Safiye Skrevet 11. februar 2016 #3861 Del Skrevet 11. februar 2016 Hehe, ja, de er veldig lekre! Litt vonde å gå med i går kveld, men absolutt verdt det! @Fashionistaen, de økte % på salget til 60% i går, men jeg rakk dessverre ikke å gå innom andre avdelinger enn Luxury avdelingen, der hadde de hvertfall litt klær igjen på salg (og sko fra Jimmy Choo, Valentino...) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solopp Skrevet 11. februar 2016 #3862 Del Skrevet 11. februar 2016 I dag ble det 2 t-shirts med v-hals på salg fra Alexander Wang. Har en fra før av som jeg er veldig glad i og nå har jeg en i hver farge. 1 av dem til halv pris og 2 av dem med hele 70% avslag. Føles så bra - hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 11. februar 2016 #3863 Del Skrevet 11. februar 2016 21 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: De var/er kjempelekre. Jeg tillater meg selv å være litt misunnelig akkurat nå. 21 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: De var/er kjempelekre. Jeg tillater meg selv å være litt misunnelig akkurat nå. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. februar 2016 #3864 Del Skrevet 11. februar 2016 Det ble visst både en olaskjorte fra Polo Ralph Lauren og en fuskepels-vest fra BikBok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #3865 Del Skrevet 14. februar 2016 Kjole Anonymkode: 4317b...4d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #3866 Del Skrevet 20. februar 2016 Fikk tak i Stuart Weitzman 5050-modellen i cognac på 70%. Love it! Anonymkode: 6a52c...ff7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 20. februar 2016 #3867 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker! Edit: her er den på! Mye bedre enn det slappe bildet Hehe! Endret 21. februar 2016 av Upadiela La til bilde! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 21. februar 2016 #3868 Del Skrevet 21. februar 2016 3 timer siden, Upadiela skrev: De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker! Wow! Spesielt den øverste der var skikkelig fin! by TiMo - kjøpte du dem på nettet? Jeg lurer bare på hvem som fører det merket. Takk for at du viser oss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. februar 2016 #3869 Del Skrevet 21. februar 2016 Kom over denne på nett i går, til redusert pris. Det ble et lite tillegg i undertøyskuffen, gitt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 21. februar 2016 #3870 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) 7 timer siden, Hottrio skrev: Wow! Spesielt den øverste der var skikkelig fin! by TiMo - kjøpte du dem på nettet? Jeg lurer bare på hvem som fører det merket. Takk for at du viser oss! Å den øverste er min øyesten i klesskapet for tiden ;)! Den nederste fant jeg til 60% avslag, og med et belte i livet og en brun, semsket skinnjakke jeg har blir den skikkelig vårklar den og Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. Dessuten vet jeg at byTiMo har to butikker i Oslo. Jeg tror ikke jeg ville turt å bestille de på nett, da de ofte er en hit-or-miss i fasongen, (prøvde den som Kyyylie Jenner har daaa, og den så ut som en sekk på meg 😂) pluss at jeg syns de er litt store i størrelsen! Har S i de, og de er -litt- romslige (til tross for at jeg på ingen måte er supertynn!), så kunne hatt et hakk mindre, men Dorothea fører visst ikke XS, sa damen da jeg spurte ... Uansett, skulle du bestille på nett er det greit å ha i bakhodet :D Fant forvørig et bilde av meg med kjolen på, redigerer første innlegget :D wow det ble mye kjolesnakk! *ler* Edit: så mye at jeg glemte å takke! Så takk Endret 21. februar 2016 av Upadiela 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 21. februar 2016 #3871 Del Skrevet 21. februar 2016 11 timer siden, Upadiela skrev: De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker! [snip] Fullstendig forelsket i den lyse versjonen! ♥♥♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3872 Del Skrevet 21. februar 2016 46 minutter siden, Upadiela skrev: Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. Hvor i Sandvika? På Storsenteret? Anonymkode: d8735...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 21. februar 2016 #3873 Del Skrevet 21. februar 2016 23 minutter siden, metempsychosis skrev: Fullstendig forelsket i den lyse versjonen! ♥♥♥ <3 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i Sandvika? På Storsenteret? Anonymkode: d8735...487 Shit jeg surret, mente Vinterbro! http://www.dorothea.no/pages/vare-butikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 21. februar 2016 #3874 Del Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, Upadiela skrev: <3 Shit jeg surret, mente Vinterbro! http://www.dorothea.no/pages/vare-butikker En nydelig kjole, og den satt som et skudd på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 21. februar 2016 #3875 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 21. februar 2016 #3876 Del Skrevet 21. februar 2016 10 timer siden, Upadiela skrev: Å den øverste er min øyesten i klesskapet for tiden ;)! Den nederste fant jeg til 60% avslag, og med et belte i livet og en brun, semsket skinnjakke jeg har blir den skikkelig vårklar den og Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. Dessuten vet jeg at byTiMo har to butikker i Oslo. Jeg tror ikke jeg ville turt å bestille de på nett, da de ofte er en hit-or-miss i fasongen, (prøvde den som Kyyylie Jenner har daaa, og den så ut som en sekk på meg 😂) pluss at jeg syns de er litt store i størrelsen! Har S i de, og de er -litt- romslige (til tross for at jeg på ingen måte er supertynn!), så kunne hatt et hakk mindre, men Dorothea fører visst ikke XS, sa damen da jeg spurte ... Uansett, skulle du bestille på nett er det greit å ha i bakhodet :D Fant forvørig et bilde av meg med kjolen på, redigerer første innlegget :D wow det ble mye kjolesnakk! *ler* Edit: så mye at jeg glemte å takke! Så takk Tusen takk for info!!! Jeg kan aldri få for mye kjolesnakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 21. februar 2016 #3877 Del Skrevet 21. februar 2016 Inspirert av Cata 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 25. februar 2016 #3878 Del Skrevet 25. februar 2016 Ble veldig fornøyd med disse! De første fra Malene Birger, de siste fra Laura Bellariva. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3879 Del Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Majott skrev: Ble veldig fornøyd med disse! De første fra Malene Birger, de siste fra Laura Bellariva. De siste der så ut som skikkelige gamlis-sko. De første var fine. Anonymkode: d8735...487 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 25. februar 2016 #3880 Del Skrevet 25. februar 2016 Ny bukse og nytt skjørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå