AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6061 Del Skrevet 6. juni 2020 1 time siden, Jolene skrev: Den buksen vil jo se utrolig fin ut med en enkel overdel til, og fargen passer jo til det meste. Selv ville jeg valgt en sort overdel, men en hvit kan også gjøre det veldig sommerlig og fint. Kombiner med enten hæler eller ballerinasko feks? Stilig bukse Enig om enkel overdel, men husk at de aller fleste ikke kler svart, og du bør i det minste ha kald hudtone.☺ Anonymkode: 3b164...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. juni 2020 #6062 Del Skrevet 6. juni 2020 6 timer siden, Helgeline skrev: Fint! Likte særlig godt buksa... hvor er den kjøpt? H&M. Vær obs på at den er liten i str. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 6. juni 2020 #6063 Del Skrevet 6. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig om enkel overdel, men husk at de aller fleste ikke kler svart, og du bør i det minste ha kald hudtone.☺ Anonymkode: 3b164...dae Tusen takk for tips @Jolene og alle 🤗 Ja, du har rett; svart er en dårlig farge til meg, pleier å bytte ut med marine. Siden jeg er en «soft» type sånn fargemessig, blir det heller off-white enn ren hvit. Denne tråden er gull verdt, så fint å se hvilke klær folk velger. Mye inspirasjon å hente... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. juni 2020 #6064 Del Skrevet 6. juni 2020 Salg på Zalando: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktobr Skrevet 6. juni 2020 #6065 Del Skrevet 6. juni 2020 Nytt treningstøy (tights + sports-BH) siden jeg har blitt så glad i å trene hjemme nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. juni 2020 #6066 Del Skrevet 6. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig om enkel overdel, men husk at de aller fleste ikke kler svart, og du bør i det minste ha kald hudtone.☺ Anonymkode: 3b164...dae Hehe, går stort sett bare i sorte klær, men har en kald hudtone Synes de fleste er fine i sort egentlig. 1 time siden, Helgeline skrev: Tusen takk for tips @Jolene og alle 🤗 Ja, du har rett; svart er en dårlig farge til meg, pleier å bytte ut med marine. Siden jeg er en «soft» type sånn fargemessig, blir det heller off-white enn ren hvit. Denne tråden er gull verdt, så fint å se hvilke klær folk velger. Mye inspirasjon å hente... Bare hyggelig! Både marineblå og offwhite blir også fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6067 Del Skrevet 7. juni 2020 På 4.6.2020 den 21.05, AnonymBruker skrev: Hvis resten er bomull. Det er en helt nydelig blanding. Anonymkode: 08225...a0b Har kjøpt en kjole fra Other stories, var kjempe fin på Anonymkode: 9c646...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6068 Del Skrevet 7. juni 2020 Anonymkode: 9c646...1b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 7. juni 2020 #6069 Del Skrevet 7. juni 2020 19 timer siden, SPOCA skrev: Salg på Zalando: Fin farge, så feminint snitt! Tenk så fin den vil være sammen med et skjørt med høyt liv 🌼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 7. juni 2020 #6070 Del Skrevet 7. juni 2020 Bestilte denne i forrige uke - fra Cubus på nett. Handler aldri hos Cubus fordi jeg har erfaring med at klærne har dårlig kvalitet. Men jeg trengte en ny pysjamas, og helst en mørk langermet en (det hender at jeg bruker selvbruning om kvelden, som jeg ikke vil ha på sengetøyet). Denne passet til beskrivelsen, og var i tillegg svanemerket, så jeg tok sjansen. Etter én vask (på 40 grader), begynte sømmene å gå i oppløsning. Den ble returnert til butikken etter mindre enn et døgn. Dersom noen vet om en lignende pysjamas av god kvalitet, tar jeg gjerne imot tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6071 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Miss-Grey skrev: Dersom noen vet om en lignende pysjamas av god kvalitet, tar jeg gjerne imot tips! Ta en titt her, tror det er flere som passer beskrivelsen din https://www.zalando.no/dameklaer-nattoy-pyjamas/_bla.flerfarget.gra.svart/?sleeves=langermet Anonymkode: 916e4...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. juni 2020 #6072 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Miss-Grey skrev: Fin farge, så feminint snitt! Tenk så fin den vil være sammen med et skjørt med høyt liv 🌼 Takk! Ja, jeg foretrekker 50-tallskjoler (og skjørt), så har et veldig fint 50-tallskjørt jeg skal ha til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 7. juni 2020 #6073 Del Skrevet 7. juni 2020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6074 Del Skrevet 7. juni 2020 Kjøpte det heldigvis rett før det ble utsolgt. Den fremhever timeglassfiguren min. Anonymkode: 5e341...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6075 Del Skrevet 7. juni 2020 Anonymkode: 08225...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6076 Del Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, SPOCA skrev: Takk! Ja, jeg foretrekker 50-tallskjoler (og skjørt), så har et veldig fint 50-tallskjørt jeg skal ha til. Har du noen tips til gode produsenter eller selgere av skjørt i 50-tallssnitt laget i naturmaterialer? Jeg er på evig leting, men sliter veldig med å finne kvalitetsklær i klassisk snitt. Anonymkode: 08225...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. juni 2020 #6077 Del Skrevet 7. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen tips til gode produsenter eller selgere av skjørt i 50-tallssnitt laget i naturmaterialer? Jeg er på evig leting, men sliter veldig med å finne kvalitetsklær i klassisk snitt. Anonymkode: 08225...a0b Kommer litt an på naturmaterialet, men Collectif har noen som er ihvertfall helt eller nesten helt laget av bomull, det samme gjelder Hell Bunny. Unique Vintage og TopVintage har også, f.eks her: https://topvintage.net/en/vintage-retro/50s-paula-swing-skirt-in-navy (100% bomull). Ellers må man nok rett og slett på leting hos f.eks Tiger Milly, Heart of Haute, Banned Retro, Miss Candyfloss, Voodoo Vixen, Dolly & Dotty m.fl. Ellers vet jeg at Marks & Spencer og Debenhams har en del skjørt i naturmatriale (lin, bomull etc), men de er jo ikke dedikert til en retrosttil nødvendigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6078 Del Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, SPOCA skrev: Kommer litt an på naturmaterialet, men Collectif har noen som er ihvertfall helt eller nesten helt laget av bomull, det samme gjelder Hell Bunny. Unique Vintage og TopVintage har også, f.eks her: https://topvintage.net/en/vintage-retro/50s-paula-swing-skirt-in-navy (100% bomull). Ellers må man nok rett og slett på leting hos f.eks Tiger Milly, Heart of Haute, Banned Retro, Miss Candyfloss, Voodoo Vixen, Dolly & Dotty m.fl. Ellers vet jeg at Marks & Spencer og Debenhams har en del skjørt i naturmatriale (lin, bomull etc), men de er jo ikke dedikert til en retrosttil nødvendigvis. Takk, nå har jeg mye å undersøke! Anonymkode: 08225...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitron80 Skrevet 7. juni 2020 #6079 Del Skrevet 7. juni 2020 Kjøper 98% av tøyet på H&M, det siste var litt tøy til gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6080 Del Skrevet 8. juni 2020 Anonymkode: f89fe...b43 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå