Miss Blue Skrevet 28. november 2018 #5361 Del Skrevet 28. november 2018 Fra Pierre Robert, elsker denne og har en beige og en blå fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2018 #5362 Del Skrevet 29. november 2018 Nytt treningstøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 29. november 2018 #5363 Del Skrevet 29. november 2018 På 26.11.2018 den 17.45, Catalina Culès skrev: https://www.getinspired.no/kari-traa-ringheim-knit-621932-jam?refSrc=81982&nosto=nosto-page-product1 Den var råfin 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2018 #5364 Del Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, Konditorfrue skrev: Den var råfin 👍 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5365 Del Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Takk Takket du for at den er fin? Anonymkode: 92a66...44c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 30. november 2018 #5366 Del Skrevet 30. november 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 30. november 2018 #5367 Del Skrevet 30. november 2018 Denne buksa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2018 #5368 Del Skrevet 30. november 2018 Muligens litt i grenseland for tråden, men ryggsekk er jo en slags veske, Ikke sant?"Bobby Original" tyverisikker ryggsekk fra XD Design ankom for 2 dager siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5369 Del Skrevet 1. desember 2018 19 timer siden, Cata skrev: Muligens litt i grenseland for tråden, men ryggsekk er jo en slags veske, Ikke sant?"Bobby Original" tyverisikker ryggsekk fra XD Design ankom for 2 dager siden. Den likte jeg! Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: fc89d...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. desember 2018 #5370 Del Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den likte jeg! Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: fc89d...7be Kjøpte den gjennom denne siden: https://www.blueboxshop.no Navnet virker litt suspekt men jeg henvendte meg først til XD Design for jeg tenkte å bestille direkte og de informerte meg om at dette var offisiell forhandler i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5371 Del Skrevet 1. desember 2018 13 minutter siden, Cata skrev: Kjøpte den gjennom denne siden: https://www.blueboxshop.no Navnet virker litt suspekt men jeg henvendte meg først til XD Design for jeg tenkte å bestille direkte og de informerte meg om at dette var offisiell forhandler i Norge. ok, tusen takk! Anonymkode: fc89d...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2018 #5372 Del Skrevet 1. desember 2018 Eg kjøpte ein Prada-genser i utruleg mjuk ull på Fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5373 Del Skrevet 2. desember 2018 Strømper. Anonymkode: de4d4...aca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5374 Del Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strømper. Anonymkode: de4d4...aca Hvor kjøpte du de? finnes de i stayups også? Anonymkode: bdaa8...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5375 Del Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du de? finnes de i stayups også? Anonymkode: bdaa8...a64 Her: https://www.uktights.com/product/6582/what-katie-did-seamed-stockings-40-denier-black tror ikke det merket lager stayups, men du finner kanskje noe annet. Stort utvalg på den siden. Anonymkode: de4d4...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5376 Del Skrevet 2. desember 2018 På 28.11.2018 den 14.48, Miss Blue skrev: Fra Pierre Robert, elsker denne og har en beige og en blå fra før Hvordan er den i str? Har funnet den på Pierre Robert selv nå, men str er s/m, er den mer s eller mer m? Anonymkode: 8aa08...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 2. desember 2018 #5377 Del Skrevet 2. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan er den i str? Har funnet den på Pierre Robert selv nå, men str er s/m, er den mer s eller mer m? Anonymkode: 8aa08...c12 Den er nok mer S enn M i størrelse S/M, men er myk og fleksibel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. desember 2018 #5378 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Strømper. Anonymkode: de4d4...aca Oh me like! Strømper fra det merket er verdt investeringen! Kan forøvrig anbefale Manillusion også, fordi de fører WKD, både i strømper og hofteholdere Dessuten er de offesiell forhandler av WKD i Norge. Har selv både hofteholder og flere strømper fra WKD, og har aldri opplevd så god kvalitet på verken hofteholder eller strømper. Ellers har jeg kjøpt meg en mørkeblå ullcardigan fra Hugo Boss. Har flere fra dette merket, og kvaliteten er utrolig bra! Dessuten er de faktisk varme, til tross for at de er i tynn ull. Endret 2. desember 2018 av Jolene Måtte legge til noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UncommonSense Skrevet 2. desember 2018 #5379 Del Skrevet 2. desember 2018 21 minutter siden, Jolene skrev: Oh me like! Strømper fra det merket er verdt investeringen! Kan forøvrig anbefale Manillusion også, fordi de fører WKD, både i strømper og hofteholdere Dessuten er de offesiell forhandler av WKD i Norge. Har selv både hofteholder og flere strømper fra WKD, og har aldri opplevd så god kvalitet på verken hofteholder eller strømper. Jepp, sverger til WKD selv Har pleid å kjøpe holdere fra whatkatiedid.com, og strømper fra uktights etter de begynte å selge dem. Den 40 deniern er super, jeg hamstrer inn nå frem til 2020 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. desember 2018 #5380 Del Skrevet 2. desember 2018 10 minutter siden, UncommonSense skrev: Jepp, sverger til WKD selv Har pleid å kjøpe holdere fra whatkatiedid.com, og strømper fra uktights etter de begynte å selge dem. Den 40 deniern er super, jeg hamstrer inn nå frem til 2020 hehe. Hvordan er de i 40 denier, er de varme eller sånn ok for en høstdag? Har pleid å kjøpe fra Manillusion fordi det blir egentlig ikke noe dyrere enn å kjøpe fra uktights, det er jo fint. Derimot selger de ikke 40 denier Elsker hofteholderne til WKD, de er så behagelige å ha på! Har prøvd KMD før, men de er ikke like gode synes jeg, og holder ikke like lenge. Kan anbefale ullstrømper fra Levante forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå