Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var vesken i hus, så man skal ihvertfall ikke klage på leveringstiden til Shopbop. :) De bruker kortere tid på å få pakken fra USA, enn Zalando bruker på å få sendt pakken avgårde.

Hva endte du opp med å betale totalt?

Har siklet på denne en stund nå :)

Mulig de eventuelt har den på taxfree på flyplassen i Oslo eller Athen som jeg skal til i sommer. Kanskje det heller lønner seg for meg å vente til da..

Uansett, gratulerer med ny kjempefin veske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hva endte du opp med å betale totalt?

Har siklet på denne en stund nå :)

Mulig de eventuelt har den på taxfree på flyplassen i Oslo eller Athen som jeg skal til i sommer. Kanskje det heller lønner seg for meg å vente til da..

Uansett, gratulerer med ny kjempefin veske :)

Takk for det. :)

Totalt kom det på 1400 og noe. Rundt 1480 tror jeg. $247,5 ihvertfall. Så prisen var ikke avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette har jeg hatt på ønskelisten en god stund, - og nå var det en akseptabel pris på det.

- disse kombinasjonene har jeg hatt klare en god stund, og nå er de realisert.

1) Jobbantrekk. Stramt, farveklart, med høye, røde sko og pene strømper.

Mørke blyantskjørt i ullblanding kjøpes best om sommeren når prisen er fin.

Æ'kke så nøye for min del om skjørtet er høsten og vinterens sesong, eller om det kom for vårsesongen.

WOFN5T850003BPK_1_large.jpg

WOV12P840002BLK_1_large.jpg

2) Casual, tilbakelent. Sommerkvelder med et glass Il Mimo på en varm terrasse i Telemark.

Med bare ben, røde negler og hvite eller sorte sandaler.

WOFN5T850003BGR_1_large.jpg

WOSUMD850003BKW_1_large.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det nederste skjørtet var herlig! Hvordan er lengden på det?

Nøyaktig 58,5 cm langt i størrelse XS.

Knelangt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er midt i blinken - og jammen meg hadde de UK 8 igjen på salg også. Noen dager fortjener man visst et nytt skjørt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Når de har størrelsen, prisen er 70% av hva den var for noen uker siden, og man vet at 'dette blir mye brukt' da synes jeg man fortjener et nytt skjørt :)

Skjørt med litt vidde, i bomull med stretch, er så deilig på sommeren

Gratulerer med nytt skjørt! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Siden flere liker veska jeg kjøpte, så tenkte jeg at jeg skulle dele denne annonsen som dukket opp i innboksen min i dag. Jeg jobber hardt for å ignorere den.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant ENDELIG en helt vanlig svart bluse som ikke er gjennomsiktig!!!!!!!! Som heller ikke er svindyr. Hallelujah

http://bikbok.com/medias/sys_master/celum_assets/8822075818014_Sinsa_xblouse_w11_p249_e24_95_7151494-990-Black_F_15199_jpg.jpg?16

Har vært på leiting i sikkert over ett år. Har funnet et par tidligere men jeg er utrolig bestemt på hvilke klær jeg vil ha. Vil ikke kjøpe en som ligner på det jeg vil ha fordi det er ikke nøyaktig slik jeg vil ha det. Utrolig slitsomt...

Har også kjøpt en svart tynnstrømpebukse som jeg skal bruke i morgen :biggrin: noen som forresten vet om noen som ikke blir ødelagt etter 1-2 ganger? Jeg har en strømpebukse jeg fikk i gave som har hold utrolig lenge, men vet ikke hvor den er fra :cry:

Anonymous poster hash: 70614...cba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Gikk innom BikBok etter jobb. De har salg....kom hjem med 5 nye gensere(50%) og en annen genser pluss et maxiskjørt :P Var i tillegg innom Only og fant to deilig maxikjoler, men de kostet bare 99,- per stk.

Så alt i alt følte jeg at jeg gjorde noen varp....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden flere liker veska jeg kjøpte, så tenkte jeg at jeg skulle dele denne annonsen som dukket opp i innboksen min i dag. Jeg jobber hardt for å ignorere den. :ler:

Åh, den brune til høyre :rodmer:

Edit;

Og den mintgrønne......

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Whitestripes

I dag har jeg kjøpt en enkel sort kjole (skal i begravelse) og en hvit, kortermet bluse med svarte bomber.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Dæven. Feriepengeme fikk litt bein å gå på i dag :P

Ble et grått maxiskjørt(salg på BikBok 100 kr), 2 løse singleter med print på Gina, 2 loose fit bukser på Lindex, 1 på Cubus og 3 på KappAhl. Skikkelige deilige bukser som er gode nå som sommerværet er litt ustabilt, men de kommer til å bli digg utover høsten og vinteren også :)

Sånn.

Nå er jeg ferdig!!!! Har bygget opp en solid garderobe nå(*overbevise meg selv*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt en enkel sort kjole (skal i begravelse) og en hvit, kortermet bluse med svarte bomber.

Med bomber på?? :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...