Gjest Booker Skrevet 19. juni 2014 #1701 Del Skrevet 19. juni 2014 Salget altså, arh. Fra Alexander Wang Carin Wester Mango COS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2014 #1702 Del Skrevet 19. juni 2014 Kjøpte 2 shortser fra Stormberg: http://www.stormberg.com/no/langelien-shorts-dame.html#20319 http://www.stormberg.com/no/ryeng-stretchshorts-dame.html#19292 Gleder meg til å bruke dem i sommer. Jeg har lett etter shorts overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 19. juni 2014 #1703 Del Skrevet 19. juni 2014 Da var vesken i hus, så man skal ihvertfall ikke klage på leveringstiden til Shopbop. De bruker kortere tid på å få pakken fra USA, enn Zalando bruker på å få sendt pakken avgårde. Hva endte du opp med å betale totalt? Har siklet på denne en stund nå Mulig de eventuelt har den på taxfree på flyplassen i Oslo eller Athen som jeg skal til i sommer. Kanskje det heller lønner seg for meg å vente til da.. Uansett, gratulerer med ny kjempefin veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. juni 2014 #1704 Del Skrevet 19. juni 2014 Hva endte du opp med å betale totalt? Har siklet på denne en stund nå Mulig de eventuelt har den på taxfree på flyplassen i Oslo eller Athen som jeg skal til i sommer. Kanskje det heller lønner seg for meg å vente til da.. Uansett, gratulerer med ny kjempefin veske Takk for det. Totalt kom det på 1400 og noe. Rundt 1480 tror jeg. $247,5 ihvertfall. Så prisen var ikke avskrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juni 2014 #1705 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Dette har jeg hatt på ønskelisten en god stund, - og nå var det en akseptabel pris på det. - disse kombinasjonene har jeg hatt klare en god stund, og nå er de realisert. 1) Jobbantrekk. Stramt, farveklart, med høye, røde sko og pene strømper. Mørke blyantskjørt i ullblanding kjøpes best om sommeren når prisen er fin. Æ'kke så nøye for min del om skjørtet er høsten og vinterens sesong, eller om det kom for vårsesongen. 2) Casual, tilbakelent. Sommerkvelder med et glass Il Mimo på en varm terrasse i Telemark. Med bare ben, røde negler og hvite eller sorte sandaler. Endret 19. juni 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 19. juni 2014 #1706 Del Skrevet 19. juni 2014 Det nederste skjørtet var herlig! Hvordan er lengden på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juni 2014 #1707 Del Skrevet 19. juni 2014 Det nederste skjørtet var herlig! Hvordan er lengden på det? Nøyaktig 58,5 cm langt i størrelse XS. Knelangt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 19. juni 2014 #1708 Del Skrevet 19. juni 2014 Det er midt i blinken - og jammen meg hadde de UK 8 igjen på salg også. Noen dager fortjener man visst et nytt skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juni 2014 #1709 Del Skrevet 19. juni 2014 Når de har størrelsen, prisen er 70% av hva den var for noen uker siden, og man vet at 'dette blir mye brukt' da synes jeg man fortjener et nytt skjørt Skjørt med litt vidde, i bomull med stretch, er så deilig på sommeren Gratulerer med nytt skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 19. juni 2014 #1710 Del Skrevet 19. juni 2014 Nøyaktig 58,5 cm langt i størrelse XS. Knelangt. Helt nydelig skjørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Springshine Skrevet 20. juni 2014 #1711 Del Skrevet 20. juni 2014 Bestilte disse CL pigalle 100mm skoene Gleder meg enormt til å få de :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 20. juni 2014 #1712 Del Skrevet 20. juni 2014 Siden flere liker veska jeg kjøpte, så tenkte jeg at jeg skulle dele denne annonsen som dukket opp i innboksen min i dag. Jeg jobber hardt for å ignorere den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1713 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg fant ENDELIG en helt vanlig svart bluse som ikke er gjennomsiktig!!!!!!!! Som heller ikke er svindyr. Hallelujah http://bikbok.com/medias/sys_master/celum_assets/8822075818014_Sinsa_xblouse_w11_p249_e24_95_7151494-990-Black_F_15199_jpg.jpg?16 Har vært på leiting i sikkert over ett år. Har funnet et par tidligere men jeg er utrolig bestemt på hvilke klær jeg vil ha. Vil ikke kjøpe en som ligner på det jeg vil ha fordi det er ikke nøyaktig slik jeg vil ha det. Utrolig slitsomt... Har også kjøpt en svart tynnstrømpebukse som jeg skal bruke i morgen noen som forresten vet om noen som ikke blir ødelagt etter 1-2 ganger? Jeg har en strømpebukse jeg fikk i gave som har hold utrolig lenge, men vet ikke hvor den er fra :cry: Anonymous poster hash: 70614...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 20. juni 2014 #1714 Del Skrevet 20. juni 2014 Gikk innom BikBok etter jobb. De har salg....kom hjem med 5 nye gensere(50%) og en annen genser pluss et maxiskjørt Var i tillegg innom Only og fant to deilig maxikjoler, men de kostet bare 99,- per stk. Så alt i alt følte jeg at jeg gjorde noen varp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. juni 2014 #1715 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Siden flere liker veska jeg kjøpte, så tenkte jeg at jeg skulle dele denne annonsen som dukket opp i innboksen min i dag. Jeg jobber hardt for å ignorere den. Åh, den brune til høyre Edit; Og den mintgrønne...... Endret 20. juni 2014 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 21. juni 2014 #1716 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) *bilde fjernet* Endret 1. juli 2015 av Zakuro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 21. juni 2014 #1717 Del Skrevet 21. juni 2014 I dag har jeg kjøpt en enkel sort kjole (skal i begravelse) og en hvit, kortermet bluse med svarte bomber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. juni 2014 #1718 Del Skrevet 21. juni 2014 Dæven. Feriepengeme fikk litt bein å gå på i dag Ble et grått maxiskjørt(salg på BikBok 100 kr), 2 løse singleter med print på Gina, 2 loose fit bukser på Lindex, 1 på Cubus og 3 på KappAhl. Skikkelige deilige bukser som er gode nå som sommerværet er litt ustabilt, men de kommer til å bli digg utover høsten og vinteren også Sånn. Nå er jeg ferdig!!!! Har bygget opp en solid garderobe nå(*overbevise meg selv*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 22. juni 2014 #1719 Del Skrevet 22. juni 2014 I dag har jeg kjøpt en enkel sort kjole (skal i begravelse) og en hvit, kortermet bluse med svarte bomber. Med bomber på?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 23. juni 2014 #1720 Del Skrevet 23. juni 2014 Med bomber på?? Hehe, ikke ordentlige bomber, da. Store, svarte rundinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå