Gjest enigmatic Skrevet 6. oktober 2018 #5281 Del Skrevet 6. oktober 2018 Deilige boots fra Eurosko🍁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #5282 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Kjøpte to par ullsokker på XXL i går. Endret 7. oktober 2018 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. oktober 2018 #5283 Del Skrevet 12. oktober 2018 har kjøpt min første faux bukse og den er overraskende behagelig på: Neeesten like god som skinnbuksene mine.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. oktober 2018 #5284 Del Skrevet 13. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 13. oktober 2018 #5285 Del Skrevet 13. oktober 2018 8 minutter siden, Zemira skrev: Kjempefin ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. oktober 2018 #5286 Del Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, Veslefrikk skrev: Kjempefin ❤️ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. oktober 2018 #5287 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Vinterjakke fra Cubus Endret 13. oktober 2018 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 14. oktober 2018 #5288 Del Skrevet 14. oktober 2018 Kjole fra Ebay 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 14. oktober 2018 #5289 Del Skrevet 14. oktober 2018 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #5290 Del Skrevet 16. oktober 2018 Nye vintersko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. oktober 2018 #5291 Del Skrevet 16. oktober 2018 6 minutter siden, lille humla skrev: Nye vintersko. Nå ble jeg veldig nostalgisk her 😄. Ønsket meg sånne inderlig gjennom hele ungdomstiden og fikk det aldri. Kanskje tiden er inne nå 😄. Hvor kjøpte du de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #5292 Del Skrevet 16. oktober 2018 Kjøpte de på Valkyrien skobutikk. Veldig koselig butikk og ansatte! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. oktober 2018 #5293 Del Skrevet 16. oktober 2018 18 minutter siden, lille humla skrev: Kjøpte de på Valkyrien skobutikk. Veldig koselig butikk og ansatte! 🙂 Takk for svar 😊. Kjenner at jeg må ha et par sånne og skal innover på torsdag, så da blir drømmen forhåpentlig omsider oppfylt 😄. Har vært i den butikken flere ganger og de er virkelig koselige og serviceinnstilte. Vi trenger flere sånne butikker. 👍🏻😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #5294 Del Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Takk for svar 😊. Kjenner at jeg må ha et par sånne og skal innover på torsdag, så da blir drømmen forhåpentlig omsider oppfylt 😄. Har vært i den butikken flere ganger og de er virkelig koselige og serviceinnstilte. Vi trenger flere sånne butikker. 👍🏻😄 Helt enig. Det synes jeg du skal unne deg! Jeg har ikke visst om de skoene før, kanskje fordi jeg er 89-modell (de ansatte snakket om syltetøy strikk?) De var så fine at jeg bare måtte ha de. Den andre vinterskoene jeg har (som jeg sverger til) er Polar-lobben 614, de er jo i ull så kan ikke brukes det i slaps. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. oktober 2018 #5295 Del Skrevet 16. oktober 2018 18 minutter siden, lille humla skrev: Helt enig. Det synes jeg du skal unne deg! Jeg har ikke visst om de skoene før, kanskje fordi jeg er 89-modell (de ansatte snakket om syltetøy strikk?) De var så fine at jeg bare måtte ha de. Den andre vinterskoene jeg har (som jeg sverger til) er Polar-lobben 614, de er jo i ull så kan ikke brukes det i slaps. Ja Isba-sko og syltetøystrikker nederst på buksene var det helt store. Sånne strikker som man har på lokket til Norgesglass for å få de tette. Jeg er 70-modell og Isba hadde sin storhetstid da jeg var i tenårene. Slutten på ungdomsskolen og gjennom hele videregående. Så det var jo før du ble født (og nå følte jeg meg plutselig veldig gammel 😅). Tror fabrikken brant og at det var derfor de forsvant helt fra markedet. Men takket være deg, så blir det nye sko på meg nå 👍🏻😄. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 16. oktober 2018 #5296 Del Skrevet 16. oktober 2018 17 minutter siden, Veslefrikk skrev: Ja Isba-sko og syltetøystrikker nederst på buksene var det helt store. Sånne strikker som man har på lokket til Norgesglass for å få de tette. Jeg er 70-modell og Isba hadde sin storhetstid da jeg var i tenårene. Slutten på ungdomsskolen og gjennom hele videregående. Så det var jo før du ble født (og nå følte jeg meg plutselig veldig gammel 😅). Tror fabrikken brant og at det var derfor de forsvant helt fra markedet. Men takket være deg, så blir det nye sko på meg nå 👍🏻😄. Så gøy! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. oktober 2018 #5297 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Dunjakke fra KappAhl kjøpt på mandag Endret 17. oktober 2018 av Millimani 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 18. oktober 2018 #5298 Del Skrevet 18. oktober 2018 Litt usikker på denne, men håper det blir bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramira95 Skrevet 18. oktober 2018 #5299 Del Skrevet 18. oktober 2018 2 timer siden, Moonwalker skrev: Litt usikker på denne, men håper det blir bra. Den var nydelig! Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 18. oktober 2018 #5300 Del Skrevet 18. oktober 2018 50 minutter siden, Miramira95 skrev: Den var nydelig! Hvor kjøpte du den? Fann den i salgsavdelingen på HM sine nettsider. Pluss-avdelingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå