Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvite Reebok Classics! (Veldig lurt med helhvite sko med tanke på høstværet, men de er så fine, også var de på salg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg rotet meg borti en kjole i ull og elastan fra Blumarine i kveld :ler:

Nesten maken til denne modellen, men uten pynten.

34439475nu_20_e.jpg

Og da ble det noen ankelstøvletter med på kjøpet,

- et par fra Bruno Premi (egnet til å gå utendørs med) og et par fra Semilla til innendørs bruk

44712205rp_20_f.jpg44661206mi_20_f.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De ankelstøvlettene til venstre var lekre. Kjolen også for så vidt.

Tusen takk, Cata :blomst:

Jeg likte dem så jeg bestemte meg for å gi dem en sjanse.

- jeg slapp ganske greit fra det, så i løpet av en ukes tid vil det vise seg om resultatet står til forventningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg denne og denne fra Zoe Karssen. Digger collegegensere, så myke og behagelige. Så gjelder det bare å fiffe opp resten av antrekket så man ikke blir for avslappet!

:)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg denne og denne fra Zoe Karssen. Digger collegegensere, så myke og behagelige. Så gjelder det bare å fiffe opp resten av antrekket så man ikke blir for avslappet!

:)

Det er masse fine klær i denne tråden, men jeg lurer litt på hvor mye penger dere har? Jeg synes liksom til stadighet at de samme personene kjøper ganske basic gensere o.l. for tusen kroner, og jeg fatter ikke hvordan man kan ta seg råd til det :klo: (hvis det høres ut som kritikk, så er det overhodet ikke det, kun genuin nysgjerrighet).

Anonymous poster hash: d0a19...b18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse fine klær i denne tråden, men jeg lurer litt på hvor mye penger dere har? Jeg synes liksom til stadighet at de samme personene kjøper ganske basic gensere o.l. for tusen kroner, og jeg fatter ikke hvordan man kan ta seg råd til det :klo: (hvis det høres ut som kritikk, så er det overhodet ikke det, kun genuin nysgjerrighet).

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Nei, nå skal du få høre hemmeligheten. Vi har noe som heter jobb. Etter å ha jobbet en måned får du utbetalt noe som heter lønn. Lønn er penger som du kan bruke på akkurat det du har lyst til.

Anonymous poster hash: 5b6dc...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal du få høre hemmeligheten. Vi har noe som heter jobb. Etter å ha jobbet en måned får du utbetalt noe som heter lønn. Lønn er penger som du kan bruke på akkurat det du har lyst til.

Anonymous poster hash: 5b6dc...bfb

Det er ikke nødvendig å bli spydig, jeg stilte et ganske legitimt spørsmål. Jeg skjønner det jo for de som har god jobb og eier bolig, jeg tenkte mer på de i samme situasjon som meg: Student og fremdeles på leiemarkedet. Jeg synes 1000 kr er mye for en genser, og vet at jeg ikke kan ta meg råd til det uten å dytte leilighetsdrømmen tilbake noen år.

Anonymous poster hash: d0a19...b18

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse fine klær i denne tråden, men jeg lurer litt på hvor mye penger dere har? Jeg synes liksom til stadighet at de samme personene kjøper ganske basic gensere o.l. for tusen kroner, og jeg fatter ikke hvordan man kan ta seg råd til det :klo: (hvis det høres ut som kritikk, så er det overhodet ikke det, kun genuin nysgjerrighet).

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Prioriteringer.

Nå er jeg ikke i samme økonomisk situasjon som de fleste her, men jeg velger å bruke mye penger på få plagg som holder seg lenge framfor massevis av klær. Det finnes alltid små ting i hverdagen man kan unngå for å spare penger (til klær).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse fine klær i denne tråden, men jeg lurer litt på hvor mye penger dere har? Jeg synes liksom til stadighet at de samme personene kjøper ganske basic gensere o.l. for tusen kroner, og jeg fatter ikke hvordan man kan ta seg råd til det :klo: (hvis det høres ut som kritikk, så er det overhodet ikke det, kun genuin nysgjerrighet).

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Jeg har en grei inntekt og prioriterer å kjøpe noe dyrt, i stedet for masse billig. Før handlet jeg flere ganger i uken og kom drassende med masse klær fra Vero Moda, H&M, Din Sko o.l.

Jeg har innsett at jeg ikke trenger haugevis av klær og prioriterer å kjøpe litt færre, men ofte litt dyrere.

Og ja, jeg kjøper gjerne merker. Som oftest er det bedre kvalitet. Dessuten er det lett å selge brukt når jeg går lei :)

Bruker nok mindre penger på klær og sko nå, enn før da jeg kun handlet i kjedebutikker!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en grei inntekt og prioriterer å kjøpe noe dyrt, i stedet for masse billig. Før handlet jeg flere ganger i uken og kom drassende med masse klær fra Vero Moda, H&M, Din Sko o.l.

Jeg har innsett at jeg ikke trenger haugevis av klær og prioriterer å kjøpe litt færre, men ofte litt dyrere.

Og ja, jeg kjøper gjerne merker. Som oftest er det bedre kvalitet. Dessuten er det lett å selge brukt når jeg går lei :)

Bruker nok mindre penger på klær og sko nå, enn før da jeg kun handlet i kjedebutikker!

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/gensere-og-kofter/ccollection-cclothes-csweaters-p1.html#product_686988031

Denne deilige cardiganen i lyse grå.

En burgunder lang fin strikket genser fra Vero Moda.

Concealer, sminkekost, solpudder, øyebryns blyant og sminke svamp.

Nå skal jeg ikke shoppe mer i år.

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Et par røde, italienske håndsydde selskapssko til høstens og vinterens sosiale sammenkomster.

11cm spikeheels. Trenges npk å legge et par 'party feet' puter i dem.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...