Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

endelig fant jeg en vinterjakke:) Carhartt i svart!

Anonymous poster hash: 48e63...f81

Fin! Hvor er den kjøpt?

Anonymous poster hash: 68ce8...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Nå er det de siste 3 dagene av opphørssalget hos butikken som solgte Pour Moi? undertøy til 'gi bort priser'.

Jeg fant litt småtteri som går pent under 200 kroners grensen, og fikk med meg mer rabatt i samme slengen.

Så for £17.03 (og så kommer £4.50 i post og pakking i tillegg, men dette regnes ikke med opp mot de 200 kronene, og alt kommer dermed under vår 'berømte 200 korners grense):

$(KGrHqZ,!hwFCrv2RWeeBQvg046)iw~~60_12.J

Morsomt med litt mønster som går gull til mine sorte KMD produkter

$(KGrHqN,!isFC73tFvJKBQvgr8N8Uw~~60_12.J

Og ingenting er bedre enn at man kan få også shortien, slik at det utgjør et komplett sett.

Så har jeg en lekker, leken basque som jeg manglet en ekstra shortie til.

Nå mangler jeg ikke den lenger:

$T2eC16d,!yUFI,h2HOmZBSKeSv1CGQ~~60_12.J

Basquen finnes her.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hadde lyst på et rødt strømpebelte (har ingen røde før nå)

Joanna's Wardrobe.

Joannas%20Wardrobe%20Justine%20Suspender

Tilbudsprisen fratrukket britisk mva betyr at dette kommer på under de berømte 200 kronene, og det er alltid hyggelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin! Hvor er den kjøpt?

Anonymous poster hash: 68ce8...c86

takk skal du ha:) Den er kjøpt på Grim-butikken nede på jernbanetorget på oslo s. Fikk den på salg, men kun 20 prosent.. og de hadde bare en igjen i svart.. De hadde derimot flere i rød og blå igjen da disse ikke er like populære, og med større avslag:) ! Har også sett dem på Urban, men tror de er litt utplukka der og.. ellers kan man få dem på nett!

Eneste minuset er at jakka er ganske brei, men det er visst litt av carhartss greie så det kan jeg leve med.. ermene er også for lange:P men går helt fint å brette dem opp og ser nesten ut som jakka skal være sånn. Vindtett er den også, noe ikke alle jakker er:) Kjøpte den også litt pga at "pelsen" ser veldig ok ut til å være falsk.

Anonymous poster hash: 48e63...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det de siste 3 dagene av opphørssalget hos butikken som solgte Pour Moi

Takk for tipset, Lille-pus. Eg nytta høvet og fornya BH-garderoben litt :) Dei to er levert og passa fint. Då måtte nokre nye tingast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag klikket jeg endelig hjem denne kåpen fra Gestuz. Jeg prøvde den for første gang i en butikk i høst, men fikk meg ikke til å kjøpe den da, med jul rundt hjørnet og alt.
Og idag fikk jeg den på 50%. Woohoo.

neomania_gestsuz-fae-1_1.jpg

Anonymous poster hash: de24a...efc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller fra hjemmesiden til ralph lauren men de shipper ikke til Norge. Skal du ha noe må du bestille med adresse i USA =)

Jeg forelsket meg sånn i en piquet til 900 kr her i Norge, komplett med masse sminkemerker....det var selvfølgelig den siste de hadde.

Jeg storkoste meg da jeg bestilte den fra RL sin side og den kom på under 300 kr :D

Fikk helt hikke da jeg så hva den kabelstrikkete genseren jeg har kostet her i Norge også. Jeg betalte 30 dollar for den i USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte denne idag:

post-62711-0-20160500-1389716740_thumb.j

Perfekt til yoga eller pilates, trenger ikke mye støtte da :)

Litt stolt over at jeg kun kom ut igjen med ett plagg i dag, det var så mye annet fint jeg ville ha :fnise:

Blant annet noen utrolig stilige Star Wars tights/leggings!

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket hjem disse i dag (trykk evt. på bildene for info om plaggene), men nå er det handlestopp på en stund:

C51085001_05Z_main_large.png

Elsket denne genseren her!

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne idag:

attachicon.gifhmprod.jpeg

Perfekt til yoga eller pilates, trenger ikke mye støtte da :)

Litt stolt over at jeg kun kom ut igjen med ett plagg i dag, det var så mye annet fint jeg ville ha :fnise:

Blant annet noen utrolig stilige Star Wars tights/leggings!

Samme har jeg til yoga og den funker gull til det :)

Anonymous poster hash: 0df24...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse!!! Aner ikke hva jeg skal med dem, ikke liker jeg hestejazz/lassopop og jeg har neppe en eneste bukse som går utenpå dem, haha!! Jeg kan jo bruke dem når jeg rir da...bare så synd jeg ikke driver med western, men med løpshester! :D

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1549528_10152064889915753_320887693_n.jpg

Til mitt forsvar var det 90% avslag på dem. Jeg fatter heller ikke hva de gjorde i en butikk som selger sko fra merker som Nude og klær fra Ralph Lauren, Ricco Vero, Peuterey og Ilse Jacobsen. Jaja!! :D

Anonymous poster hash: 6bd1b...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse!!! Aner ikke hva jeg skal med dem, ikke liker jeg hestejazz/lassopop og jeg har neppe en eneste bukse som går utenpå dem, haha!! Jeg kan jo bruke dem når jeg rir da...bare så synd jeg ikke driver med western, men med løpshester! :D

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1549528_10152064889915753_320887693_n.jpg

Til mitt forsvar var det 90% avslag på dem. Jeg fatter heller ikke hva de gjorde i en butikk som selger sko fra merker som Nude og klær fra Ralph Lauren, Ricco Vero, Peuterey og Ilse Jacobsen. Jaja!! :D

Anonymous poster hash: 6bd1b...20f

De er jo vanlig boots? Har et par i sort og jeg driver ikke med hest.Har bare buksa oppi jeg. Fine var de!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...