Miss Blue Skrevet 4. november 2018 #5321 Del Skrevet 4. november 2018 Ny fjellsko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stilts Skrevet 6. november 2018 #5322 Del Skrevet 6. november 2018 Ny sko😁 (ikke meg på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #5323 Del Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, stilts skrev: Ny sko😁 (ikke meg på bilde) Unnskyld meg, men stakkars føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #5324 Del Skrevet 6. november 2018 På 4.11.2018 den 15.07, Miss Blue skrev: Ny fjellsko Hvor kjøpte du de ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 7. november 2018 #5325 Del Skrevet 7. november 2018 11 hours ago, Catalina Culès said: Hvor kjøpte du de ? Her: https://no.vikingfootwear.com/produkter/impulse-mid-ii-gtx-w?v=COLOR2 Anbefales, jeg er veldig fornøyd med dem, myk gummisåle som gir veldig godt grep i fjellet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 7. november 2018 #5326 Del Skrevet 7. november 2018 14 timer siden, stilts skrev: Ny sko😁 (ikke meg på bilde) Så fantastisk og lekkert sexy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. november 2018 #5327 Del Skrevet 7. november 2018 27 minutter siden, Miss Blue skrev: Her: https://no.vikingfootwear.com/produkter/impulse-mid-ii-gtx-w?v=COLOR2 Anbefales, jeg er veldig fornøyd med dem, myk gummisåle som gir veldig godt grep i fjellet Tusen takk, er på jakt etter nye fjellsko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 7. november 2018 #5328 Del Skrevet 7. november 2018 Garderoben min er 90% svart. I dag ble den utvidet med én annen hovedfarge. Tror jeg har fått en ny midlertidig favorittfarge da både disse og forrige jeg kjøpte og la ut er i vinrød/burgunder (kjøpte en svart genser også da.. pluss enda en vinrød topp). Men uansett: zizzi sine nye active kolleksjon hadde fått overraskende mye knask nå. Spesielt blant genserene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stilts Skrevet 7. november 2018 #5329 Del Skrevet 7. november 2018 21 hours ago, Catalina Culès said: Unnskyld meg, men stakkars føtter. No pain no gain vettu😉 Er ikke ukomfortabelt når du blir vant til slike sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 8. november 2018 #5330 Del Skrevet 8. november 2018 en cashmere genser i en nydelig rødfarge. En jordfarget høyhalset genser fra hallhuber i viskose En hvit hvit genser i bomull. Alt er kjøpt i bruktbutikk og jeg betalte 300 kr tilsammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 8. november 2018 #5331 Del Skrevet 8. november 2018 3 hours ago, Metzili said: en cashmere genser i en nydelig rødfarge. En jordfarget høyhalset genser fra hallhuber i viskose En hvit hvit genser i bomull. Alt er kjøpt i bruktbutikk og jeg betalte 300 kr tilsammen. Å, jeg er så misunnelig! Hvor i landet er det du finner disse skattene? Føler det meste av brukte klær i Oslo er så overpriset at jeg har gitt opp å titte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5332 Del Skrevet 8. november 2018 På 7.11.2018 den 11.36, Kjempen skrev: Så fantastisk og lekkert sexy. Helt til noen prøver å bevege seg i den ja😂😂😂 Hvis noen tror de klarer å gå pent i de der, så bør de filme seg selv. Anonymkode: 3b164...dae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5333 Del Skrevet 8. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Helt til noen prøver å bevege seg i den ja😂😂😂 Hvis noen tror de klarer å gå pent i de der, så bør de filme seg selv. Anonymkode: 3b164...dae Syntes hun her klarer det bra Anonymkode: d4585...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5334 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syntes hun her klarer det bra Anonymkode: d4585...05b Det ser ut som hun lider. Og utrente folk er enda verre. Anonymkode: 3b164...dae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. november 2018 #5335 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Jeg har investert i to turbukser. En fra Get Inspired/Twentyfour som jeg har tenkt å bruke nå og en tights fra Fjellsport/Fjällräven som helt sikkert blir bra når den lyse årstiden igjen melder sin ankomst (Men som jeg kjøpte nå pga. prisen ) Buksa fra Get Inspired/Twentyfour er forresten den beste jeg har funnet for oss som er litt lave og korte i beina. Deilig å slippe å ha 30 cm. buksebein slengende rundt anklene eller stappet ned i støvlene evt. måtte legge opp buksene veldig mye og ende opp med helt feil passform! Normal/litt stor i størrelsen. Endret 9. november 2018 av Leo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 9. november 2018 #5336 Del Skrevet 9. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som hun lider. Og utrente folk er enda verre. Anonymkode: 3b164...dae Tull. Du kan ikke se at hun lider. Det må være noe du har bestemt deg for. Derimot går hun meget lett og lekkert. Hun går som modeller går. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. november 2018 #5337 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Hælhøydediskusjonen kan sikkert tas i en egen tråd... Men når vi først er inne på sko så må jeg bare nevne at jeg ikke klarte å holde meg da jeg så disse selv om jeg absolutt ikke trenger flere par svarte ankelstøvletter. Litt spesielle, men nettopp derfor ble de et "må" ha objekt! Lille Vinkel sko/Nude Rene (Og hvis noen opplever det samme som meg og bare "må ha" så stemmer det at de er store i størrelsen. Jeg bruker alltid str. 39 i sko jeg må ha sokker i, men i disse holder det i massevis med str. 38). Endret 9. november 2018 av Leo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5338 Del Skrevet 9. november 2018 Denne i brunt kom kom i posten i dag. Helt nydelig glans i stoffet. Anonymkode: f4a80...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 10. november 2018 #5339 Del Skrevet 10. november 2018 Ny jobbkjole 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5340 Del Skrevet 15. november 2018 Flott lammeskinnskåpe med pelskrave til 499 på Fretex. Komplett med trikkekuponger anno 2012 i lommen. Vinter'n can come. Anonymkode: de4d4...aca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå