Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (På 31.8.2022 den 13.17):

Og - fordi min gamle bobledress ikke passer (skal selge den til høsten når folk begynner å fryse), så bestilte jeg denne. For bobledress må jeg ha, til pilking og turer med hundene. Tilbud nå, satt ned fra 2500 til 1499: 

2C803AA2-DC99-476C-8237-699FA76005DA.jpeg

Veldig stor i størrelse, så redd det blir retur. Men bestilte blå og rosa i en str mindre, den vurderer jeg å beholde 🤔litt lang i beina, bare. Vurderer å gå ned enda en str. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (På 9.9.2022 den 10.34):

Etter tips her på forumet så har jeg bestilt meg sko fra Scetchers, max cushioning elite. Bruker vanligvis Hoka Bondi 7, men får se om ett skobytte hjelper på smerter i beiina

https://www.skechers.no/womens-max-cushioning-elite-step-up-128044ofwt

image.jpeg.abeb9916cd68b34bb01205c0d60f4330.jpeg

Jeg er mer fornøyd med Hoka Bondi 7 enn Scetchers Max chusion 😅

Anonymkode: 968b7...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er mer fornøyd med Hoka Bondi 7 enn Scetchers Max chusion 😅

Anonymkode: 968b7...bed

Det er Hoka Bondi 7 jeg vanligvis bruker, og Hoka speedgoat til terreng, 

Men pga smerter i beina så ville jeg prøve å teste ut ett annet merke for å se om kan ha noe for seg :) 

(har dog nettopp funnet ut at smertene er pga bivirkninger av kreft, så da er det nok vondt uansett hva jeg bruker av skotøy🙄)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er her, og da ble det en ny høstkjole + ny merinoullstrømpebukse (siden de gamle var skikkelig slitt…..så de skal brukes under bukser i år på kalde dager) 

Ble denne i tynn cord (100% bomull), og med lommer i skjørtet (elsker lommer på kjoler). Finnes både i dus rosa og mørk grønn, men jeg valgte grønn siden jeg synes jordfarger er finere på høsten/vinteren 

https://fineting.com/collections/kjoler/products/7710439-peyton-dress-dark-image.jpeg.2541648902bf17c6a45dde97535db4f4.jpeg

Og, ikke kjøpt, men jeg ble nettopp ferdig med å strikke denne genseren :)

https://www.nostenett.no/products/franky-genser-garnpakke?gclid=Cj0KCQjw94WZBhDtARIsAKxWG-9MEYgqsPEkR5qLvg-OSxs36aj8VbdINlF9NcYOyMAvMlnz9Lc5t6caAo55EALw_wcB

image.jpeg.df2e75fb5cb187ced1b1648fe62bfff9.jpeg

Og nå skal jeg fortsette å selge unna klær som har blitt for store på Finn og Tise :) Får litt bedre samvittighet over å bruke penger på nye klær når jeg tjener penger på å selge unna det som ikke passer…..bør jo egentlig ikke ha dårlig samvittighet siden det ikke er selvvalgt vekttap, men kjenner litt på det likevel mtp miljøet. Men; jeg kjøper så og si alltid i naturstoffer, god kvalitet og styrer unna plastikk og fast fashion. Er sikkert pga det jeg selger fortløpende unna det jeg legger ut for salg også :)  

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (9 timer siden):

Høsten er her, og da ble det en ny høstkjole + ny merinoullstrømpebukse (siden de gamle var skikkelig slitt…..så de skal brukes under bukser i år på kalde dager) 

Ble denne i tynn cord (100% bomull), og med lommer i skjørtet (elsker lommer på kjoler). Finnes både i dus rosa og mørk grønn, men jeg valgte grønn siden jeg synes jordfarger er finere på høsten/vinteren 

https://fineting.com/collections/kjoler/products/7710439-peyton-dress-dark-image.jpeg.2541648902bf17c6a45dde97535db4f4.jpeg

Den kjolen har jeg kjøpt og, men i mørk blå🤩 Såå fin🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting denne mnd. Eiendomsskatt er noe dritt.

Men jeg har et par ting i tankene til neste mnd 🤓

Anonymkode: 56abe...f59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinny skrev (1 time siden):

Den kjolen har jeg kjøpt og, men i mørk blå🤩 Såå fin🥰

Åh, gleder meg til den dukker opp i posten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par svarte knestrømper i ull 🥶 69 kr paret på Cubus. Rabattkode på 50 kr så det ble bare 88 kr for to par. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole. Jeg fryser som sagt, tror innkjøpene mine bærer preg av det. 982CE096-470A-4DD7-98C5-C629BA0FEE11.jpeg

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

image.png.05b5fbf6b7b367fa5a9c8dcf0842fe9c.png

Er noe galt med bildet ditt

Anonymkode: 81473...9d3

Ja, jeg la bootsene ut på nytt i neste innlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg ikke handle noe 🙄 det gikk jo «kjempebra». 🙈 Har tenkt på dette skjørtet så lenge, flere ganger om dagen. Det kommer til å passe perfekt til en genser jeg har 🤭 

1165E243-7245-407C-B254-7EBF1A2C5806.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rød genser til min sønn til jul, og en brun og en grønn gensere til meg i dag.

Anonymkode: 82ed1...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...