Alvea Skrevet 10. november 2015 #3721 Del Skrevet 10. november 2015 Denne passer sikkert ikke inn her, men prøver meg uansett.. Virer som mange av dere her inne har god peiling når det kommer til klær Vurderer sterkt å kjøpe denne: (De har det i både brun og grå) https://bikbok.com/globalassets/productimages/7050219970383_f_wood_sweater_w46_p499_e4995_800-beige.jpg?preset=productpageMen det er kun 8% ull og 5% mohair og 500 kr. Har lenge sett etter en lengre genser som kan brukes som kjole med sorte strømpebukser til, men har ikke funnet noe annet alternativ enn denne. Bør jeg gå for den eller har noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 11. november 2015 #3722 Del Skrevet 11. november 2015 Denne passer sikkert ikke inn her, men prøver meg uansett.. Virer som mange av dere her inne har god peiling når det kommer til klær Vurderer sterkt å kjøpe denne: (De har det i både brun og grå) https://bikbok.com/globalassets/productimages/7050219970383_f_wood_sweater_w46_p499_e4995_800-beige.jpg?preset=productpageMen det er kun 8% ull og 5% mohair og 500 kr. Har lenge sett etter en lengre genser som kan brukes som kjole med sorte strømpebukser til, men har ikke funnet noe annet alternativ enn denne. Bør jeg gå for den eller har noen andre forslag? Veldig lite ull og mohair til den prisen synes nå jeg. Tips: H&M! Jeg har de siste par månedene kommet over 2 stk såkalte "mohairblanding"-kjoler (den siste kjøpte jeg på mandag), og på disse er det 36 % ull og 34 % mohair ifølge lappen. Betalte 499 pr stk, så synes det var en god pris og ok blanding. Den er ikke for tykk heller, og lengden er ca. den samme som den du har linket til på bildet, bare at det ikke er sånn hals. Jeg har i både "militærgrønn" og en form for oransjeblanding, men har aldri sett disse kjolene på nettsiden, så om du har mulighet til å gå i butikk, og gjerne en av de litt større, så anbefaler jeg å ta en titt Jeg er hvertfall superfornøyd med mine, og synes jeg gjorde to skikkelig kupp mtp. pris og det jeg har opplevd som veldig god kvalitet. Eneste "minuset" er at de må håndvaskes, men det gjør jeg allerede med mye annet, så intet nytt for min del der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 11. november 2015 #3723 Del Skrevet 11. november 2015 Veldig lite ull og mohair til den prisen synes nå jeg. Tips: H&M! Jeg har de siste par månedene kommet over 2 stk såkalte "mohairblanding"-kjoler (den siste kjøpte jeg på mandag), og på disse er det 36 % ull og 34 % mohair ifølge lappen. Betalte 499 pr stk, så synes det var en god pris og ok blanding. Den er ikke for tykk heller, og lengden er ca. den samme som den du har linket til på bildet, bare at det ikke er sånn hals. Jeg har i både "militærgrønn" og en form for oransjeblanding, men har aldri sett disse kjolene på nettsiden, så om du har mulighet til å gå i butikk, og gjerne en av de litt større, så anbefaler jeg å ta en titt Jeg er hvertfall superfornøyd med mine, og synes jeg gjorde to skikkelig kupp mtp. pris og det jeg har opplevd som veldig god kvalitet. Eneste "minuset" er at de må håndvaskes, men det gjør jeg allerede med mye annet, så intet nytt for min del der.. Det var akkurat det jeg tenkte jeg også, glad for at jeg spurte her. Jeg skal absolutt ta en titt på h&m, det at halsen ikke er slik på bildet er egentlig bare et stort pluss. Tusen takk for tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 12. november 2015 #3724 Del Skrevet 12. november 2015 Det ble to deilige skjerf på Zara i går, dette og dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 12. november 2015 #3725 Del Skrevet 12. november 2015 Veldig lite ull og mohair til den prisen synes nå jeg. Tips: H&M! Jeg har de siste par månedene kommet over 2 stk såkalte "mohairblanding"-kjoler (den siste kjøpte jeg på mandag), og på disse er det 36 % ull og 34 % mohair ifølge lappen. Betalte 499 pr stk, så synes det var en god pris og ok blanding. Den er ikke for tykk heller, og lengden er ca. den samme som den du har linket til på bildet, bare at det ikke er sånn hals. Jeg har i både "militærgrønn" og en form for oransjeblanding, men har aldri sett disse kjolene på nettsiden, så om du har mulighet til å gå i butikk, og gjerne en av de litt større, så anbefaler jeg å ta en titt Jeg er hvertfall superfornøyd med mine, og synes jeg gjorde to skikkelig kupp mtp. pris og det jeg har opplevd som veldig god kvalitet. Eneste "minuset" er at de må håndvaskes, men det gjør jeg allerede med mye annet, så intet nytt for min del der.. Jeg kjøpte den i dag, mørkegrå Var kun størrelsen min igjen i den fargen, men jeg elsker den <3 Tusen gangere finere enn den jeg linket til fra Bik Bok, så tusen takk igjen Strålende fornøyd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. november 2015 #3726 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) @Søgni, tusen takk for link! Skal vurdere den (selv om den er veldig lik Mi stretch dress, som jeg har fra før av )! Endret 12. november 2015 av FantasDick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 12. november 2015 #3727 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg kjøpte den i dag, mørkegrå Var kun størrelsen min igjen i den fargen, men jeg elsker den <3 Tusen gangere finere enn den jeg linket til fra Bik Bok, så tusen takk igjen Strålende fornøydSå bra! Håper jeg finner en i mørkegrå også; den fargen passer til så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 13. november 2015 #3728 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg kjøpte meg faktisk svarte semskede UGGs i går, da det er de beste støvlene jeg kan ha. :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonelise10 Skrevet 13. november 2015 #3729 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Dette kjøpte jeg i går. Skulle sikkert ha kjøpt en kjole med, men var hadde ikke lysten til å shoppe så mye i går.... Endret 13. november 2015 av tonelise10 Tok feil bilder og la ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. november 2015 #3730 Del Skrevet 13. november 2015 er litt forelska i disse 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3731 Del Skrevet 14. november 2015 Har kjøpt meg ny genser Anonymkode: 916e4...19e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3732 Del Skrevet 15. november 2015 Denne, veldig fornøyd! Anonymkode: d0478...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 15. november 2015 #3733 Del Skrevet 15. november 2015 Denne passer sikkert ikke inn her, men prøver meg uansett.. Virer som mange av dere her inne har god peiling når det kommer til klær Vurderer sterkt å kjøpe denne: (De har det i både brun og grå) https://bikbok.com/globalassets/productimages/7050219970383_f_wood_sweater_w46_p499_e4995_800-beige.jpg?preset=productpageMen det er kun 8% ull og 5% mohair og 500 kr. Har lenge sett etter en lengre genser som kan brukes som kjole med sorte strømpebukser til, men har ikke funnet noe annet alternativ enn denne. Bør jeg gå for den eller har noen andre forslag? Nydelig! 💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3734 Del Skrevet 16. november 2015 Stilongs.Icebreaker bodyfit. Anonymkode: 4317b...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 16. november 2015 #3735 Del Skrevet 16. november 2015 Fant den H&M-ullkjolen i mørkegrå her om dagen.. Nå har jeg samme kjolen i 3 fargerKjøpte meg en helt enkel klokke fra Casio her om dagen. Trengte en enkel, funksjonell klokke, og da en som IKKE hadde skinnreim. Skinnreima på den gamle MK-klokka mi ser ikke ut, så inntil jeg får summet meg til å bytte den et steds så bruker jeg ikke den klokka uansett.. Tror aldri jeg skal kjøpe klokke med skinnreim igjen; de blir jo stygge med én gang?! Og jeg var ikke villig til å bruke mye penger på en klokke som uansett bare skal brukes i jobbsammenheng og som kan bli ødelagt, så synes de 315 kronene var en passe sum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3736 Del Skrevet 16. november 2015 Har også lagt merke til at Bik Bok har mye som er overpriset med tanke på materialene som er brukt. Synes de har mye fint, men det er veldig dårlig kvalitet på mesteparten av varene deres desverre. Er mye mer fornøyd med H&M, ting jeg kjøper derfra er stort sett god kvalitet for prisen. Anonymkode: 3fd18...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. november 2015 #3737 Del Skrevet 16. november 2015 Idag har jeg vært på lagersalg i Oslo. Shit, det var mye som var kraftig nedsatt i pris. Jeg måtte virkelg beherske meg for å ikke storshoppe. Fant såå mye fint! Fra Samsøe. 200 kr.Denne fra Ganni (ikke kjøpt på lagersalg) Skinnjakke (før ca 3000 kr, fikk den til 1000) Fornøyd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. november 2015 #3738 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) er litt forelska i disse Heldiggrisen! Idag har jeg vært på lagersalg i Oslo. Shit, det var mye som var kraftig nedsatt i pris. Jeg måtte virkelg beherske meg for å ikke storshoppe. Fant såå mye fint! Fra Samsøe. 200 kr. Denne fra Ganni (ikke kjøpt på lagersalg) Skinnjakke (før ca 3000 kr, fikk den til 1000) Fornøyd!Hvor var lagersalget hen? Kjøpte to kjoler her om dagen til et ball med skolen. Den ene har ikke kommet frem enda, men her er bilde av den andre: Igrunn like greit at den ikke kom til tiden siden likte bedre den enn den andre jeg bestilte: Endret 13. desember 2015 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. november 2015 #3739 Del Skrevet 16. november 2015 Det var i kongens eller prinsens gate jeg blander de to. Samme gate som steen og strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. november 2015 #3740 Del Skrevet 16. november 2015 Det var i kongens eller prinsens gate jeg blander de to. Samme gate som steen og strøm.Ok, det visste jeg jo egentlig. Hadde bare glemt det. Er det samme som dette: https://www.facebook.com/events/896981387046468/ tror du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå