Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gule skjørtet var 'bærre lækkert'!

Og her snakker vi strømpebukser for en kvinne som tåler å synes :) - ja, jeg likte dem jeg :biggrin:

Takker for det Lille pus, når det kommer fra en kvinne med Ekte smak Så setter jeg stor pris på det!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Takker for det Lille pus, når det kommer fra en kvinne med Ekte smak Så setter jeg stor pris på det!

Vi er to damer som vet hva vi liker, og så blåser en milelang mars i hva andre mener om det ;)

Me like :nigo:

Og så gikk det jo som det måtte gå... bestemt i blikket ruslet jeg innom hos den ene morsomme butikken på et stort handlesenter...

Og kom ut med et par Marc by Marc Jacobs støvletter med 'små, nette hæler på 11,5 cm

... at man aldri lærer.. :fnise:

WOJ1HI830003BLK_1_large.jpg

Og en sort silkebluse med pussybow, fra Dondup

3258971.jpg?1377729307

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått litt bananas med julepengene...

15-purple-batchel-navy_1-900x900.jpg

Cambridge batchel

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

Jeg skal også kjøpe meg Cambridge satchel, synes de er sååå lekre! Men jeg venter til jeg skal til London i Februar, har lyst til å se dem på ordentlig før jeg bestemmer meg for hvilken jeg vil ha. Synes de har flere veskevarianter som er fine, men ender nok opp med en sånn som du har kjøpt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er best som 1meter og 80... :nigo:

Og ja, de er rå !

Cool woman you are!!

Skulle ønske jeg var litt mindre av vekst (spes. føtter) og at jeg fikk lov til å kikke meg rundt i garderoben din, og prøve kjoler, skjørt, strømper og sko/støvletter :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13h0122.jpg

Kjøpte disse på tur hjem fra jobb i dag. Vet ikke helt hvorfor, men jeg skal vel få de til å fungere med et par antrekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to damer som vet hva vi liker, og så blåser en milelang mars i hva andre mener om det ;)

Me like :nigo:

Og så gikk det jo som det måtte gå... bestemt i blikket ruslet jeg innom hos den ene morsomme butikken på et stort handlesenter...

Og kom ut med et par Marc by Marc Jacobs støvletter med 'små, nette hæler på 11,5 cm

... at man aldri lærer.. :fnise:

Og en sort silkebluse med pussybow, fra Dondup

3258971.jpg?1377729307

Sånne bluser ser jeg etter! Vet bare ikke hvor jeg skal lete...

Jeg har kjøpt meg tursko i dag, Mammut Nova GTX :)

1545010_10153657508795542_1843928533_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Og plutselig snublet jeg over en Dondup skjorte jeg lette etter i fjor, men så da var helt umulig å finne...

Jeg tror dette er den siste som var tilgjengelig... både i Europa og i Statene.

Ja, den er fra høsten/vinteren 2012, - men jeg synes den er aldeles vidundelig og nå er den min :)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image1xl.jpg

Sandaler (?)

Oooog vips var det et par nye sandaler på vei hjem til meg og. Haha. Takk for tipset, fine sko! Vært på utkikk etter et pent sånt par lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog vips var det et par nye sandaler på vei hjem til meg og. Haha. Takk for tipset, fine sko! Vært på utkikk etter et pent sånt par lenge :)

Haha, vær så god! Jeg har lett etter slike jeg også - og så fant jeg de plutselig! Fin pris også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...