Miss-Grey Skrevet 20. januar 2021 #6481 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg likte buksa, men baken så veldig pysj-aktig ut. Hvordan vil det stoffet bli etter noen timer på kontoret? Jeg kjenner jeg har skikkelig lyst på den, men samtidig ikke. Anonymkode: 39804...576 Aner ikke hvordan materialet kommer til å oppføre seg på sikt. Pleier vanligvis å være veldig streng på materialkvaliteter. I dette tilfellet var jeg litt mindre kritisk på grunn av at deler av materialet var resirkulert og at bedriften klimakompenserer for utslippene. Tenkte det samme som deg når det gjelder pysj-looken. Det er blankt stoff og ingen lommer bak, så om den ser laidback eller profesjonell ut kommer an på hva man kombinerer den med. Men det er noen «riller» i stoffet som gir litt struktur, så det gjør at den ser mindre pysjbukse-aktig ut. Jeg tenkte primært på hjemmekontor, jobbreiser og fritidsbruk da jeg kjøpte denne. Dersom jeg skulle ha brukt den på kontoret ville jeg ha stylet den med et plagg med litt lengde på overkroppen. F.eks. en cardigan, blazer eller skjorte som dekker bakdelen. Jeg er fornøyd med den, men jeg fant den på salg til en veldig god pris (lavere enn i den nettbutikken jeg lenket til). Dersom du er usikker, er det sikkert lurt å prøve den på i en fysisk butikk før du bestemmer deg! Endret 20. januar 2021 av Miss-Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6482 Del Skrevet 20. januar 2021 Miss-Grey skrev (29 minutter siden): Aner ikke hvordan materialet kommer til å oppføre seg på sikt. Pleier vanligvis å være veldig streng på materialkvaliteter. I dette tilfellet var jeg litt mindre kritisk på grunn av at deler av materialet var resirkulert og at bedriften klimakompenserer for utslippene. Tenkte det samme som deg når det gjelder pysj-looken. Det er blankt stoff og ingen lommer bak, så om den ser laidback eller profesjonell ut kommer an på hva man kombinerer den med. Men det er noen «riller» i stoffet som gir litt struktur, så det gjør at den ser mindre pysjbukse-aktig ut. Jeg tenkte primært på hjemmekontor, jobbreiser og fritidsbruk da jeg kjøpte denne. Dersom jeg skulle ha brukt den på kontoret ville jeg ha stylet den med et plagg med litt lengde på overkroppen. F.eks. en cardigan, blazer eller skjorte som dekker bakdelen. Jeg er fornøyd med den, men jeg fant den på salg til en veldig god pris (lavere enn i den nettbutikken jeg lenket til). Dersom du er usikker, er det sikkert lurt å prøve den på i en fysisk butikk før du bestemmer deg! Den var skikkelig fin forfra. Jeg har lite hjemmekontor, så er avhengig av at buksa holder seg fin. Men god idé med litt lang cardigan! Jeg har veldig lyst på den, merker jeg. Det er mye ubehagelige, men fine dressbukser. Hadde vært fint med begge deler. Gjerne oppdater hva du synes når de har fått brukt den litt! Anonymkode: 39804...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6483 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjøper stort sett bare nytt når jeg trenger det, og nå trengte jeg en bære-jakke.. Kjipt å bruke nesten tusen kr på en jakke som kun skal brukes et års tid, og som i tillegg ikke er noe fin :s Anonymkode: 3be95...87e Bære-jakke? Anonymkode: 2fee9...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6484 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bære-jakke? Anonymkode: 2fee9...8f4 Jakke som er sydd for å passe utenfor bæresjal eller bæresele. De har åpning til hodet til ungen og noen har hette til både liten og stor. Finnes i mange forskjellige typer. Jeg har en type allværsjakke/turjakke. Anonymkode: 39804...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20. januar 2021 #6485 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så kule! Hvor kjøpte du de? Anonymkode: c0721...a3f Capone.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 20. januar 2021 #6486 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den var skikkelig fin forfra. Jeg har lite hjemmekontor, så er avhengig av at buksa holder seg fin. Men god idé med litt lang cardigan! Jeg har veldig lyst på den, merker jeg. Det er mye ubehagelige, men fine dressbukser. Hadde vært fint med begge deler. Gjerne oppdater hva du synes når de har fått brukt den litt! Anonymkode: 39804...576 Jeg gjør gjerne det! (Såfremt jeg ikke glemmer det...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. januar 2021 #6487 Del Skrevet 22. januar 2021 Gikk i cordfella - men jeg har alltid likt core selv om det nå igjen er trend. Går for ensfarget og kjedelig som vanlig 😁 Har veeeeeldig lyst på de skoene og, men det skal jeg motstå. Moss Copenhagen, kjøpt på Vakre Vene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 22. januar 2021 #6488 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg har kjøpt en ny hårstrikk og en ny hårspenne fra Maanesten. Synes de har mye fint, og strikkene er fine å bruke til å sette opp håret på hjemmekontoret ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6489 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg må si jeg er imponert over dere som kjøper nye, fine klær til hjemmekontor. Her er det joggis all the way. Anonymkode: 916e4...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6490 Del Skrevet 24. januar 2021 Fikk omsider tak i drømmevesken i går: Chanel Classic Flap medium calfskin med SHW ❤️ Har jobbet veldig hardt for å spare til denne, og har ønsket meg den i årevis. Samtidig er den svært vanskelig å få tak på, så må si at dette er mitt aller beste kjøp noen sinne. Neste «store» kjøp nå blir Cartier Love Bracelet. Elsker klassiske og tidløse plagg og tilbehør. Dyrt - ja. Men den dagen jeg bestemmer meg for å selge, så taper jeg ingenting ☺️ EDC83351-1E01-4FE0-AFCC-041946E6B063.webpAnonymkode: 855f0...182 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6491 Del Skrevet 24. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Fikk omsider tak i drømmevesken i går: Chanel Classic Flap medium calfskin med SHW ❤️ Har jobbet veldig hardt for å spare til denne, og har ønsket meg den i årevis. Samtidig er den svært vanskelig å få tak på, så må si at dette er mitt aller beste kjøp noen sinne. Neste «store» kjøp nå blir Cartier Love Bracelet. Elsker klassiske og tidløse plagg og tilbehør. Dyrt - ja. Men den dagen jeg bestemmer meg for å selge, så taper jeg ingenting ☺️ EDC83351-1E01-4FE0-AFCC-041946E6B063.webp 171.58 kB · 7 downloads Anonymkode: 855f0...182 Gratulerer😍 Anonymkode: 97315...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 25. januar 2021 #6492 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) T Endret 25. januar 2021 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 25. januar 2021 #6493 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Skjørt til vår/sommer. Håper det passer Endret 25. januar 2021 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. januar 2021 #6494 Del Skrevet 25. januar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #6495 Del Skrevet 26. januar 2021 Gjorde et kupp på salg; Langermet topp med hals https://bikbok.com/no/p/scope-long-sleeved-top-bla-overdeler-langermet-dame/7257974_F553 Legglangt skjørt i vevd sateng https://bikbok.com/no/p/someday-satin-skirt-bla-skjort-dame/7261180_F502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 26. januar 2021 #6496 Del Skrevet 26. januar 2021 MaleficentAurora skrev (3 timer siden): Gjorde et kupp på salg; Langermet topp med hals https://bikbok.com/no/p/scope-long-sleeved-top-bla-overdeler-langermet-dame/7257974_F553 Legglangt skjørt i vevd sateng https://bikbok.com/no/p/someday-satin-skirt-bla-skjort-dame/7261180_F502 Hvordan er toppen? Løs/tettsittende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 26. januar 2021 #6497 Del Skrevet 26. januar 2021 Kjøpte dette på Wish idag til datteren min på som er anime cosplayer med venninnene sine:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6498 Del Skrevet 26. januar 2021 Kjøpte vintersko til halvpris i dag. Anonymkode: 82ed1...cfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. januar 2021 #6499 Del Skrevet 26. januar 2021 Genser i ull og alpakka, kjempefin når jeg fjernet den idiotiske plastkragen: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. januar 2021 #6500 Del Skrevet 28. januar 2021 Roci skrev (På 26.1.2021 den 14.04): Genser i ull og alpakka, kjempefin når jeg fjernet den idiotiske plastkragen: Den kragen var virkelig noe for seg selv Venter på plast balaklava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå