Gjest Weetzie Skrevet 24. februar 2013 #321 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg vant nettopp en budrunde på Ebay! Elsker Ebay, å finne klær som er uvanlige der. Vant budrunden på en helt unik 60-tallskjole som jeg gleder meg til å bruke som hverdagskjole fremover. Må også holde meg våken til 02.30 i natt, da er nemlig budfristen ute på en Chanel-jakke jeg synes er helt nydelig. (Nei, jeg stoler ikke på sånn automatisk budforhøyelse, prøvde det en gang - og plutselig byr noen over det høyeste budet), og da kan det jo være at jeg har ombestemt meg, og ønsker å by mer enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 24. februar 2013 #322 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #323 Del Skrevet 24. februar 2013 Beklager med problemer i forhold til link. Mente dette anhenget Anonym poster: ceeb387c8fe75ebd9c1227d3b99f4df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.Olsen Skrevet 25. februar 2013 #324 Del Skrevet 25. februar 2013 Sist uke kjøpte jeg 2 par Hugo Boss jeans på amazon i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 25. februar 2013 #325 Del Skrevet 25. februar 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. mars 2013 #326 Del Skrevet 4. mars 2013 Armbånd til kjæresten. Lol, han kommer til å hate det. Bukser til meg selv. Bukser til meg selv. Bukser til meg selv. Bukser til meg selv. Belte til meg selv. Belte til kjæresten. Armbånd til meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 4. mars 2013 #327 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke så mange dagene siden jeg kjøpte det svarte skjerfet, øverst til høyre på bildet heller Å, hvor er de fra? Det blå var så fint Må ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 4. mars 2013 #328 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 4. mars 2013 #329 Del Skrevet 4. mars 2013 Nydelige plommefarvede Fully Fashioned, non-stretch, 100% nylon strømper (Gio RHT) Farven er en drøm Edit: Lenken er ikke til min størrelse Nydelige plommefarvede Fully Fashioned, non-stretch, 100% nylon strømper (Gio RHT) Farven er en drøm Edit: Lenken er ikke til min størrelse Hei, Kjøpte du disse på Ebay eller er det faktisk forretninger her (les: Oslo) som fører dette? Jeg kjøpte meg for øvrig to par stayups i dag. Vogue; den ene hudfarget og den andre sort. Deilig å ha på! Ludmila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2013 #330 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei, Kjøpte du disse på Ebay eller er det faktisk forretninger her (les: Oslo) som fører dette? Jeg kjøpte meg for øvrig to par stayups i dag. Vogue; den ene hudfarget og den andre sort. Deilig å ha på! Ludmila Kan ikke tenke meg at disse er tilgjengelige i fysiske butikker her hjemme. Ekte strømper er ikke det som lettest å få tak innenlands. Gio finner du så lett som bare det hos britiske forhandlere, men skal du ha noen litt mer spesielle farver (som turkis eller plommerødt) så blir disse ofte produsert spesielt for en kolleksjon undertøy, og da gjelder det å være 'på pletten' når de blir lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 5. mars 2013 #331 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan ikke tenke meg at disse er tilgjengelige i fysiske butikker her hjemme. Ekte strømper er ikke det som lettest å få tak innenlands. Gio finner du så lett som bare det hos britiske forhandlere, men skal du ha noen litt mer spesielle farver (som turkis eller plommerødt) så blir disse ofte produsert spesielt for en kolleksjon undertøy, og da gjelder det å være 'på pletten' når de blir lagt ut. Hei, Lille-pus Takk for tipset. L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 9. mars 2013 #332 Del Skrevet 9. mars 2013 Shoppestopp da, men er man på ferie, så er man på ferie En reisebag/hverdagveske: Bluse: Et par sko: Løpesko: Pluss en navy bukse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 10. mars 2013 #333 Del Skrevet 10. mars 2013 Shoppestopp da, men er man på ferie, så er man på ferie En reisebag/hverdagveske: Bluse: Et par sko: Løpesko: Pluss en navy bukse Nice, Nice, fash. Likte spesielt godt skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. mars 2013 #334 Del Skrevet 10. mars 2013 Nice, Nice, fash. Likte spesielt godt skoene. ¡Muchos gracias! Jeg måtte bare kjøpe de skoene siden lignende sko stadig vekk dukker opp på news feed'en min på Tumblr og jeg synes de er kjempe lekre. Riktignok på gutter, så er usikker på om de vil fungere like godt til meg og mine antrekk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunete Skrevet 10. mars 2013 #335 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvor er den cardiganen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 10. mars 2013 #336 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 10. mars 2013 #337 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2013 #338 Del Skrevet 10. mars 2013 Denne comboen av skjørt og bluse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 11. mars 2013 #339 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvor er den cardiganen fra? ONLY Kjøpte meg denne i går Men kunne også tenkt meg en i denne fargen; Æh, vil ha den dusrosa! Så skikkelig deilig ut. Hvor fra og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #340 Del Skrevet 11. mars 2013 Æh, vil ha den dusrosa! Så skikkelig deilig ut. Hvor fra og pris? Ja, den er veldig myk og god, var kashmir i den Kostet kr 599, og fantes også i lys og mørk grå! Litt spesielt med størrelsen, for den er i "onesize" Anonym poster: ceeb387c8fe75ebd9c1227d3b99f4df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå