AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4901 Del Skrevet 15. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehm..... Anonymkode: 1bcc6...a13 Hm? Anonymkode: efd60...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4902 Del Skrevet 15. mars 2018 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ehm..... Anonymkode: 1bcc6...a13 AB a13: du har kommet med negative kommentarer flere ganger de siste sidene i denne tråden, samtidig som du ikke har skrevet noen positive kommentarer ei heller lagt ut noe som du har kjøpt, så kanskje du skal bare drite og dra? Anonymkode: cc8e9...8c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4903 Del Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: AB a13: du har kommet med negative kommentarer flere ganger de siste sidene i denne tråden, samtidig som du ikke har skrevet noen positive kommentarer ei heller lagt ut noe som du har kjøpt, så kanskje du skal bare drite og dra? Anonymkode: cc8e9...8c7 Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. Ha en fin natt 😀 Anonymkode: 1bcc6...a13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4904 Del Skrevet 15. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. Ha en fin natt 😀 Anonymkode: 1bcc6...a13 Og hvorfor tror du eierne av disse plaggene bryr seg om hva du synes? Tror du hun ene dropper å ta på seg den brune buksa fordi du synes den er stygg? Den eneste grunnen til at jeg bryr meg er fordi du bare har kommentert negativt, hva i alle dager gjør du i denne tråden da? Du kan også poste din egen fantastisk flotte stil dersom du kler deg så mye bedre selv. Og please, det er kun de som svarer frekt til andre som er tapere Anonymkode: cc8e9...8c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4905 Del Skrevet 15. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. Ha en fin natt 😀 Anonymkode: 1bcc6...a13 Tråden heter ikke "kommenter klær du synes det er utrolig at folk tar på seg". Du må lese hovedinnlegget, tidligere svar og se an hvilket underforum du skriver i før du svarer. Det er ikke i alle tråder og underforum det passer seg å svare bare for å vise at man er "uenig". Du finner nok utav det, men frem til da må du regne med å bli korrigert. Anonymkode: 39fce...69f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4906 Del Skrevet 16. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråden heter ikke "kommenter klær du synes det er utrolig at folk tar på seg". Du må lese hovedinnlegget, tidligere svar og se an hvilket underforum du skriver i før du svarer. Det er ikke i alle tråder og underforum det passer seg å svare bare for å vise at man er "uenig". Du finner nok utav det, men frem til da må du regne med å bli korrigert. Anonymkode: 39fce...69f Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. Anonymkode: 1bcc6...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4907 Del Skrevet 16. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor tror du eierne av disse plaggene bryr seg om hva du synes? Tror du hun ene dropper å ta på seg den brune buksa fordi du synes den er stygg? Den eneste grunnen til at jeg bryr meg er fordi du bare har kommentert negativt, hva i alle dager gjør du i denne tråden da? Du kan også poste din egen fantastisk flotte stil dersom du kler deg så mye bedre selv. Og please, det er kun de som svarer frekt til andre som er tapere Anonymkode: cc8e9...8c7 Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To! Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg! Anonymkode: 1bcc6...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4908 Del Skrevet 16. mars 2018 Anonymkode: 4317b...4d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4909 Del Skrevet 16. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. Anonymkode: 1bcc6...a13 Hvis ikke du har noe positivt å si kan du faktisk bare drite og dra. Ingen bryr seg om hva DU synes er stygt 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To! Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg! Anonymkode: 1bcc6...a13 Jeg skrev de siste sidene. Å lese lærer man seg på barneskolen. Å være nedsettende er visst ikke noe du er spesielt flink til, men godt forsøk Jeg har ikke fulgt med deg gjennom hele tråden, men denne tendensensen er stygg. Anonymkode: cc8e9...8c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4910 Del Skrevet 16. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To! Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg! Anonymkode: 1bcc6...a13 Og du, hvisdu har postet så mye positivt, samt en del lekre antrekk, kan du godt sitere dem for å veie opp for de negative kommentarene dine Anonymkode: cc8e9...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4911 Del Skrevet 16. mars 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. Anonymkode: 1bcc6...a13 Som sagt, du må lese tidligere svar for å få en pekepinn på hvordan tråden brukes. Merkelig at jeg må fortelle deg det hvis du har så lang fartstid på forumet da! Men du får bare stå på og kjempe for din "rett" til å være uhøflig mot andre. Anonymkode: 39fce...69f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4912 Del Skrevet 16. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, du må lese tidligere svar for å få en pekepinn på hvordan tråden brukes. Merkelig at jeg må fortelle deg det hvis du har så lang fartstid på forumet da! Men du får bare stå på og kjempe for din "rett" til å være uhøflig mot andre. Anonymkode: 39fce...69f Det er alle sin rett. Noe du også har innsett, ser jeg. Jeg har vært i denne tråden fra den ble opprettet så jeg vet godt kotymen i tråden. Siste svar fra meg til deg Anonymkode: 1bcc6...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4913 Del Skrevet 16. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er alle sin rett. Noe du også har innsett, ser jeg. Jeg har vært i denne tråden fra den ble opprettet så jeg vet godt kotymen i tråden. Siste svar fra meg til deg Anonymkode: 1bcc6...a13 Nei, jeg synes ingen har rett til å være uhøflig mot andre. Det er unormal og uønsket oppførsel i en ellers hyggelig tråd. Det må du nesten bare tåle å få høre. Anonymkode: 39fce...69f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 16. mars 2018 #4914 Del Skrevet 16. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg synes ingen har rett til å være uhøflig mot andre. Det er unormal og uønsket oppførsel i en ellers hyggelig tråd. Det må du nesten bare tåle å få høre. Anonymkode: 39fce...69f Enig. Folk er frekke nå om dagen. Et varmere og hyggeligere svar (og samfunn) har aldri skadet noen :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. mars 2018 #4915 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) På 15.3.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev: Denne jakka for et par dager siden :-) Anonymkode: efd60...bff Den jakka likte jeg veldig godt. Hvor har du kjøpt den? (passer perfekt til min nye formløse, beige bukse!) Jeg har kjøpt to basisplagg fra FWSS. Endret 17. mars 2018 av miaw 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mars 2018 #4916 Del Skrevet 17. mars 2018 joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4917 Del Skrevet 17. mars 2018 30 minutter siden, miaw said: Den jakka likte jeg veldig godt. Hvor har du kjøpt den? (passer perfekt til min nye formløse, beige bukse!) 😂😂👌🏼👌🏼 Anonymkode: cc8e9...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4918 Del Skrevet 17. mars 2018 På 15.3.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev: Denne jakka for et par dager siden :-) Anonymkode: efd60...bff Hipster-jakke Anonymkode: 41935...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4919 Del Skrevet 17. mars 2018 Noe lignende sånn jakke. Fant ikke akkurat den jakka mi men den ligna og var fra samme sted. Hva kaller man en sånn jakke med hette? Var ikke i ull. Synes dere den var fin? Anonymkode: b66e0...1de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mars 2018 #4920 Del Skrevet 22. mars 2018 To plommefargede Jane-bukser fra Days Like This, til bare kr. 99 pr bukse Gul topp og gul cardigan fra Zizzi, kjøpt til 70% rabatt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå