Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lett i flere år (Det har vært mye innsvingte kåper med smale ermer de siste årene føler jeg...) fant jeg endelig en kåpe fra Stylein/Ellos som både er bred nok over skuldrene og har vide nok ermer til at man kan ha en litt tykk genser eller en dress-/draktjakke inni uten å se ut som en medisterpølse! (Hvis man da ikke kjøper en kåpe som egentlig er alt for stor og som da ser helt merkelig ut på grunn av det). Tenkte jeg skulle velge noe annet enn svart for en gangs skyld, så da ble det den som matchet bikkja best! :ler:

Ullkåpe Stylein.jpg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.9.2019 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Den grønne veska var nydelig! Kan jeg spørre hvor den er fra? Og om du er fornøyd?

Anonymkode: d1fd5...f8d

Den kjøpte jeg på Nelly.com og jeg er superfornøyd!😁 Modellen heter The Editor 29. Er dessverre ingen igjen i grønn på Nelly, men er igjen i hvit og grå. Men de ekke på tilbud ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 23.24, Leo skrev:

Etter å ha lett i flere år (Det har vært mye innsvingte kåper med smale ermer de siste årene føler jeg...) fant jeg endelig en kåpe fra Stylein/Ellos som både er bred nok over skuldrene og har vide nok ermer til at man kan ha en litt tykk genser eller en dress-/draktjakke inni uten å se ut som en medisterpølse! (Hvis man da ikke kjøper en kåpe som egentlig er alt for stor og som da ser helt merkelig ut på grunn av det). Tenkte jeg skulle velge noe annet enn svart for en gangs skyld, så da ble det den som matchet bikkja best! :ler:

Ullkåpe Stylein.jpg

Fin fasong! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ei sløyfe til å feste i halsen på bluser. Håper bare den er som ca. samme farge som de fleste blusene mine. 

Screenshot_20191009-113848_Etsy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
On 10/13/2019 at 5:33 PM, Perelandra said:

Kjøpt på loppemarked i helga. 

20191013_172823.thumb.jpg.bb6243b4e5bb46070aee909190613de2.jpg

Lilla skoene var skikkelig kule! Har ønsket meg slike lenge! Heldiggris! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 18.20, AnonGangerTo skrev:

Lilla skoene var skikkelig kule! Har ønsket meg slike lenge! Heldiggris! 

Takk! Jeg er godt fornøyd med kjøpet. 

Da jeg var på loppemarkedet hadde jeg på meg en kjole med mønster i lilla og ei lilla jakke. Dama som solgte skoa til meg sa at de skoa roper på deg. :ler:

Loppemarked er gøy! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...