Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Man må bli i så godt humør når man ser deg. Det er gøy å se alle klærne du viser frem. 

Anonymkode: 7cccb...7e8

😁 jo takk for det, har nok en litt leken stil og har funnet ut at livet er for kort til å være grått 

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

image.thumb.jpeg.403568a5b0a4d9b303ed1a49a0bb893b.jpeg

image.thumb.jpeg.55a00796cc96767f4604c4a853cce31c.jpeg

Fant til min store glede ut at denne buksemodeller fortsatt var i produksjon. Jeg kjøpte en i en annen farge for mer enn 12 år siden da jeg gikk med nest minste og den er faktisk ikke utslitt , selv om den har vært i bruk gjennom to graviditeter og hver sommer siden da. Den er dessuten deilig å gå i, så jeg var ikke sein, da jeg kom over denne hos byoung. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

absinthia skrev (32 minutter siden):

image.thumb.jpeg.403568a5b0a4d9b303ed1a49a0bb893b.jpeg

image.thumb.jpeg.55a00796cc96767f4604c4a853cce31c.jpeg

Fant til min store glede ut at denne buksemodeller fortsatt var i produksjon. Jeg kjøpte en i en annen farge for mer enn 12 år siden da jeg gikk med nest minste og den er faktisk ikke utslitt , selv om den har vært i bruk gjennom to graviditeter og hver sommer siden da. Den er dessuten deilig å gå i, så jeg var ikke sein, da jeg kom over denne hos byoung. 

Så fin bukse! Vil du si den er normal i størrelsen?

Anonymkode: e1fb5...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så fin bukse! Vil du si den er normal i størrelsen?

Absolutt..og dersom man får noen kilo ekstra, er det såpass mye strikk i øvre del av hoftene og i midjen, at en sikkert vil klare seg fint med å få ti kilo til. Jeg gikk i den jeg kjøpte først i størrelse medium da jeg var høygravid og sikkert 80 kilo..nå er jeg nesten 20 kilo lettere og størrelse medium passer fortsatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

absinthia skrev (På 2.9.2023 den 20.24):

Absolutt..og dersom man får noen kilo ekstra, er det såpass mye strikk i øvre del av hoftene og i midjen, at en sikkert vil klare seg fint med å få ti kilo til. Jeg gikk i den jeg kjøpte først i størrelse medium da jeg var høygravid og sikkert 80 kilo..nå er jeg nesten 20 kilo lettere og størrelse medium passer fortsatt. 

Tusen takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så interessant hva menn kjøper, og bildene er små, men jeg kjøpte en del ting nå som kom på til sammen femten hundre 😄 Støvler og jakke til vinteren, 5 t-skjorter, 5 langermede trøyer og 10 par sokker. Prisene er etter at det har blitt trukket fra 50 % og deretter 15 % med rabattkode 😄

Screenshot_2023-09-06-00-09-29-37_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjollefyr skrev (1 time siden):

Fant denne, på halv pris av halv pris. Måtte bare ha den. Passet perfekt og.. 🥰

floyd-inez-black-1.jpg

Hvor kjøpte du den? Skikkelig fin 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (På 6.9.2023 den 0.14):

Kanskje ikke så interessant hva menn kjøper, og bildene er små, men jeg kjøpte en del ting nå som kom på til sammen femten hundre 😄 Støvler og jakke til vinteren, 5 t-skjorter, 5 langermede trøyer og 10 par sokker. Prisene er etter at det har blitt trukket fra 50 % og deretter 15 % med rabattkode 😄

Screenshot_2023-09-06-00-09-29-37_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Ser ut som et kupp til den prisen 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (8 timer siden):

Hvor kjøpte du den? Skikkelig fin 🙂

Jeg kjøpte den på en Floyd butikk. Den heter Inez, men den er utsolgt hos nettbutikken. Et skikkelig kupp for den hang på " halv pris av rød pris" 

https://www.floyd.no/floyd-kjole-inez-black

På samme stativet hang denne. Så det ble kjøpt litt glitter i går ja. 😊

https://www.floyd.no/vila-paljettbukse-scarlet-sequins-black?gad=1&gclid=CjwKCAjwjOunBhB4EiwA94JWsOGAGTUe2NHYAgtDXn7Ton66-RdK0sWcuIHGm-wU7y3WCfdA4UcMFhoCyNgQAvD_BwE

Endret av Fjollefyr
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjollefyr skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte den på en Floyd butikk. Den heter Inez, men den er utsolgt hos nettbutikken. Et skikkelig kupp for den hang på " halv pris av rød pris" 

https://www.floyd.no/floyd-kjole-inez-black

På samme stativet hang denne. Så det ble kjøpt litt glitter i går ja. 😊

https://www.floyd.no/vila-paljettbukse-scarlet-sequins-black?gad=1&gclid=CjwKCAjwjOunBhB4EiwA94JWsOGAGTUe2NHYAgtDXn7Ton66-RdK0sWcuIHGm-wU7y3WCfdA4UcMFhoCyNgQAvD_BwE

Oh, fine de også 🤩 elsker alt som glitrer 😁😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne kjolen fra Miss Maya i merinoull. Klar for høsten 🤩

dfe3b4a546f9daecc9d69c2b1a25a98e-image.jpeg.jpg

Endret av Elysian
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 19.53):

Finner aldri dressbukser, men håååper på at disse kan funke

Her treffer du blink det blir stilig.

Den buksen til de støvlettene er inner innertier.

image.jpeg.8e6e0ee22c4ddd3d0789f0a851bd2d3a.jpegimage.jpeg.dc4b7c260a8691d4ecc3bcb230afadb9.jpeg

Anonymkode: 71334...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...