Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var innom acne sin nettbutikk for å se hvilket skjerf det var snakk om men der var det flere typer. Hva heter det dere snakker om?

Anonymous poster hash: 70559...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote!

Acne Raya short :) Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også..

raya%20short%20s.jpg?itok=dHhA8zz5

Hvordan føles tøyet ut på denne? Myk eller "stikkete"? Har utrolig lyst på den, men i og med at den er såpass dyr, bør den virkelig være behagelig å bruke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom acne sin nettbutikk for å se hvilket skjerf det var snakk om men der var det flere typer. Hva heter det dere snakker om?

Anonymous poster hash: 70559...dd0

Tror det heter et eller annet med Canada. Det er det billigste av de ulike skjerfene, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles tøyet ut på denne? Myk eller "stikkete"? Har utrolig lyst på den, men i og med at den er såpass dyr, bør den virkelig være behagelig å bruke! :)

Det er veldig mykt og behagelig! Stikker ikke i det hele tatt. Håper jeg får tak i en i dove white, men det må nok vente et par uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote!

Acne Raya short :) Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også..

raya%20short%20s.jpg?itok=dHhA8zz5

Har disse kommet i butikk? Har tittet innom flere gamger i det siste, men kan ikke se at de har kommet. masse annet høstnytt har kommet da(Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse kommet i butikk? Har tittet innom flere gamger i det siste, men kan ikke se at de har kommet. masse annet høstnytt har kommet da(Oslo)

Jepp, kom inn i midten-slutten av juni tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg gal! Har handlet masse på 70% salg. 1 000 kr totalt for alt sammen, ikke dumt!

Egentlig har jeg lenge ønsket meg en skinnjakke, men har ennå ikke funnet en på salg som jeg har likt godt nok. Alle biker-modellene er så utrolig korte i ryggen, og det har jeg ikke lyst på. Så skinnvesten ble et lite kompromiss, håper bare den er fin på og passer i størrelsen.

Fra DorothyPerkins.com:

67171102_large.jpg

55110230_large.jpg

Fra Selected Femme:

(Ekte skinn)

16031126_Black_001_ProductLarge.jpg

16031107_GoldenLatte_001_ProductLarge.jp

16029409_EVENINGBLUE_349631_001_ProductL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan aldri få nok undertøy - i hvertfall ikke når det er salg :) kjøpte dette for 49 kr per del:

2rzuy3o.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan aldri få nok undertøy - i hvertfall ikke når det er salg :) kjøpte dette for 49 kr per del:

2rzuy3o.png

De var fine! Hvor kjøpte du disse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære?

Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement.

Anonymous poster hash: b4096...58f

Altså, det er et helt vanlig skjerf, bare av merket Acne. Jeg har brukt helt like skjerf i mange mange år, bare av andre billige merker. Vil si at den modellen er ganske tidløs og kan brukes til det meste.

Anonymous poster hash: 598f3...b56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse Acne Star til 50%!!! Måtte bare ha dem med meg, tenker meg at de blir superfine til høsten.

1EH121-900_B_54675_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Noen gode dager i Danmark har selvsagt medført litt såkalt shopping :ler:

3 sett Marie Jo undertøy

Lenke til min lilla nyanskaffelse her; http://www.mariejo.com/en/marie-jo/celia/purple-rain/productdetail-padded-bra-0101709prn

Et sort sett i den andre utførelsen av modellen; http://www.mariejo.com/en/marie-jo/celia/black/productdetail-padded-bra-0101706zwa

Og ett hvitt sett i en utgående modell :)

Det 'dro seg med' et skjørt, en topp og en skjorte også. Alle fra AirField.

- også litt 'smårusk' av smykker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er kvaliteten på klærne fra Dorothy Perkins?

Jeg har hørt at de er sånn H&M-ish, men jeg er ikke sikker. Dette er min første bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...