen er passende, men er du bekymret kan du kanskje ta en tynn silketopp under?

Anonymkode: 39804...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...