AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5161 Del Skrevet 9. juli 2018 Jeg bestilte denne hos Bonprix. Ønsket meg en kjole i denim. I tillegg bestilte jeg noen BH-er. Anonymkode: 297e0...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5162 Del Skrevet 9. juli 2018 Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! Anonymkode: 70b49...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2018 #5163 Del Skrevet 9. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! Anonymkode: 70b49...146 Det var et skikkelig røverkjøp! Jeg kjøpte samme skjørtet i fjor, tror jeg betalte 900kr for det. Veldig fint skjørt som sitter godt på og er behagelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5164 Del Skrevet 9. juli 2018 Anonymkode: 4a9a5...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 10. juli 2018 #5165 Del Skrevet 10. juli 2018 https://www.xxl.no/puma-athletic-shorts-fritidsshorts-dame-gra/p/1131072_1_style https://www.xxl.no/puma-core-run-short-sleeve-tee-t-skjorte-dame-bla/p/1145266_4_style Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. juli 2018 #5166 Del Skrevet 10. juli 2018 Sko fra Gudrun Sjöden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. juli 2018 #5167 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Ikke i dag, men i det siste: Gucci-belte Sort skjerf fra Hugo Boss (fant ikke bilde) Topp fra Karl Lagerfeld En blå cardigan fra Hugo Boss, bukse fra Floyd og en capribukse fra Floyd (fant ikke bilder). Endret 10. juli 2018 av Jolene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5168 Del Skrevet 13. juli 2018 Anonymkode: 916e4...19e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5169 Del Skrevet 13. juli 2018 På 9.7.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! Anonymkode: 70b49...146 For et kupp! Har tilnærmet det samme skjørtet fra Mads Nørgaard, bare i svart og uten lommer. Fasongen er helt lik, og jeg synes det er superflatterende. Et av mine yndlingsplagg! Anonymkode: 735b4...eb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5170 Del Skrevet 13. juli 2018 Kanskje dere kan hjelpe meg litt? Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? Mørk blå: Offwhite: Anonymkode: 735b4...eb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 13. juli 2018 #5171 Del Skrevet 13. juli 2018 Til å bruke på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juli 2018 #5172 Del Skrevet 14. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dere kan hjelpe meg litt? Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? Mørk blå: Offwhite: Anonymkode: 735b4...eb1 Jeg synes den i midten, men er ikke det morgenkåpe? Tenker siden du skulle bruke den som cardigan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5173 Del Skrevet 14. juli 2018 Jeg har ikke kjøpt noe i dag. Er jeg unormal? Burde jeg oppsøke psykolog eller lege? Anonymkode: dc954...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. juli 2018 #5174 Del Skrevet 14. juli 2018 3 bikinier og 3 kjoler. Elsker kjolene, og utrolig nok, satt alle bikiniene fint på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5175 Del Skrevet 14. juli 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dere kan hjelpe meg litt? Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? Mørk blå: Offwhite: Anonymkode: 735b4...eb1 Jeg tror jeg synes den mørkeste var finest, for den så minst ut som en morgenkåpe... Anonymkode: 916e4...19e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5176 Del Skrevet 14. juli 2018 6 timer siden, Sola de skrev: Jeg synes den i midten, men er ikke det morgenkåpe? Tenker siden du skulle bruke den som cardigan. Takk for svar! Jeg heller også mot den lyseste. Er egentlig ikke så opptatt av hva den egentlig skulle brukes til, jeg har tenkt til å bruke den som cardigan. Er ikke så veldig redd for hva folk synes i utgangspunktet. Dessuten er trenden med kimonoinspirerte bluser og cardigans såpass veletablert her jeg bor, at jeg blir overrasket om noen synes at det er rart. Men siden du spør, sjekket jeg i nettbutikken. Den ligger under kategorien «topper». De har også en kategori for loungewear, og der ligger alt av pysjamaser o.l. Anonymkode: 735b4...eb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5177 Del Skrevet 14. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg synes den mørkeste var finest, for den så minst ut som en morgenkåpe... Anonymkode: 916e4...19e Takk for svar! 🙂 Anonymkode: 735b4...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5178 Del Skrevet 14. juli 2018 På sommersalget: Klær: Silkeskjorte. Det er mange som blir veldig blasse av denne fargen, men jeg kler den heldigvis godt: Silkebukser. Disse skal kun brukes hjemme. Fargene er mye penere i virkeligheten: Tilbehør: Jobbveske (modellen Sofi fra Adax): Nøkkelholder fra Adax: Paraply fra Happy Swedes: Travalo elegance parfymeflaske til reise: + et sølvfarget smykke fra Acessorize som jeg ikke finner bilde av, en lyserosa clutch fra Whyred og en del tilbehør til reising. Anonymkode: 735b4...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enigmatic Skrevet 16. juli 2018 #5179 Del Skrevet 16. juli 2018 Fra årets sommersalg - med store rabatter: Kjole fra Days like this, t-skjorte i bomull i fra Jotunheim, t-skjorte i bomull fra Benetton, bomullsgenser fra Benetton, t-skjorte i lin fra Freequent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enigmatic Skrevet 16. juli 2018 #5180 Del Skrevet 16. juli 2018 Kom ikke med i forrige innlegg, men på sommersalget kapret jeg også en tights fra Kari Traa og søte sommersko fra Rieker/Skoringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå