Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ænema skrev (21 minutter siden):

 

kjøpte dette for å ha på ferien i sommer. 

bf4ee352757d2cad9e2054aba99e0a81-image.j

Har sett den veska på Instagram tror jeg, den ser genial ut! Motiverende flaske👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (Akkurat nå):

Har sett den veska på Instagram tror jeg, den ser genial ut! Motiverende flaske👌

tror det er noe billig greier fra kina. men det påstås at det ikke er giftige flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt, men hentet en sekk med klær fra sånn gi-bort-gruppe på facebook. Kun farger jeg bruker/liker godt, og helt Basic klær uten masse dilldall. Liker mønster, meen helst blomster, sommerfugl, kirsebær. Alt annet? Stryk det. 

Uansett, fikk noen lange tynne basics, en onepiece som også er min første🤭, et langt linkjørt, en bluse uten armer, et par joggebukser som man ikke ser ut som en dass i, en-to vanlige tynne gensere, et par med t-skjorter, en veldig pen tynn genser i 95% merinoull (helt kanon til tur), sort Basic hverdagskjole nesten college, men ikke helt og en kort topp. 

Griner ikke jeg, ihvertfall ikke da mye av det var i M og det passer fint, det i L var baggy liksom. Og slank er jeg ikke🙃 Bare høy med smal overkropp 😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 time siden):

Ikke kjøpt, men hentet en sekk med klær fra sånn gi-bort-gruppe på facebook. Kun farger jeg bruker/liker godt, og helt Basic klær uten masse dilldall. Liker mønster, meen helst blomster, sommerfugl, kirsebær. Alt annet? Stryk det. 

Uansett, fikk noen lange tynne basics, en onepiece som også er min første🤭, et langt linkjørt, en bluse uten armer, et par joggebukser som man ikke ser ut som en dass i, en-to vanlige tynne gensere, et par med t-skjorter, en veldig pen tynn genser i 95% merinoull (helt kanon til tur), sort Basic hverdagskjole nesten college, men ikke helt og en kort topp. 

Griner ikke jeg, ihvertfall ikke da mye av det var i M og det passer fint, det i L var baggy liksom. Og slank er jeg ikke🙃 Bare høy med smal overkropp 😂

Hvor er joggebuksene fra?

Anonymkode: 3b164...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor er joggebuksene fra?

Anonymkode: 3b164...dae

Står LifeTime på lappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte snekkerbukse etter å ha sett kjendis Farmen 2023. Jeg ble inspirert av Ingrid Vik Lysne, synes hun var så søt i den snekkerbuksa hun brukte en del på Farmen. 
Jeg hadde ikke trodd jeg skulle kjøpe snekkerbukse til meg selv, men etter Farmen kjøpte jeg en lignende, angrer ikke😍

F7488524-243E-455D-9B30-2DDA697705A3.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte snekkerbukse etter å ha sett kjendis Farmen 2023. Jeg ble inspirert av Ingrid Vik Lysne, synes hun var så søt i den snekkerbuksa hun brukte en del på Farmen. 
Jeg hadde ikke trodd jeg skulle kjøpe snekkerbukse til meg selv, men etter Farmen kjøpte jeg en lignende, angrer ikke😍

F7488524-243E-455D-9B30-2DDA697705A3.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

Kult😊

Anonymkode: 97315...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (9 timer siden):

Står LifeTime på lappen. 

Det er sparkjøp sitt merke

Anonymkode: 34cbf...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er sparkjøp sitt merke

Anonymkode: 34cbf...158

Jøss, jaja. Var helt innafor og bruke den lenger enn til nærbutikken. 🤭 At det så ikke slask ut liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 20.3.2023 den 17.51):

Hoka Challenger ATR 6 Dame | SportsDeal

Ååååå! Så artig at du kjøpte disse, du har hatet dem før og skulle aldri ha sånne sko! :fnise: 

Anonymkode: f77df...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt ikke mindre enn 16 jeans fra tre forskjellige nettbutikker 😂 pris på over 20.000 men gudskjelov på faktura og med bytterett! Jeg har gått ned 10 kg i vekt så trenger nye bukser, har flat rumpe så bukser fra HM og vanlige butikker på det lokale kjøpesenteret mitt sitter ikke bra på meg. Planen er å prøve alle buksene og beholde to eller tre stk om de sitter bra. Og ja.. Jeg vet jeg er et miljøsvin som bestiller så mye og returnerer men det er bare denne ene gangen 

Anonymkode: 4f109...1e3

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har bestilt ikke mindre enn 16 jeans fra tre forskjellige nettbutikker 😂 pris på over 20.000 men gudskjelov på faktura og med bytterett! Jeg har gått ned 10 kg i vekt så trenger nye bukser, har flat rumpe så bukser fra HM og vanlige butikker på det lokale kjøpesenteret mitt sitter ikke bra på meg. Planen er å prøve alle buksene og beholde to eller tre stk om de sitter bra. Og ja.. Jeg vet jeg er et miljøsvin som bestiller så mye og returnerer men det er bare denne ene gangen 

Anonymkode: 4f109...1e3

Føler'n! 23 kg her til nå. Ga bort alle buksene mine til ei venninne, som er der i kroppen som jeg var for et år. siden. Har funnet 4 bukser for enn 500 lappen totalt 😂 100,- for ei, 25% på ONLY, outletdager hos cubus så der fikk jeg en bomullsbukse for 80,- og 70% for en stund siden på en tøyjean. Helt innafor 😂😎

Flaks for høyde, da de fleste genserne/toppene/blusene mine enda sitter greit. Et par er blitt alt for store, får spørre venninnen min om hu vil ha de og 😂🙈 

Bra med -10 kg da! Må ha vært en stor endring på kroppen, om du har svidd av 20K på klær 🙈😬 Gøy for dere som har muligheten økonomisk til det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (8 minutter siden):

Føler'n! 23 kg her til nå. Ga bort alle buksene mine til ei venninne, som er der i kroppen som jeg var for et år. siden. Har funnet 4 bukser for enn 500 lappen totalt 😂 100,- for ei, 25% på ONLY, outletdager hos cubus så der fikk jeg en bomullsbukse for 80,- og 70% for en stund siden på en tøyjean. Helt innafor 😂😎

Flaks for høyde, da de fleste genserne/toppene/blusene mine enda sitter greit. Et par er blitt alt for store, får spørre venninnen min om hu vil ha de og 😂🙈 

Bra med -10 kg da! Må ha vært en stor endring på kroppen, om du har svidd av 20K på klær 🙈😬 Gøy for dere som har muligheten økonomisk til det ☺️

Grattis med vektnedgang du også! 

Angående pengeboka, jeg er lavtlønnet og har som sagt bestilt alle buksene på faktura med bytterett, kommer til å beholde 2 bukser kanskje og hadde ikke hatt råd til de to om det ikke var for at jeg har solgt unna en del tøy på finn :) Men bukser som sitter bra er prioritet nå når jeg får en knyttneve mellom livet og buksa på de gamle buksene 😅 

Anonymkode: 4f109...1e3

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Grattis med vektnedgang du også! 

Angående pengeboka, jeg er lavtlønnet og har som sagt bestilt alle buksene på faktura med bytterett, kommer til å beholde 2 bukser kanskje og hadde ikke hatt råd til de to om det ikke var for at jeg har solgt unna en del tøy på finn :) Men bukser som sitter bra er prioritet nå når jeg får en knyttneve mellom livet og buksa på de gamle buksene 😅 

Anonymkode: 4f109...1e3

Er jo gøy at det går den veien! Om det er bevisst slanking for en grunn liksom. 

Takk:-) Slutte med medisiner skjønner du, gå fra en vandrende feit ballong, til egentlig enda overvektig, meen skal absolutt ikke klage. Så er det som har gjort hele jobben, da medisiner gjør mye dritt med forbrenning, metthetsfølelse, konstant sulten osv. Så ja, bort med de, og ellers levd normalt faktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (På 2.3.2023 den 22.00):

www.giesswein.com :)

Er det en trygg side? Ser de har fri frakt, men det kommer vel på 25% moms på toppen?

Anonymkode: 0642e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

image.thumb.jpeg.e5de310cb8e76b054562687eb905384a.jpeg

Bestilte disse fra Lois (ufrivillig vektnedgang og virkelig behov for oppdatering av bukser, er ikke komfortabel med sagge-stilen). Bestilte min vanlige størrelse, men de var så trange at jeg fikk de knapt igjen. Går mye i kjoler, så måtte rett vei å ta på meg ei ny-innkjøpt bukse fra Levis som sitter perfekt, trodde først jeg hadde gått opp masse i vekt uten å merke det, men levis-buksa satt perfekt. Blir så irritert på at man ikke kan holde størrelsene! Kunne forstått det mere hadde det vært str small, medium osv, men disse buksene er i tommer. På samme måte som at en centimeter er en centimeter så skulle man tro at en tomme er en tomme.

Ble retur, men jeg likte buksa så godt at jeg bestilte den på nytt i en større størrelse. Og skrev en anmeldelse med råd om å gå opp i størrelse.

Kjøpte også denne toppen fra Levis, ikke så tykk i stoffet så blir god til våren, og nå så bruker jeg den under hjemmestrikka vester/pullovers eller ei strikkajakke over :) 

image.thumb.jpeg.8c6b4aa118cd01732075ca8fad6b2669.jpeg

Endret av skruf
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 timer siden):

image.thumb.jpeg.e5de310cb8e76b054562687eb905384a.jpeg

Bestilte disse fra Lois (ufrivillig vektnedgang og virkelig behov for oppdatering av bukser, er ikke komfortabel med sagge-stilen). Bestilte min vanlige størrelse, men de var så trange at jeg fikk de knapt igjen. Går mye i kjoler, så måtte rett vei å ta på meg ei ny-innkjøpt bukse fra Levis som sitter perfekt, trodde først jeg hadde gått opp masse i vekt uten å merke det, men levis-buksa satt perfekt. Blir så irritert på at man ikke kan holde størrelsene! Kunne forstått det mere hadde det vært str small, medium osv, men disse buksene er i tommer. På samme måte som at en centimeter er en centimeter så skulle man tro at en tomme er en tomme.

Ble retur, men jeg likte buksa så godt at jeg bestilte den på nytt i en større størrelse. Og skrev en anmeldelse med råd om å gå opp i størrelse.

Kjøpte også denne toppen fra Levis, ikke så tykk i stoffet så blir god til våren, og nå så bruker jeg den under hjemmestrikka vester/pullovers eller ei strikkajakke over :) 

image.thumb.jpeg.8c6b4aa118cd01732075ca8fad6b2669.jpeg

Så kul bukse- den likte jeg godt. Hvilke bukse i lois er det? Hvilken størrelse bruker du vanlig, og hvilke størrelse har du nå bestilt, 😊

Anonymkode: 40c84...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, skruf said:

image.thumb.jpeg.e5de310cb8e76b054562687eb905384a.jpeg

Bestilte disse fra Lois (ufrivillig vektnedgang og virkelig behov for oppdatering av bukser, er ikke komfortabel med sagge-stilen). Bestilte min vanlige størrelse, men de var så trange at jeg fikk de knapt igjen. Går mye i kjoler, så måtte rett vei å ta på meg ei ny-innkjøpt bukse fra Levis som sitter perfekt, trodde først jeg hadde gått opp masse i vekt uten å merke det, men levis-buksa satt perfekt. Blir så irritert på at man ikke kan holde størrelsene! Kunne forstått det mere hadde det vært str small, medium osv, men disse buksene er i tommer. På samme måte som at en centimeter er en centimeter så skulle man tro at en tomme er en tomme.

Ble retur, men jeg likte buksa så godt at jeg bestilte den på nytt i en større størrelse. Og skrev en anmeldelse med råd om å gå opp i størrelse.

Kjøpte også denne toppen fra Levis, ikke så tykk i stoffet så blir god til våren, og nå så bruker jeg den under hjemmestrikka vester/pullovers eller ei strikkajakke over :) 

image.thumb.jpeg.8c6b4aa118cd01732075ca8fad6b2669.jpeg

Veldig kule jeans😍

Anonymkode: 97315...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så kul bukse- den likte jeg godt. Hvilke bukse i lois er det? Hvilken størrelse bruker du vanlig, og hvilke størrelse har du nå bestilt, 😊

Anonymkode: 40c84...fc9

Den var råfin på :)  Står fotsåvidt normal i størrelsen……men det er ikke jeg enig i

Bruker 26 tommer, gikk opp til 27. Men den nye har ikke ankommet enda, så vet ikke om den vil passe. Men tror det, er litt stretch i den. Høyt liv og satt veldig fint over baken, likte snittet og vasken/fargen

https://www.vakrevene.no/products/riley-comfort-soft-javea-sky-stones

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...