Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne passer sikkert ikke inn her, men prøver meg uansett.. Virer som mange av dere her inne har god peiling når det kommer til klær :) 

Vurderer sterkt å kjøpe denne: (De har det i både brun og grå)

https://bikbok.com/globalassets/productimages/7050219970383_f_wood_sweater_w46_p499_e4995_800-beige.jpg?preset=productpage

Men det er kun 8% ull og 5% mohair og 500 kr. Har lenge sett etter en lengre genser som kan brukes som kjole med sorte strømpebukser til, men har ikke funnet noe annet alternativ enn denne. 

Bør jeg gå for den eller har noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne passer sikkert ikke inn her, men prøver meg uansett.. Virer som mange av dere her inne har god peiling når det kommer til klær :) 

https://bikbok.com/globalassets/productimages/7050219970383_f_wood_sweater_w46_p499_e4995_800-beige.jpg?preset=productpage

Men det er kun 8% ull og 5% mohair og 500 kr. Har lenge sett etter en lengre genser som kan brukes som kjole med sorte strømpebukser til, men har ikke funnet noe annet alternativ enn denne. 

Veldig lite ull og mohair til den prisen synes nå jeg. Tips: H&M! Jeg har de siste par månedene kommet over 2 stk såkalte "mohairblanding"-kjoler (den siste kjøpte jeg på mandag), og på disse er det 36 % ull og 34 % mohair ifølge lappen. Betalte 499 pr stk, så synes det var en god pris og ok blanding. Den er ikke for tykk heller, og lengden er ca. den samme som den du har linket til på bildet, bare at det ikke er sånn hals. Jeg har i både "militærgrønn" og en form for oransjeblanding, men har aldri sett disse kjolene på nettsiden, så om du har mulighet til å gå i butikk, og gjerne en av de litt større, så anbefaler jeg å ta en titt :)  Jeg er hvertfall superfornøyd med mine, og synes jeg gjorde to skikkelig kupp mtp. pris og det jeg har opplevd som veldig god kvalitet. Eneste "minuset" er at de må håndvaskes, men det gjør jeg allerede med mye annet, så intet nytt for min del der.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite ull og mohair til den prisen synes nå jeg. Tips: H&M! Jeg har de siste par månedene kommet over 2 stk såkalte "mohairblanding"-kjoler (den siste kjøpte jeg på mandag), og på disse er det 36 % ull og 34 % mohair ifølge lappen. Betalte 499 pr stk, så synes det var en god pris og ok blanding. Den er ikke for tykk heller, og lengden er ca. den samme som den du har linket til på bildet, bare at det ikke er sånn hals. Jeg har i både "militærgrønn" og en form for oransjeblanding, men har aldri sett disse kjolene på nettsiden, så om du har mulighet til å gå i butikk, og gjerne en av de litt større, så anbefaler jeg å ta en titt :)  Jeg er hvertfall superfornøyd med mine, og synes jeg gjorde to skikkelig kupp mtp. pris og det jeg har opplevd som veldig god kvalitet. Eneste "minuset" er at de må håndvaskes, men det gjør jeg allerede med mye annet, så intet nytt for min del der.. :fnise:

Det var akkurat det jeg tenkte jeg også, glad for at jeg spurte her. :)

Jeg skal absolutt ta en titt på h&m, det at halsen ikke er slik på bildet er egentlig bare et stort pluss. Tusen takk for tips! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i dag, mørkegrå :) Var kun størrelsen min igjen i den fargen, men jeg elsker den <3 

Tusen gangere finere enn den jeg linket til fra Bik Bok, så tusen takk igjen :) Strålende fornøyd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Søgni, tusen takk for link! Skal vurdere den (selv om den er veldig lik Mi stretch dress, som jeg har fra før av :ler: )!

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte den i dag, mørkegrå :) Var kun størrelsen min igjen i den fargen, men jeg elsker den <3 

Tusen gangere finere enn den jeg linket til fra Bik Bok, så tusen takk igjen :) Strålende fornøyd

Så bra! Håper jeg finner en i mørkegrå også; den fargen passer til så mye!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kjøpte jeg i går. Skulle sikkert ha kjøpt en kjole med, men var hadde ikke lysten til å shoppe så mye i går....

Safari 2.jpg

Skjorte | 7173362 | Hvit | Cubus | Norge 2.jpg

Genser | 7172993 | Blå | Cubus | Norge 2.jpg

Endret av tonelise10
Tok feil bilder og la ut..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Nydelig! 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant den H&M-ullkjolen i mørkegrå her om dagen.. Nå har jeg samme kjolen i 3 farger:fnise:

Kjøpte meg en helt enkel klokke fra Casio her om dagen. Trengte en enkel, funksjonell klokke, og da en som IKKE hadde skinnreim. Skinnreima på den gamle MK-klokka mi ser ikke ut, så inntil jeg får summet meg til å bytte den et steds så bruker jeg ikke den klokka uansett.. Tror aldri jeg skal kjøpe klokke med skinnreim igjen; de blir jo stygge med én gang?! Og jeg var ikke villig til å bruke mye penger på en klokke som uansett bare skal brukes i jobbsammenheng og som kan bli ødelagt, så synes de 315 kronene var en passe sum :Nikke:

image1xxl.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lagt merke til at Bik Bok har mye som er overpriset med tanke på materialene som er brukt. Synes de har mye fint, men det er veldig dårlig kvalitet på mesteparten av varene deres desverre. Er mye mer fornøyd med H&M, ting jeg kjøper derfra er stort sett god kvalitet for prisen.

Anonymkode: 3fd18...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært på lagersalg i Oslo. Shit, det var mye som var kraftig nedsatt i pris. Jeg måtte virkelg beherske meg for å ikke storshoppe. Fant såå mye fint!

samsoe-samsoe-jeans-debra-482033-311x467

Fra Samsøe. 200 kr.

Long Beach Knit Pants, Total Eclipse, hi-res

Denne fra Ganni (ikke kjøpt på lagersalg)

16440602-u3HgG.png

Skinnjakke (før ca 3000 kr, fikk den til 1000)

Fornøyd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt forelska i disse :hjerte:

Heldiggrisen! :hjerte:

Idag har jeg vært på lagersalg i Oslo. Shit, det var mye som var kraftig nedsatt i pris. Jeg måtte virkelg beherske meg for å ikke storshoppe. Fant såå mye fint!

Fra Samsøe. 200 kr.

Denne fra Ganni (ikke kjøpt på lagersalg)

Skinnjakke (før ca 3000 kr, fikk den til 1000)

Fornøyd!

Hvor var lagersalget hen? :) 

Kjøpte to kjoler her om dagen til et ball med skolen. Den ene har ikke kommet frem enda, men her er bilde av den andre: 

Igrunn like greit at den ikke kom til tiden siden likte bedre den enn den andre jeg bestilte: 

714893-0294.jpg

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...