Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest UncommonSense
2 minutter siden, Jolene skrev:

Hvordan er de i 40 denier, er de varme eller sånn ok for en høstdag? Har pleid å kjøpe fra Manillusion fordi det blir egentlig ikke noe dyrere enn å kjøpe fra uktights, det er jo fint. Derimot selger de ikke 40 denier :( Elsker hofteholderne til WKD, de er så behagelige å ha på! Har prøvd KMD før, men de er ikke like gode synes jeg, og holder ikke like lenge. Kan anbefale ullstrømper fra Levante forresten :)

Tror den 40 den var ny i år. De er ganske varme altså, jeg bruker ikke ullstrømper før det er under 5 minus, og jeg skal være ute endel, jeg bruker riktignok lang kåpe og varme ankelstøvletter. Gamle kjerringer liker ikke å fryse! :) 

Har noen ullstrømper fra Levante, de er litt korte synes jeg. Men veldig varme. Har forøvrig samme erfaring med KMD. Stroppene blir så fort slitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, UncommonSense skrev:

Tror den 40 den var ny i år. De er ganske varme altså, jeg bruker ikke ullstrømper før det er under 5 minus, og jeg skal være ute endel, jeg bruker riktignok lang kåpe og varme ankelstøvletter. Gamle kjerringer liker ikke å fryse! :) 

Har noen ullstrømper fra Levante, de er litt korte synes jeg. Men veldig varme. Har forøvrig samme erfaring med KMD. Stroppene blir så fort slitt. 

Den var ny ja, men har ikke prøvd dem. Jeg har ankellang kåpe, mammelukk og ullstrømper når det blir kaldt. I tillegg til ullskjørt :P Yngre kjerringer liker heller ikke å fryse! :P

Anbefaler at du kjøper dem litt større i størrelsen, da de er italienske og ikke beregnet på nordiske lår. Jeg har kjøpt xl for å få dem tettere og lengre, funker som bare det!

Men kanskje vi ikke skal kuppe denne tråden (er en egen tråd om undertøy)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jolene skrev:

Oh me like! Strømper fra det merket er verdt investeringen! Kan forøvrig anbefale Manillusion også, fordi de fører WKD, både i strømper og hofteholdere :) Dessuten er de offesiell forhandler av WKD i Norge. Har selv både hofteholder og flere strømper fra WKD, og har aldri opplevd så god kvalitet på verken hofteholder eller strømper.

Ellers har jeg kjøpt meg en mørkeblå ullcardigan fra Hugo Boss. Har flere fra dette merket, og kvaliteten er utrolig bra! Dessuten er de faktisk varme, til tross for at de er i tynn ull.

Så masse fint Manillusion har! Jeg har lenge vurdert å begynne med stay ups med hofteholdere etter å ha bestemt meg for at jeg hater strømpebukser som pesten. En modell jeg har sett på er Rago supermesh hofteholdere som består av 80% spandex. På Ebay finner jeg den til halvparten av prisen. Har du (eller andre som bruker stayups) erfaring med å kjøpe hofteholdere fra Ebay eller Amazon?

Anonymkode: 2a3c6...841

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så masse fint Manillusion har! Jeg har lenge vurdert å begynne med stay ups med hofteholdere etter å ha bestemt meg for at jeg hater strømpebukser som pesten. En modell jeg har sett på er Rago supermesh hofteholdere som består av 80% spandex. På Ebay finner jeg den til halvparten av prisen. Har du (eller andre som bruker stayups) erfaring med å kjøpe hofteholdere fra Ebay eller Amazon?

Anonymkode: 2a3c6...841

Jeg bruker aldri stayups. Bruker enten strømpebukser eller hofteholder med strømper. Kan anbefale denne (den er superbehagelig på!), eller denne. En hofteholder bør ha minimum 6 holdere, og de merkene jeg har prøvd er enten What Katie Did eller Kiss Me Deadly. Anbefaler What Katie Did + strømper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 10.39, Cata skrev:

Jeg vet jeg ikke burde, jeg vet jeg ikke burde, jeg vet...

Ok, da. Det ble nye boots til vinteren. :flau:

1419424_2d_0001.jpg

De var kjempefine 😄 Hvor er de fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, UncommonSense skrev:

Noen par gode ullstrømper.  @Jolene :disse er lengre enn Levante sine, og mye mykere. 

image.jpeg

Oh, de fungerer bra med hofteholder? Og har du link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UncommonSense
3 minutter siden, Jolene skrev:

Oh, de fungerer bra med hofteholder? Og har du link? :)

Ja, for meg gjør de det. Kjøpte de egentlig for å bruke hjemme uten holder, men de var altså lengre enn jeg forventet. Nå er jeg jo sannsynligvis kortere enn modellen med mine 165 cm. Anyways, link:

https://www.uktights.com/product/5511/oroblu-nives-natural-fibres-over-the-knee-socks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UncommonSense skrev:

Ja, for meg gjør de det. Kjøpte de egentlig for å bruke hjemme uten holder, men de var altså lengre enn jeg forventet. Nå er jeg jo sannsynligvis kortere enn modellen med mine 165 cm. Anyways, link:

https://www.uktights.com/product/5511/oroblu-nives-natural-fibres-over-the-knee-socks

Hvordan er de i størrelsen? For har litt lår, men bruker S What Katie Did sine strømper. (Og takk for link! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UncommonSense
Akkurat nå, Jolene skrev:

Hvordan er de i størrelsen? For har litt lår, men bruker S What Katie Did sine strømper. (Og takk for link! :))

(De nada!  :) )

Onesize. De er smale, og litt mindre stretch enn Levante. (Jeg har nok tynne lår, for jeg synes WKD i S blir for romslige øverst.)

Dårlig bilde, men den lengste strømpen er altså Orublu Nives og den korteste Levante wool 100 den. Xtra tall:

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, UncommonSense skrev:

(De nada!  :) )

Onesize. De er smale, og litt mindre stretch enn Levante. (Jeg har nok tynne lår, for jeg synes WKD i S blir for romslige øverst.)

Dårlig bilde, men den lengste strømpen er altså Orublu Nives og den korteste Levante wool 100 den. Xtra tall:

image.jpeg

Tusen takk for tilbakemelding! Får vurdere litt, for har også den størrelsen i Levante, og den sitter perfekt! Har kjøpt den størrelsen for å få dem litt tettere :) Ah, jeg elsker når folk kommer med gode tilbakemeldinger! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

90-tallet skrek mot meg på koseklesshopping i dag og endte opp med en Kappa treningsjakke og en Adidas hettegenser samt en trepakning hvite Adidas sokker. Men da har jeg daffeklær til romjulen klart. 

Anonymkode: 17939...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...