Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roci skrev (7 timer siden):

Handlet et par plagg på salg hos Lindex - veldig fornøyd med både kjolen og blusen!

Satengkjole med V-hals

Bomullsbluse med broderier

Veldig fine, lit bohemskt😊

Anonymkode: 3b164...dae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en kåpe i går. Jeg bestilte den for første gang i november (delte den i denne tråden), men feiget til slutt ut og returnerte den. Har tenkt på den og småangret litt siden, men så dukket den opp på 40 %, og nå er jeg endelig lykkelig kåpeeier.

Anonymkode: 08225...a0b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

manchester11 skrev (På 8.2.2021 den 10.52):

jeg har kjøpt på zalando en søt kjole til sommer, et par svart bukse, et utrolig fint skjørt, og en elastikk topp. På HM kjøpte jeg en svart bluse som har mykk stoff og en hvit skjorte. Jeg anbefaler disse klær for petite jenter. Spesielt strikket skjørt, dette er det første i denne lengden, som jeg ser bra ut.  Og for kjæresten min kjøpte jeg en genser som Valentines gaver. Alle på reduserte priser, jeg kan ikke si nei til salg😅

 

 

59427a68a9e04abd88f8250bb853f250.jpg

 

 

 

 

Denne kjøpte jeg også! 😄 55% salg ❤️ 

Anonymkode: 2a3c6...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

Er forresten størrelse 36 og ikke så veldig formfull. Tenkte å kombinere den med en svart, knelang kåpe og høyhælte sko.

Anonymkode: 735b4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

Fin kjole.😊 Utringningen var ikke så veldig stor, så den kan du bruke i begravelsen.

Anonymkode: baee2...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fin kjole.😊 Utringningen var ikke så veldig stor, så den kan du bruke i begravelsen.

Anonymkode: baee2...28f

Takk for svar!

Anonymkode: 735b4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

Jeg synes den var veldig tekkelig. Er du usikker tar du bare en tynn sort singlet under :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har bestilt denne kjolen fra InWear: https://www.miinto.no/p-7019068-vox-wrap-dress

Skal i begravelse. Tror dessverre at det blir flere begravelser i tiden fremover, så jeg trenger noe som er «passe anstendig».

Er litt usikker på kjolen, men har heldigvis mulighet til å returnere dersom den ikke skulle passe.

Synes dere at utringningen er OK?

(Har noen veldig konservative eldre damer i slekta, og jeg blåser vanligvis i hva de mener om klærne mine. Men jeg har ikke lyst til skille meg negativt ut i begravelser...)

Anonymkode: 735b4...eb1

Fin kjole, og passende for anledningen (kondolerer så mye forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hege899 skrev (47 minutter siden):

Hvor ?? Veldig fin !

Her:

https://hoyershoptrondheim.no/products/4957670-aggetto?_pos=1&_sid=ba9b3e968&_ss=r

Jeg prøvde den for noen måneder siden og syntes det var en riktig nydelig bukse, men jeg fikk meg ikke til å betale fullpris for den. Og heldigvis for meg har den tydeligvis ikke vært så veldig populær!

Anonymkode: 08225...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 18.23):

Bestilt på nett i dag - ser frem til vår!

DB329BC4-86CF-4B9B-AF0F-DB03C6C40D44.jpeg

65617D28-27D6-4992-9B22-32AE98675C8D.jpeg

Anonymkode: dc954...366

Fine sko! Ser frem til vår jeg og 🌻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/8/2021 at 10:52 AM, manchester11 said:

jeg har kjøpt på zalando en søt kjole til sommer, et par svart bukse, et utrolig fint skjørt, og en elastikk topp. På HM kjøpte jeg en svart bluse som har mykk stoff og en hvit skjorte. Jeg anbefaler disse klær for petite jenter. Spesielt strikket skjørt, dette er det første i denne lengden, som jeg ser bra ut.  Og for kjæresten min kjøpte jeg en genser som Valentines gaver. Alle på reduserte priser, jeg kan ikke si nei til salg😅

hmgoepprod (1).jpg

e2e5949202534773b290a0636ce0d715.jpg

59427a68a9e04abd88f8250bb853f250.jpg

49df596fc2e2414fa9c6634b1e53c5e6.jpg

9b2aa7ae6f4642269a1c4c0b823b83fe.jpg

1c1a8c09045843839e889fc40151ac8d.jpg

hmgoepprod.jpg

Veldig fint skjørt! MEn jeg finner et ikke på hverken zalando eller H&M. Har du en direktelink?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en Facebookreklame idag og kjøpte en veske 🤦🏼‍♀️
 

 

 

A8BEB6B9-4D8C-4C45-A081-45A3CD4FF0B2.jpeg

Anonymkode: 141c3...dad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...