Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Takk :)

Takket du for at den er fin? :klo:

Anonymkode: 92a66...44c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens litt i grenseland for tråden, men ryggsekk er jo en slags veske, Ikke sant?"Bobby Original" tyverisikker ryggsekk fra XD Design ankom for 2 dager siden.  

temp_mystore_1533587860_0bobby_2.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Cata skrev:

Muligens litt i grenseland for tråden, men ryggsekk er jo en slags veske, Ikke sant?"Bobby Original" tyverisikker ryggsekk fra XD Design ankom for 2 dager siden.  

temp_mystore_1533587860_0bobby_2.jpg

Den likte jeg! Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: fc89d...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den likte jeg! Hvor har du kjøpt den?

Kjøpte den gjennom denne siden: https://www.blueboxshop.no

Navnet virker litt suspekt men jeg henvendte meg først til XD Design for jeg tenkte å bestille direkte og de informerte meg om at dette var offisiell forhandler i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cata skrev:

Kjøpte den gjennom denne siden: https://www.blueboxshop.no

Navnet virker litt suspekt men jeg henvendte meg først til XD Design for jeg tenkte å bestille direkte og de informerte meg om at dette var offisiell forhandler i Norge. 

ok, tusen takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strømper.

image.jpeg

Anonymkode: de4d4...aca

Hvor kjøpte du de? finnes de i stayups også?

Anonymkode: bdaa8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du de? finnes de i stayups også?

Anonymkode: bdaa8...a64

Her: https://www.uktights.com/product/6582/what-katie-did-seamed-stockings-40-denier-black

tror ikke det merket lager stayups, men du finner kanskje noe annet. Stort utvalg på den siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 14.48, Miss Blue skrev:

Fra Pierre Robert, elsker denne og har en beige og en blå fra før

Tynn ullgenser sort

Hvordan er den i str? Har funnet den på Pierre Robert selv nå, men str er s/m, er den mer s eller mer m?

Anonymkode: 8aa08...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan er den i str? Har funnet den på Pierre Robert selv nå, men str er s/m, er den mer s eller mer m?

Anonymkode: 8aa08...c12

Den er nok mer S enn M i størrelse S/M, men er myk og fleksibel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strømper.

image.jpeg

Oh me like! Strømper fra det merket er verdt investeringen! Kan forøvrig anbefale Manillusion også, fordi de fører WKD, både i strømper og hofteholdere :) Dessuten er de offesiell forhandler av WKD i Norge. Har selv både hofteholder og flere strømper fra WKD, og har aldri opplevd så god kvalitet på verken hofteholder eller strømper.

Ellers har jeg kjøpt meg en mørkeblå ullcardigan fra Hugo Boss. Har flere fra dette merket, og kvaliteten er utrolig bra! Dessuten er de faktisk varme, til tross for at de er i tynn ull.

HU721I03T-K11@10.jpg

Endret av Jolene
Måtte legge til noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UncommonSense
21 minutter siden, Jolene skrev:

Oh me like! Strømper fra det merket er verdt investeringen! Kan forøvrig anbefale Manillusion også, fordi de fører WKD, både i strømper og hofteholdere :) Dessuten er de offesiell forhandler av WKD i Norge. Har selv både hofteholder og flere strømper fra WKD, og har aldri opplevd så god kvalitet på verken hofteholder eller strømper.

Jepp, sverger til WKD selv :)  Har pleid å kjøpe holdere fra whatkatiedid.com, og strømper fra uktights etter de begynte å selge dem. Den 40 deniern er super, jeg hamstrer inn nå frem til 2020 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, UncommonSense skrev:

Jepp, sverger til WKD selv :)  Har pleid å kjøpe holdere fra whatkatiedid.com, og strømper fra uktights etter de begynte å selge dem. Den 40 deniern er super, jeg hamstrer inn nå frem til 2020 hehe.

Hvordan er de i 40 denier, er de varme eller sånn ok for en høstdag? Har pleid å kjøpe fra Manillusion fordi det blir egentlig ikke noe dyrere enn å kjøpe fra uktights, det er jo fint. Derimot selger de ikke 40 denier :( Elsker hofteholderne til WKD, de er så behagelige å ha på! Har prøvd KMD før, men de er ikke like gode synes jeg, og holder ikke like lenge. Kan anbefale ullstrømper fra Levante forresten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...