Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjole fra HM

161b9zd.jpg

Kjøpte i tillegg noen plagg på salg som jeg ikke finner på nettsiden. Tettsittende rød kjole med blondeermer som vil være perfekt som årets julekjole. Hvitt omslagsskjørt med svart mønster i litt tykt stoff, ser for meg at det vil bli mye brukt som hverdagsantrekk med en svart enkel genser og en svart ullstrømpebukse. Og til slutt en enkel mørksgrå genser. Elsker salg på hm, plaggene kostet bare 100,- hver :)

Ååå, den var fiiin! :hjerte: Hvordan er den i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, den var fiiin! :hjerte: Hvordan er den i størrelsen?

Jeg vil si at den er helt normal, den passer i den størrelsen jeg pleier å bruke. Veldig behagelig å ha på og så har den lommer, noe jeg digger:) Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at den er helt normal, den passer i den størrelsen jeg pleier å bruke. Veldig behagelig å ha på og så har den lommer, noe jeg digger:) Hehehe

Tror jeg må prøve den på. Takk for svar! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel og fin clutch. Jeg tror den har gått ut av produksjon, den er i alle fall ikke lenger på Decadent sine sider, så jeg ble kjempeglad da jeg fant den i en nettbutikk :)

19974_Decadent_Copenhagen_Decadent_Clutc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ON321A0CC-Q11@13.jpg

"Skinnleggings" som jeg håper ser ut som en bukse. Den har i alle fall lommer bak :) Vært på utkikk lenge og jeg håper virkelig denne sitter fint på.

HI121N003-Q11@2.1.jpg

Sorte jeans :) Skal prøve meg på kvalitetsbukser for en gangs skyld. Lei av bukser som må kastes etter en stund. (Er vel på min tredje Dr.Denim bukse nå og det blir dyrt i lengden når de har så kort levetid).

C1181A009-A11@2.jpg

Nysgjerrig på om denne virkelig er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir retur om ikke.

Alt er fra Zalando :)

Kjøpte også blax gjennomsiktige hårstrikk, men det går vel kanskje ikke inn under her. 

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

ON321A0CC-Q11@13.jpg

"Skinnleggings" som jeg håper ser ut som en bukse. Den har i alle fall lommer bak :) Vært på utkikk lenge og jeg håper virkelig denne sitter fint på.

HI121N003-Q11@2.1.jpg

Sorte jeans :) Skal prøve meg på kvalitetsbukser for en gangs skyld. Lei av bukser som må kastes etter en stund. (Er vel på min tredje Dr.Denim bukse nå og det blir dyrt i lengden når de har så kort levetid).

C1181A009-A11@2.jpg

Nysgjerrig på om denne virkelig er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir retur om ikke.

Alt er fra Zalando :)

Kjøpte også blax gjennomsiktige hårstrikk, men det går vel kanskje ikke inn under her. 

Skinnleggingsene er jo bare rålekre :) Men hvilket merke er den? Prøvde å lete hos Zalando men de har jo X-antall slike men fant ingen med lommer ...som er et must! :)

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnleggingsene er jo bare rålekre :) Men hvilket merke er den? Prøvde å lete hos Zalando men de har jo X-antall slike men fant ingen med lommer ...som er et must! :)

Jeg haket av for "imitert lær" på overmateriale i kategorien sorte bukser :) Da ble det mye mer relevante treff i alle fall.

Her er uansett direktelink til buksen: https://www.zalando.no/only-so-cool-leggings-sort-on321a0cc-q11.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den ikke fryktelig klam?

Anonymous poster hash: 4ecbb...975

Alle slike bukser jeg har sett i butikker pleier å være foret inni slik at de blir litt mer behagelige og ikke fullt så klamme, men litt klamt blir det nok ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Så flott takk skal du ha :)venter i spenning:)

Hei igjen :) Da har støvlene kommet og jeg må bare si...I`m in looooove :) De sitter så bra på foten og er helt normale i str vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lipgloss

Hei igjen :) Da har støvlene kommet og jeg må bare si...I`m in looooove :) De sitter så bra på foten og er helt normale i str vil jeg si :)

Hei,takk for du husket på meg :) så bra at du er fornøyd og dem passet godt :) de var jo bare helt rålekkre så jeg kan godt forstå du er inlooooove :)

Tror jeg satser på at de passer meg og,inn og bestille i løpet av kvelden.

Ha en strålende helg

Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hei,takk for du husket på meg :) så bra at du er fornøyd og dem passet godt :) de var jo bare helt rålekkre så jeg kan godt forstå du er inlooooove :)

Tror jeg satser på at de passer meg og,inn og bestille i løpet av kvelden.

Ha en strålende helg

Ronja

Klart jeg husket deg :) Sikker på at du ikke vil angre så jeg håper virkelig at du blir minst like fornøyd :) Ha en riktig god helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...