Petrus Skrevet 5. februar 2014 #1141 Del Skrevet 5. februar 2014 Denne frå Ricco Vero 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. februar 2014 #1142 Del Skrevet 5. februar 2014 tursko. Må ha noe som sitter godt på beina,ikke for varme og tåler søle/vanndammer http://www.zalando.no/kangaroos-sentry-mid-turstovler-rod-ka141a00l-103.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 5. februar 2014 #1143 Del Skrevet 5. februar 2014 Dette ligger i handlekurven nå. Skal bare finne brikken min, så bestiller jeg. Veldig fornøyd siden det vanligvis tar år og dag før jeg finner noe som helst og da helst ikke til en så latterlig billig penge :D Hvor har du funnet disse plaggene? Fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. februar 2014 #1144 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne frå Ricco Vero UTROLIG fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikori Skrevet 6. februar 2014 #1145 Del Skrevet 6. februar 2014 UTROLIG fin! Enig! Og den er på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 6. februar 2014 #1146 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne utrolig fine cardiganen fra Tiger of Sweden. Utrolig fornøyd, verdt pengene (egentlig ikke, den var utrolig dyr, men måtte bare). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 6. februar 2014 #1147 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) På salg, lenge på ønskelisten! !!!!!!!!! Hvor kjøpte du disse?? De har stått på ønskelisten min lenge, men prisen og det faktum at det er vinter har holdt meg tilbake. Hvis det er salg et sted vil jeg gjerne vite hvor! Håper på svar! Edit: Jeg så at du hadde svart på det allerede, og at du kjøpte det på Stress i butikk. Var det mange igjen da du var der og vet du hvor lenge salget varte? Endret 6. februar 2014 av outkast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. februar 2014 #1148 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne har jeg ønsket meg helt siden de ble lansert på forsommeren i fjor. Nå slo jeg til for nå var den i akseptablet kostnadssegment. Lenke for mer info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. februar 2014 #1149 Del Skrevet 6. februar 2014 !!!!!!!!! Hvor kjøpte du disse?? De har stått på ønskelisten min lenge, men prisen og det faktum at det er vinter har holdt meg tilbake. Hvis det er salg et sted vil jeg gjerne vite hvor! Håper på svar! Edit: Jeg så at du hadde svart på det allerede, og at du kjøpte det på Stress i butikk. Var det mange igjen da du var der og vet du hvor lenge salget varte? Det er jeg litt usikker på siden jeg bare spurte om de hadde igjen i min størrelse, men du kan jo alltids ringe dit å høre om de har flere, og om de ennå har salg? Eventuelt så kan du se på ebay- jeg har kjøpt andre sneakers der som jeg ikke har funnet i butikk i Norge i min størrelse. Da kan prisene variere litt og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1150 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg har hatt storopprydding i skapet mitt den siste tiden. Ut med billigklær som har blitt liggende, Fretex kommer til å bli fornøyde hehe;-) Har bestemt meg for å satse på kvalitet, så den siste uken har jeg spandert på meg to mohair gensere fra Acne og boots fra RM.Williams :-D Og en regnjakke fra Rains på impuls (noe jeg bør slutte med høhø) Får ikke til å legge inn bilder fra iPad...Anonymous poster hash: c3a00...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 6. februar 2014 #1151 Del Skrevet 6. februar 2014 Fiolette strømper, opaque og sheer m/kontrastsøm. Finnes desverre ikke bilde av dem... KMD er gode på mye, men de fiolette er uten bilde gitt. Farven er omtrent som disse Ooooohhhhh, Lille-pus! LOVE it!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 7. februar 2014 #1152 Del Skrevet 7. februar 2014 Denne har jeg ønsket meg helt siden de ble lansert på forsommeren i fjor. Nå slo jeg til for nå var den i akseptablet kostnadssegment.Lenke for mer info ....og for en nydelig farge! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. februar 2014 #1153 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) ....og for en nydelig farge! :-) Kunne ikke vært mer enig Henter på DHL sentralen på vei hjem i dag. Pakken var ferdig tollklarert og klar til henting klokken halv 10 Edit: Cardiganen skuffet absolutt ikke da den ble pakket opp nei. Myk som en varm sommervind over huden, og varm i faven. Akkurat som bildet. De skuffer aldri, tross prisen klarer jeg ikke finne noe som helt negativt med dem. Og, siden jeg er reklamemodus så nevner jeg forsiktig at sosialt ansvar og bærekraftig utvikling inngår som en helt naturlig del av måten bedriften styres på. Hjemmesiden, med åpent tilgjengelige vedlegg, er vel verd å gå en nærmere runde på... for alt som ikke er direkte relatert til bilder av produktene og prisene. We also have Zque accreditation which guarantees that we have fair and ethical practices in the way we work with our suppliers and the way they treat their sheep, as well as the quality of our wool. Min samvittghet blir ikke skitten av å handle med dem. Endret 7. februar 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. februar 2014 #1154 Del Skrevet 8. februar 2014 Fra Samsøe: Judi o-neck Bates o-neck 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2014 #1155 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) I medaljejubelen ble det tid til å bestille inn 4 lekre truser/tap pants To i purpur - og to i sort For produktinfo og butikk, klikk på bildet. Endret 8. februar 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 9. februar 2014 #1156 Del Skrevet 9. februar 2014 Så lekkert, Lille-pus! Du må være en av de få som ikke er redd for plutselig å komme på sykehus og derved måtte vise fram undertøyet Beundrer stilen din, fra innerst til ytterst! Er redd det er litt mer komfort-og holde-seg-varm faktor hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1157 Del Skrevet 9. februar 2014 Så lekkert, Lille-pus! Du må være en av de få som ikke er redd for plutselig å komme på sykehus og derved måtte vise fram undertøyet Beundrer stilen din, fra innerst til ytterst! Er redd det er litt mer komfort-og holde-seg-varm faktor hos meg ?? Det må da vel eventuelt være mye bedre å vise frem et pent og ordentlig undertøy i stedet for utvasket sloggi og bestemorstrømpebuksa fra lamote?? Anonymous poster hash: df6dc...431 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. februar 2014 #1158 Del Skrevet 9. februar 2014 Så lekkert, Lille-pus! Du må være en av de få som ikke er redd for plutselig å komme på sykehus og derved måtte vise fram undertøyet Beundrer stilen din, fra innerst til ytterst! Er redd det er litt mer komfort-og holde-seg-varm faktor hos meg Jeg er ikke nevneverdig bekymret for det nei Men... viktig, viktig... jeg velger jo undertøyet mitt etter min egen smak. De aller fleste dager er helt vanlige arbeidsdager med møter og kontorjobb.. lite romantik med andre ord. Det er komfort, det er holde-seg-varm faktor med ullbenklær utenpå trusene og med ullstrømper... Jeg har aldri frosset så lite på vinterdager som med slik påkledning... Gynekologen min små-ler og sier alltid 'Du er min best kledde kunde'... en av de svært få som faktisk har på seg litt klær på underkroppen mens man befinner seg lagt på rygg i stolen. - det har noen praktiske sider altså 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 10. februar 2014 #1159 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Nå kjøpte jeg nettopp denne fine håndlagde paraplyen til både meg og min kjære. Den er for felles bruk siden vi kun har store paraplyer, men den vil nok høyst sannsynlig brukes mest av min kjære. Det var hovedsakelig henne jeg tenkte på da jeg bestilte den. http://www.londonundercover.co.uk/product/whangee_cane_crook_folded_orange_umbrella_/ Endret 10. februar 2014 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. februar 2014 #1160 Del Skrevet 10. februar 2014 Kjøpte denne idag, på Vero Moda. Kåpen min er blitt for varm å bruke nå som det er blitt mildere. Likte stilen Og for prisen var den helt ok vår jakke. Jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå