Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Jolene skrev:

Den buksen vil jo se utrolig fin ut med en enkel overdel til, og fargen passer jo til det meste. Selv ville jeg valgt en sort overdel, men en hvit kan også gjøre det veldig sommerlig og fint. Kombiner med enten hæler eller ballerinasko feks? Stilig bukse :)

Enig om enkel overdel, men husk at de aller fleste ikke kler svart, og du bør i det minste ha kald hudtone.☺

Anonymkode: 3b164...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Helgeline skrev:

Fint!

Likte særlig godt buksa... hvor er den kjøpt?

H&M. Vær obs på at den er liten i str.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig om enkel overdel, men husk at de aller fleste ikke kler svart, og du bør i det minste ha kald hudtone.☺

Tusen takk for tips @Jolene og alle 🤗

Ja, du har rett; svart er en dårlig farge til meg, pleier å bytte ut med marine. Siden jeg er en «soft» type sånn fargemessig, blir det heller off-white enn ren hvit. 
Denne tråden er gull verdt, så fint å se hvilke klær folk velger. Mye inspirasjon å hente...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt treningstøy (tights + sports-BH) siden jeg har blitt så glad i å trene hjemme nå. 

image.thumb.png.e7e373281640d118fbed3490158a8740.png

image.thumb.png.01ccd2367cbeec9b723c080be8a78fe2.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, går stort sett bare i sorte klær, men har en kald hudtone :) Synes de fleste er fine i sort egentlig.

1 time siden, Helgeline skrev:

Tusen takk for tips @Jolene og alle 🤗

Ja, du har rett; svart er en dårlig farge til meg, pleier å bytte ut med marine. Siden jeg er en «soft» type sånn fargemessig, blir det heller off-white enn ren hvit. 
Denne tråden er gull verdt, så fint å se hvilke klær folk velger. Mye inspirasjon å hente...

Bare hyggelig! :) Både marineblå og offwhite blir også fint :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 4.6.2020 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Hvis resten er bomull. Det er en helt nydelig blanding. :) 

Anonymkode: 08225...a0b

Har kjøpt en kjole fra Other stories, var kjempe fin på

Anonymkode: 9c646...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, SPOCA skrev:

Salg på Zalando:

Polo Ralph Lauren - SHORT SLEEVE - Bluser - blue/white

Fin farge, så feminint snitt!

Tenk så fin den vil være sammen med et skjørt med høyt liv 🌼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte denne i forrige uke - fra Cubus på nett. Handler aldri hos Cubus fordi jeg har erfaring med at klærne har dårlig kvalitet.

Men jeg trengte en ny pysjamas, og helst en mørk langermet en (det hender at jeg bruker selvbruning om kvelden, som jeg ikke vil ha på sengetøyet). Denne passet til beskrivelsen, og var i tillegg svanemerket, så jeg tok sjansen.

Etter én vask (på 40 grader), begynte sømmene å gå i oppløsning. Den ble returnert til butikken etter mindre enn et døgn. 

Dersom noen vet om en lignende pysjamas av god kvalitet, tar jeg gjerne imot tips!

FFFFE12C-278F-4151-83C8-00602562E5F2.thumb.jpeg.8ac184d94a5890d1418f6f23d47c84ce.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss-Grey skrev:

Fin farge, så feminint snitt!

Tenk så fin den vil være sammen med et skjørt med høyt liv 🌼

Takk! Ja, jeg foretrekker 50-tallskjoler (og skjørt), så har et veldig fint 50-tallskjørt jeg skal ha til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte det heldigvis rett før det ble utsolgt. Den fremhever timeglassfiguren min. 

7242375_990_f_q_bobbo_dress_week38_bikbok_399_3999.jpg

Anonymkode: 5e341...2cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, SPOCA skrev:

Takk! Ja, jeg foretrekker 50-tallskjoler (og skjørt), så har et veldig fint 50-tallskjørt jeg skal ha til. :)

Har du noen tips til gode produsenter eller selgere av skjørt i 50-tallssnitt laget i naturmaterialer? Jeg er på evig leting, men sliter veldig med å finne kvalitetsklær i klassisk snitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen tips til gode produsenter eller selgere av skjørt i 50-tallssnitt laget i naturmaterialer? Jeg er på evig leting, men sliter veldig med å finne kvalitetsklær i klassisk snitt.

Kommer litt an på naturmaterialet, men Collectif har noen som er ihvertfall helt eller nesten helt laget av bomull, det  samme gjelder Hell Bunny. Unique Vintage og TopVintage har også, f.eks her: https://topvintage.net/en/vintage-retro/50s-paula-swing-skirt-in-navy (100% bomull).

Ellers må man nok rett og slett på leting hos f.eks Tiger Milly, Heart of Haute, Banned Retro, Miss Candyfloss, Voodoo Vixen, Dolly & Dotty m.fl. Ellers vet jeg at Marks & Spencer og Debenhams har en del skjørt i naturmatriale (lin, bomull etc), men de er jo ikke dedikert til en retrosttil nødvendigvis. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, SPOCA skrev:

Kommer litt an på naturmaterialet, men Collectif har noen som er ihvertfall helt eller nesten helt laget av bomull, det  samme gjelder Hell Bunny. Unique Vintage og TopVintage har også, f.eks her: https://topvintage.net/en/vintage-retro/50s-paula-swing-skirt-in-navy (100% bomull).

Ellers må man nok rett og slett på leting hos f.eks Tiger Milly, Heart of Haute, Banned Retro, Miss Candyfloss, Voodoo Vixen, Dolly & Dotty m.fl. Ellers vet jeg at Marks & Spencer og Debenhams har en del skjørt i naturmatriale (lin, bomull etc), men de er jo ikke dedikert til en retrosttil nødvendigvis. 

Takk, nå har jeg mye å undersøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...