skreppamedleppa Skrevet 2. april #9341 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 10.32): Ny linkjole fra Max Mara Leisure. (Jeg kommer til å bruke den med belte.) Anonymkode: 08225...a0b Utrolig fin 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #9342 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): https://www.zalando.no/pieces-pceffi-lett-jakke-ash-rose-pe321g042-j11.html https://www.zalando.no/roxy-over-and-above-lett-jakke-paradiso-plaid-cafe-creme-ro521e04h-b11.html Anonymkode: 77d18...a8c Fin farge på dem, jeg og har fått dilla på dusrosa siste tida 😄 Anonymkode: 07996...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 2. april #9343 Del Skrevet 2. april Et par Nike Air Force 1 Low i Supreme White. Ha det bra, 2000kr. Hei på dere, sko! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9344 Del Skrevet 3. april Litt diverse til vår/sommer garderoben Anonymkode: ab068...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9345 Del Skrevet 3. april Beatbox skrev (10 timer siden): Denne🤩🤩 Fra kledegfint.no Har du kjøpt noe fra Kledegfint tidligere og vært fornøyd? Anonymkode: 4cfb0...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9346 Del Skrevet 3. april Gleder meg til sommer ☀️🤩 Anonymkode: ab068...c9d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 3. april #9347 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du kjøpt noe fra Kledegfint tidligere og vært fornøyd? Anonymkode: 4cfb0...21e Hei😊, ja det har jeg. Vær klar over at plaggene er små i str, kinastr...så les str.tabellene nøye😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. april #9348 Del Skrevet 4. april (endret) Ute legger snøen seg hos meg og jeg må tviholde litt på fremtiden så jeg har kjøpt meg noen bikinier og badetøy i dag (de to første hos Accessorize, de to siste hos Retro stage) Endret 4. april av skreppamedleppa 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. april #9349 Del Skrevet 4. april Jeg kjøpte meg en sånn her regn-/vindponcho fra Match: «One size» (hvilke størrelser pleier å gå inn under som det? <_< På meg så den ut som et telt 😅 og jeg er både M og L. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. april #9350 Del Skrevet 4. april Peanut skrev (1 time siden): «One size» (hvilke størrelser pleier å gå inn under som det? <_< På meg så den ut som et telt 😅 og jeg er både M og L. Regn/vindponcho og telt har jo noen likheter da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. april #9351 Del Skrevet 4. april 5 minutter siden, Kvist said: Regn/vindponcho og telt har jo noen likheter da 😄 Så lenge den holder meg tørr, så går alt ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9352 Del Skrevet 6. april Kjøpte meg dunsko fra Flufie på salg 😄 De blir deilige neste vinter! https://www.emilieshop.no/305-s01nb-2 Anonymkode: aaf24...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 6. april #9353 Del Skrevet 6. april Kjøpt meg ny sommerkjole. Sylvie Dress Sungarden Linen – MISSMAYA NORWAY 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9354 Del Skrevet 6. april to basic t-skjorter fra Asket, etter å ha lest at en engelsk skredder vurderte dem blant verdens beste: https://www.asket.com/us/womens/t-shirts/t-shirt-white Anonymkode: 8402b...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 7. april #9355 Del Skrevet 7. april 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #9356 Del Skrevet 7. april Kjole og cardigan fra Lindex, og sko fra Skechers. Anonymkode: 45d30...fd0 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 11. april #9357 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 14.41): to basic t-skjorter fra Asket, etter å ha lest at en engelsk skredder vurderte dem blant verdens beste: https://www.asket.com/us/womens/t-shirts/t-shirt-white Anonymkode: 8402b...372 Rapporter gjerne tilbake om du er fornøyd med disse. Har vært nysgjerrig på Asket en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. april #9358 Del Skrevet 11. april En ny cardigan og blazer til våren 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #9359 Del Skrevet 13. april Anonymkode: 81473...9d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #9360 Del Skrevet 13. april Anonymkode: 783f0...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå