Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kjøpt min første faux bukse og den er overraskende behagelig på:

Neeesten like god som skinnbuksene mine..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, lille humla skrev:

Nye vintersko. 

isbabeige.jpg

Nå ble jeg veldig nostalgisk her 😄. Ønsket meg sånne inderlig gjennom hele ungdomstiden og fikk det aldri. Kanskje tiden er inne nå 😄. Hvor kjøpte du de?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lille humla skrev:

Kjøpte de på Valkyrien skobutikk. Veldig koselig butikk og ansatte! 🙂 

Takk for svar 😊. Kjenner at jeg må ha et par sånne og skal innover på torsdag, så da blir drømmen forhåpentlig omsider oppfylt 😄. Har vært i den butikken flere ganger og de er virkelig koselige og serviceinnstilte. Vi trenger flere sånne butikker. 👍🏻😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Takk for svar 😊. Kjenner at jeg må ha et par sånne og skal innover på torsdag, så da blir drømmen forhåpentlig omsider oppfylt 😄. Har vært i den butikken flere ganger og de er virkelig koselige og serviceinnstilte. Vi trenger flere sånne butikker. 👍🏻😄 

Helt enig. Det synes jeg du skal unne deg! Jeg har ikke visst om de skoene før, kanskje fordi jeg er 89-modell (de ansatte snakket om syltetøy strikk?) De var så fine at jeg bare måtte ha de. Den andre vinterskoene jeg har (som jeg sverger til) er Polar-lobben 614, de er jo i ull så kan ikke brukes det i slaps. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lille humla skrev:

Helt enig. Det synes jeg du skal unne deg! Jeg har ikke visst om de skoene før, kanskje fordi jeg er 89-modell (de ansatte snakket om syltetøy strikk?) De var så fine at jeg bare måtte ha de. Den andre vinterskoene jeg har (som jeg sverger til) er Polar-lobben 614, de er jo i ull så kan ikke brukes det i slaps. 

Ja Isba-sko og syltetøystrikker nederst på buksene var det helt store. Sånne strikker som man har på lokket til Norgesglass for å få de tette. 

Jeg er 70-modell og Isba hadde sin storhetstid da jeg var i tenårene. Slutten på ungdomsskolen og gjennom hele videregående. Så det var jo før du ble født (og nå følte jeg meg plutselig veldig gammel 😅). Tror fabrikken brant og at det var derfor de forsvant helt fra markedet. 

Men takket være deg, så blir det nye sko på meg nå 👍🏻😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ja Isba-sko og syltetøystrikker nederst på buksene var det helt store. Sånne strikker som man har på lokket til Norgesglass for å få de tette. 

Jeg er 70-modell og Isba hadde sin storhetstid da jeg var i tenårene. Slutten på ungdomsskolen og gjennom hele videregående. Så det var jo før du ble født (og nå følte jeg meg plutselig veldig gammel 😅). Tror fabrikken brant og at det var derfor de forsvant helt fra markedet. 

Men takket være deg, så blir det nye sko på meg nå 👍🏻😄

Så gøy! 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Litt usikker på denne, men håper det blir bra.

Den var nydelig! Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Miramira95 skrev:

Den var nydelig! Hvor kjøpte du den?

Fann den i salgsavdelingen på HM sine nettsider. Pluss-avdelingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...