Hottrio Skrevet 23. januar 2018 #4821 Del Skrevet 23. januar 2018 22 timer siden, Superblomst skrev: Denne her til 14 pund på asos sitt salg :D Bare håper den passer, hvis ikke tror jeg dere kan høre skrikene mine over hele Oslo Oh la la...... FLOTT kjole altså! Håper den passer da! Hvis den ikke passer så kjøper jeg den av deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. januar 2018 #4822 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg liker litt rare og morsomme vesker som tilbehør siden min garderobe er ganske klassisk og ren. SÅ jeg kjøpte denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. januar 2018 #4823 Del Skrevet 24. januar 2018 På 15.1.2018 den 16.41, Peanut skrev: Min kjære så en kjole han syntes var fin for en liten stund siden, men jeg kjøpte ikke da. Var innom samme butikk igjen (Høyer Skøyen) og så, prøvde og så kjøpte ^^, https://www.mih-jeans.com/newton-dress.html (Ikke spør om prisen..! >_- ) Så fin og litt edgy! Du og @Leo er mine største inspirasjoner her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 24. januar 2018 #4824 Del Skrevet 24. januar 2018 Så kos at du syntes det, @Citronella ^^, Ble og blir rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. januar 2018 #4825 Del Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, Peanut skrev: Så kos at du syntes det, @Citronella ^^, Ble og blir rørt jeg Du har god smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. januar 2018 #4826 Del Skrevet 25. januar 2018 Handlet på Collectif sitt salg tidligere i uka. Spent på om alt passer. I dag kjøpte jeg denne enkle toppen, synes den ser bedre ut i virkeligheten og er deilig i stoffet. Litt vårlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 26. januar 2018 #4827 Del Skrevet 26. januar 2018 8 timer siden, Frøkensina skrev: Handlet på Collectif sitt salg tidligere i uka. Spent på om alt passer. I dag kjøpte jeg denne enkle toppen, synes den ser bedre ut i virkeligheten og er deilig i stoffet. Litt vårlig My God!! Nå snakker vi lekre kjoler altså..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2018 #4828 Del Skrevet 26. januar 2018 På 24.1.2018 den 18.24, Citronella skrev: Jeg liker litt rare og morsomme vesker som tilbehør siden min garderobe er ganske klassisk og ren. SÅ jeg kjøpte denne! Wæææ, den var superfin! Jeg som ikke liker oransje engang... Jeg mekket forøvrig min egen rare og morsomme veske av disse: Mitt siste klesplagg var denne fra H&M: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4829 Del Skrevet 26. januar 2018 Svære bestemorstruser i bomull som det er plass til voksenbleier i mens renselsen varer... weee... sexytime. Anonymkode: 3be95...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2018 #4830 Del Skrevet 26. januar 2018 Gul kjole fra Zizzi nedsatt med 70% rabatt. Selv om kjolen er fra høstkolleksjonen, tror jeg den gule fargen kan bli flott til våren også. Påskeantrekket er i boks! (og så var det planene om shoppestopp da... ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2018 #4831 Del Skrevet 26. januar 2018 10 timer siden, Hottrio skrev: My God!! Nå snakker vi lekre kjoler altså..... Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2018 #4832 Del Skrevet 26. januar 2018 3 timer siden, Perelandra skrev: Gul kjole fra Zizzi nedsatt med 70% rabatt. Selv om kjolen er fra høstkolleksjonen, tror jeg den gule fargen kan bli flott til våren også. Påskeantrekket er i boks! (og så var det planene om shoppestopp da... ) Den vil nok bli nydelig med det røde håret ditt Gult er en vanskelig farge for meg og jeg må styre helt unna sennepsgult for da ser jeg syk ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmet Skrevet 26. januar 2018 #4833 Del Skrevet 26. januar 2018 Åh...Så nydelig Kjøpte på HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amomyme Skrevet 26. januar 2018 #4834 Del Skrevet 26. januar 2018 20 timer siden, Frøkensina skrev: Handlet på Collectif sitt salg tidligere i uka. Spent på om alt passer. I dag kjøpte jeg denne enkle toppen, synes den ser bedre ut i virkeligheten og er deilig i stoffet. Litt vårlig Jeg har denne. Den er veldig pen, men har ganske drøy utringning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 26. januar 2018 #4835 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) Behagelig bukse Blå genser (Mest fordi den var 60 % nedsatt) Endret 26. januar 2018 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 26. januar 2018 #4836 Del Skrevet 26. januar 2018 https://www.studioebn.com/shop/nina-salmon-blue-clutch/ Ei lita veske fra Studio Ebn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2018 #4837 Del Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, Frøkensina skrev: Den vil nok bli nydelig med det røde håret ditt Gult er en vanskelig farge for meg og jeg må styre helt unna sennepsgult for da ser jeg syk ut Takk! Ja, så vidt jeg kan se selv, står kjolen godt til håret mitt. Selv om jeg gjerne kler meg fargerikt, er gult noe jeg sjeldent bruker. 4 minutter siden, Sukrin skrev: https://www.studioebn.com/shop/nina-salmon-blue-clutch/ Ei lita veske fra Studio Ebn. Lakseskinn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 26. januar 2018 #4838 Del Skrevet 26. januar 2018 2 minutter siden, Perelandra skrev: Takk! Ja, så vidt jeg kan se selv, står kjolen godt til håret mitt. Selv om jeg gjerne kler meg fargerikt, er gult noe jeg sjeldent bruker. Lakseskinn? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2018 #4839 Del Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, Sukrin skrev: Ja. Stilig, og god utnytting av ressurser. Neste gang jeg spiser laks og kaster skinnet, kommer jeg tenke på at dette kunne blitt til ei veske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4840 Del Skrevet 26. januar 2018 Anonymkode: c207e...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå