Bloms Skrevet 11. august 2022 #8101 Del Skrevet 11. august 2022 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. august 2022 #8102 Del Skrevet 12. august 2022 Denne vesken fra Markberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. august 2022 #8103 Del Skrevet 12. august 2022 Gensere, lue,strømpebukser og skjørt, henholdsvis modcloth og etsy 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. august 2022 #8104 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Gensere, lue,strømpebukser og skjørt, henholdsvis modcloth og etsy Åh, den nederste genseren ble jeg helt forelsket i🥰🥰 Modcloth? edit; og er helt forelsket i stilen din🥰 Endret 12. august 2022 av skruf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. august 2022 #8105 Del Skrevet 12. august 2022 Så mye fint @skreppamedleppa! Jeg liker særlig skjørtet og strømpebuksene Jeg har også vært på shopping i dag. Endelig har favorittfargen lilla min begynt å komme tilbake i butikkene igjen. 💜😊 Kjole fra Floyd Cardigan fra Zizzi Kjole fra Zizzi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. august 2022 #8106 Del Skrevet 12. august 2022 skreppamedleppa skrev (3 timer siden): Gensere, lue,strømpebukser og skjørt, henholdsvis modcloth og etsy Du har ikke tilfeldigvis tips til hvor jeg kan få tak på julegenser med dinosaur? 💖💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8107 Del Skrevet 12. august 2022 Anonymkode: 715a2...4b7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. august 2022 #8108 Del Skrevet 12. august 2022 skruf skrev (4 timer siden): Åh, den nederste genseren ble jeg helt forelsket i🥰🥰 Modcloth? edit; og er helt forelsket i stilen din🥰 Tusen takk, det var utrolig knall hyggelig å høre🤩 Genseren nederst er nok fra Etsy: https://www.etsy.com/no-en/listing/1273952965/japanese-sweater-women-print-knitted?click_key=d829757063cdbebfb733c9b246860fe796777611%3A1273952965&click_sum=f0b66451&ref=search_recently_viewed-1&pro=1&frs=1 gleder meg selv til den kommer i posten 😁 Takk @Perelandra DundreMilfin skrev (4 timer siden): Du har ikke tilfeldigvis tips til hvor jeg kan få tak på julegenser med dinosaur? 💖💖💖 Jeg vet at modcloth pleier å ha noen slike helst rett etter halloween er ferdig. Jeg søkte på "dinosaur" på siden deres og fikk opp disse to som er julepreget https://modcloth.com/products/rawr-ambition-fair-isle-sweater-c50014 https://modcloth.com/products/christmas-tree-rex-zip-up-hoodie-green men begge disse har de bare i xs ser jeg. Men det kommer opp relativt mye når jeg googlet "christmas dinosaur sweater", så det finnes mye der ute.. Masse lykke til med jakten på juledinosauren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8109 Del Skrevet 13. august 2022 Anonymkode: 79923...3d4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8110 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 19.29): Anonymkode: 715a2...4b7 Litt dilla på Michael Kors eller? Anonymkode: 4797a...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 13. august 2022 #8111 Del Skrevet 13. august 2022 Vanlig topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2022 #8112 Del Skrevet 14. august 2022 Perelandra skrev (På 12.8.2022 den 17.31): Så mye fint @skreppamedleppa! Jeg liker særlig skjørtet og strømpebuksene Jeg har også vært på shopping i dag. Endelig har favorittfargen lilla min begynt å komme tilbake i butikkene igjen. 💜😊 Kjole fra Floyd Cardigan fra Zizzi Kjole fra Zizzi Den nederste kjolen har jeg og, de er utrolig deilige å bruke. Og den cardigan i den lillafargen er så fin. Må kjøpe den selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. august 2022 #8113 Del Skrevet 14. august 2022 skreppamedleppa skrev (På 12.8.2022 den 22.12): Tusen takk, det var utrolig knall hyggelig å høre🤩 Genseren nederst er nok fra Etsy: https://www.etsy.com/no-en/listing/1273952965/japanese-sweater-women-print-knitted?click_key=d829757063cdbebfb733c9b246860fe796777611%3A1273952965&click_sum=f0b66451&ref=search_recently_viewed-1&pro=1&frs=1 gleder meg selv til den kommer i posten 😁 Takk @Perelandra Jeg vet at modcloth pleier å ha noen slike helst rett etter halloween er ferdig. Jeg søkte på "dinosaur" på siden deres og fikk opp disse to som er julepreget https://modcloth.com/products/rawr-ambition-fair-isle-sweater-c50014 https://modcloth.com/products/christmas-tree-rex-zip-up-hoodie-green men begge disse har de bare i xs ser jeg. Men det kommer opp relativt mye når jeg googlet "christmas dinosaur sweater", så det finnes mye der ute.. Masse lykke til med jakten på juledinosauren Har kikket litt på etsy nå og virkelig forelsket meg i noen gensere, men har du noen erfaring med hvordan kvaliteten er? Har handlet fra etsy før, men det har i hovedsak vært smykker og «dill» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. august 2022 #8114 Del Skrevet 14. august 2022 MarianneE skrev (3 timer siden): Den nederste kjolen har jeg og, de er utrolig deilige å bruke. Og den cardigan i den lillafargen er så fin. Må kjøpe den selv Ja, den er veldig behagelig. 😊 Gikk med den i hele går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. august 2022 #8115 Del Skrevet 14. august 2022 skruf skrev (5 timer siden): Har kikket litt på etsy nå og virkelig forelsket meg i noen gensere, men har du noen erfaring med hvordan kvaliteten er? Har handlet fra etsy før, men det har i hovedsak vært smykker og «dill» Jeg har handlet en del fra etsy i en del år nå. Det er jo en samleparaply for mange selgere og en kan nok garantert møte på mye... rart igrunn. Men jeg har handlet kjoler, skjørt, gensere, vesker, sko, vel igrunn det meste. Kanskje er jeg litt naiv når jeg handler men bare engang har jeg vært misfornøyd hvor jeg har måtte klaget, da kjøpte jeg meg en veske men fikk tilsendt en singlet med samme motiv som vesken. I og med at jeg har dysleksi tenkte jeg lenge på om det var verdt styret med å skrive en engelsk klage men jeg gjorde nå det etter mye knoting og fomling🤪 jeg fikk beskjed samme dag om at selger var veldig lei seg og jeg kunne bare beholde singleten (som var 3 ganger for stor😅) og hun skulle sende vesken samme dag. Det gjorde hun og alt ordnet seg. Kvalitet; igjen, det er nok store forskjeller innenfor etsy vil jeg tro. Jeg har noen dyrere selgere på favoritter med blant annet linkjoler som jeg vet at holder en høy kvalitet (med priser deretter også😬), men alt i alt er det stortsett grei Kvalitet, typ ikke være enn H&M. Mangen synes den type Kvalitet er dårlig men jeg har mange flotte plagg fra H&M som er både 10 og 13 år gamle. Og så er det å lese anmeldelser fra andre kunder på siden hvor en handler, dette syntes jeg er gull verdt.. Så i all hovedsak er jeg fornøyd i grunn. Jeg vet at jeg 'må' på mange måter utenfor norske sider og butikker for å få det utvalget jeg ofte liker og jeg sier meg ganske fornøyd med etsy de har jo alt😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. august 2022 #8116 Del Skrevet 14. august 2022 skreppamedleppa skrev (1 time siden): Jeg har handlet en del fra etsy i en del år nå. Det er jo en samleparaply for mange selgere og en kan nok garantert møte på mye... rart igrunn. Men jeg har handlet kjoler, skjørt, gensere, vesker, sko, vel igrunn det meste. Kanskje er jeg litt naiv når jeg handler men bare engang har jeg vært misfornøyd hvor jeg har måtte klaget, da kjøpte jeg meg en veske men fikk tilsendt en singlet med samme motiv som vesken. I og med at jeg har dysleksi tenkte jeg lenge på om det var verdt styret med å skrive en engelsk klage men jeg gjorde nå det etter mye knoting og fomling🤪 jeg fikk beskjed samme dag om at selger var veldig lei seg og jeg kunne bare beholde singleten (som var 3 ganger for stor😅) og hun skulle sende vesken samme dag. Det gjorde hun og alt ordnet seg. Kvalitet; igjen, det er nok store forskjeller innenfor etsy vil jeg tro. Jeg har noen dyrere selgere på favoritter med blant annet linkjoler som jeg vet at holder en høy kvalitet (med priser deretter også😬), men alt i alt er det stortsett grei Kvalitet, typ ikke være enn H&M. Mangen synes den type Kvalitet er dårlig men jeg har mange flotte plagg fra H&M som er både 10 og 13 år gamle. Og så er det å lese anmeldelser fra andre kunder på siden hvor en handler, dette syntes jeg er gull verdt.. Så i all hovedsak er jeg fornøyd i grunn. Jeg vet at jeg 'må' på mange måter utenfor norske sider og butikker for å få det utvalget jeg ofte liker og jeg sier meg ganske fornøyd med etsy de har jo alt😅 Takk for fin og utfyllende kommentar; da blir det etsy-shopping på meg også😃 (litt nysgjerrig på den vesken som kom som singlet….) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8117 Del Skrevet 14. august 2022 African Ranger fra Jim Green i Sør Afrika ble det på meg Anonymkode: f26ea...201 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. august 2022 #8118 Del Skrevet 14. august 2022 Denne: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 14. august 2022 #8119 Del Skrevet 14. august 2022 Denne fra Zalando 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 16. august 2022 #8120 Del Skrevet 16. august 2022 Kjøpte denne jakka her på kappahl https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/xlnt/XLNT-yttertoy/skjortejakke/732214/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå