Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarte ikke la være.... :blush:

- moderate 10cm hæler, mykt skinn, nydelig farve, nåpris 165 Euro + porto + mva.

Førpris den ublue sum av 416 Euro + porto + mva. :daane:

Siste paret i min størrelse.

44553331de_20_f.jpg

Edit: Lagt lenke i bildet

Moderat hælhøyde, haha :)

Flaks at det ikke var elastikk eller noe i dem da, da slipper jeg å sjekke om de har min størrelse. Har sånne pipestilklegger at jeg får hele hånden nedi glipen øverst på støvlettene, og er disse "normal" i leggen vil det se ut som jeg har høye hæler med matchende leggvarmere i skinn :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et kjempefint silkeskjerf med paisley-mønster fra Amanda Christensen i dag. Den tar seg nok meget godt ut når jeg og min kjære reiser til London for å selge kunst på Sotheby's.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genser fra wang! 401535_in_pp.jpgAnonymous poster hash: e5974...e4d

VELDIG FIN, men er det de som må renses? Kjøpte en slik trøye ifjor. Brukte den en gang, siden har den ligget nederst i skittentøyet...siden den må til rens :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg klarte ikke la være.... :blush:

- moderate 10cm hæler, mykt skinn, nydelig farve, nåpris 165 Euro + porto + mva.

Førpris den ublue sum av 416 Euro + porto + mva. :daane:

Siste paret i min størrelse.

44553331de_20_f.jpg

Edit: Lagt lenke i bildet

Prøvd.

Perfekte.

Skaftene var helt ok... kunne tilogmed vært bittelitt smalere.... enda 'fotball leggene' er 33cm i omkrets rett under kneet, 37cm i omkrets på sitt bredeste/tykkeste punkt... og rett over ankelen er det 20cm i omkrets.

Jaja... fasong på dem i det minste (leggene).

Ikke særegent i det hele tatt! Synes skotøyet ditt bare er feminint og lekkert jeg. Sikkert mange damer som har samme smak som deg. Klasse, stil og samtidig hot! :wink:

Håper de passer!!

De passet :Nikke:

Det er jo ikke første gangen man gjør slikt, men like spennede hver gang det er et nytt merke.

Og de passet veldig bra... veldig bra... :danse:

Moderat hælhøyde, haha :)

Flaks at det ikke var elastikk eller noe i dem da, da slipper jeg å sjekke om de har min størrelse. Har sånne pipestilklegger at jeg får hele hånden nedi glipen øverst på støvlettene, og er disse "normal" i leggen vil det se ut som jeg har høye hæler med matchende leggvarmere i skinn :P:)

:fnise:

Sånne 'pipestilklegger' synes jeg med mine litt mer formfulle (ref. mål oppgitt ovenfor) at er 'killer legs'.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å legge inn på en liten stund, men her er noen av salgskuppene mine de to siste ukene:

attachicon.gifC51036003_901_main_large.pngattachicon.gifC52299002_901_main_large.png

Seanna Floral Silk-Blend Shirt og InWear Alanna Printed Shirt

attachicon.gifevalona-1766978-1000x1000.pngattachicon.gifC52427001_M02_main_large.png

InWear Evalona Basic Pullover og InWear Elmo T-shirt

attachicon.gif15-0601.jpgattachicon.gif15-0615.jpg

InWear Eros pullover

attachicon.gif15-4564.jpgattachicon.gif15-4565.jpg

InWear Guzmania pullover

attachicon.gif20-7567.jpgattachicon.gif20-7722.jpg

Levis Demi Curve i fargene Denimblå/tumbleweed og Gråsvart/late dusk

attachicon.gifC41411026_050_main_large.pngattachicon.gifC35417052_050_main_large.png

InWear Salomes Fishtail Skirt og InWear Ellay Drapy Modal Skirt

Det var da voldsomt til handling.

Anonymous poster hash: bad0e...13b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd.

Perfekte.

Skaftene var helt ok... kunne tilogmed vært bittelitt smalere.... enda 'fotball leggene' er 33cm i omkrets rett under kneet, 37cm i omkrets på sitt bredeste/tykkeste punkt... og rett over ankelen er det 20cm i omkrets.

Jaja... fasong på dem i det minste (leggene).

De passet :Nikke:

Det er jo ikke første gangen man gjør slikt, men like spennede hver gang det er et nytt merke.

Og de passet veldig bra... veldig bra... :danse:

:fnise:

Sånne 'pipestilklegger' synes jeg med mine litt mer formfulle (ref. mål oppgitt ovenfor) at er 'killer legs'.

Nå måtte jeg måle mine!

17-30-28

Synes ikke de matcher resten :P

Åååååh, I-landsproblemer... :)

Har kjøpt en Nike sportsbh med verdens jævligste print, for alle normale farger var utsolgt i min str. Irriterer meg grenseløst at pris og utvalg i nettbutikken til XXL er hhv lavere og bedre enn i de fysiske butikkene deres!!

post-42092-27040_thumb.jpg

Endret av Blånd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG FIN, men er det de som må renses? Kjøpte en slik trøye ifjor. Brukte den en gang, siden har den ligget nederst i skittentøyet...siden den må til rens :(

Jeg pleier kjøre slike plagg i maskinen på håndvask-programmet. Ikke opplevd at noe har blitt ødelagt enda

Anonymous poster hash: e5974...e4d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et kjempefint silkeskjerf med paisley-mønster fra Amanda Christensen i dag. Den tar seg nok meget godt ut når jeg og min kjære reiser til London for å selge kunst på Sotheby's.

Har du snurrebart og monokkel også?

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier kjøre slike plagg i maskinen på håndvask-programmet. Ikke opplevd at noe har blitt ødelagt enda

Anonymous poster hash: e5974...e4d

Kjørte faktisk min Wang trøye (den typen hvor det står skal på Håndvask) i Ull/silke-vask på 30 grader.Gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Rasket med meg to 6 cm brede, elastiske belter (et oransje og et gult... vanskelige farver å få tak i), ett 8 cm bredt midjebelte i brunt lær, og... 2 par hansker.

46323770dc_9_f.jpg 46323770ta_9_f.jpg 46318891dn_9_f.jpg

46301155mw_9_f.jpg 46301154dr_9_f.jpg

Edit: Og komplettert 80% salget med en sort, transparent, kortermet silkebluse fra Lorella Signorino:

lorella-signorino-blouse.jpg

Et syregrønt skjørt fra en av mine unge favorittdesignere, Eudon Choi og et sukkertøy rosa silkeskjørt fra Schumacher:

schumacher-knee-length-skirts.jpg

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nye sko! Vivobarefoot Porto Ladies.

Anonymous poster hash: be1c9...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...