Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Inspirert av tråden om 'store' pupper og vansker med å finne gode BH'er sendte meg ut på en liten jakt, og jeg fant.

Fant en forhandler som skal slutte, og dermed selger ut bøtter & spann til veldig gøyale priser.

Jeg kjenner merket, så dermed var det ikke så store problemer med å slå til og bruke £14,37 + 4,50 i post og pakking.

£6.39

!Bt1RR2QBWk~$(KGrHqQOKioEvOgBt!rRBL9qBPz

£5,59

$T2eC16h,!yoFIe,1usdJBSV(ZoCp4!~~60_12.J

Og tilhørende truse til £2,39

!Bq)(G4gCGk~$(KGrHqEH-EUEvCKlJS79BLw16D7

Deler lenken til forhandleren.

Så om noen andre finner noe de kan bruke så kan de gjøre et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-45977-0-29380600-1387834885_thumb.j

Kjøpte denne kjolen for en hundrelapp av ei venninne fordi hun bomma på størrelsen.

Den er heldigvis ikke så kort på meg som på modellen!

post-45977-0-47885200-1387834955_thumb.j

Benyttet et gavekort fra H&M på denne kjolen. Passer ypperlig nå i jula. Behagelig, men pyntet nok til å ha på seg i juleselskap.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ok... da ble det en liten, sort sak for gamle damer med rødt hår ;)

http://www.pinupgirlclothing.com/glam/rachael-dress-black.html

ahhh..sukk!

Denne har jeg kikket på en stund, men ikke turt å bestille ettersom jeg ikke kjenner størrelsene.

Har du noen tips? Noen passform råd med tanke på denne?

Er forøvrig et godt stappet timeglass og med litt kraftige overarmer.

Da kom Posten (les: Bring), på en julaftens morgen 09:15

Den forlot Ontario for 4 dager siden og ankom altså i dag - absolutt veldig ok :)

Kjolen er kanskje (?) litt liten i størrelsen. Jeg turde ikke annet enn bestille Medium siden måleskjemaet sa at jeg kan presse meg inn i Small og heller få litt bedre plass i Medium.

Bruk måleskjemaet for denne modellen også (som for alle klær man kjøper på nettet), ikke regn med at en M er helt lik fra lell produsenter.

Medium gir meg plass for middag, dessert og 'noko attåt' :ol::ol:

Fra under bysten og ned til nederkant er det god stretch og jeg tror det er godt 'hold' også, det virker slik, i denne kjolen.

Jeg har god plass i ermene.

Kjolen er helt super, og FedEx leverer altså rimelig raskt.

Som 169 høyde er lengden ab'fab'.

Kjolen er helt super.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom Posten (les: Bring), på en julaftens morgen 09:15

Den forlot Ontario for 4 dager siden og ankom altså i dag - absolutt veldig ok :)

Kjolen er kanskje (?) litt liten i størrelsen. Jeg turde ikke annet enn bestille Medium siden måleskjemaet sa at jeg kan presse meg inn i Small og heller få litt bedre plass i Medium.

Bruk måleskjemaet for denne modellen også (som for alle klær man kjøper på nettet), ikke regn med at en M er helt lik fra lell produsenter.

Medium gir meg plass for middag, dessert og 'noko attåt' :ol::ol:

Fra under bysten og ned til nederkant er det god stretch og jeg tror det er godt 'hold' også, det virker slik, i denne kjolen.

Jeg har god plass i ermene.

Kjolen er helt super, og FedEx leverer altså rimelig raskt.

Som 169 høyde er lengden ab'fab'.

Kjolen er helt super.

Kan du definere ab fab lengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullkåpe fra Esprit, 80% ull. Satt ned fra 1 999 til 699 på Ellos akkurat nå (romjulsalget gir 30% av salgspris). Håper den er fin i virkeligheten også!

31-3693.jpg

31-3693_model.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan du definere ab fab lengde?

Bildene av kjolen er forbløffende presise på lenge.

På meg er den en fystikkeskes lengde under kneet når jeg står, altså sånn 5-6 cm under kneet.

Med smalt skjørt så synes jeg det er absolutt fabelaktig lengde til alle sammenhenger når den vise såpass mye kløft som den gjør.

Man skal ha pupper til denne kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å jeg elsker salg hos mine faste leverandører.... :nigo:

Dette korselettet har jeg silket på siden det ble lansert tidligere i år, og ventet... til i dag.

85ed89f9faf11e7cb22f989dbe1b37ff91f1ddcca6745c56b0becd52fdbdf0d60b18e838d811492a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg elsker salg hos mine faste leverandører.... :nigo:

Dette korselettet har jeg silket på siden det ble lansert tidligere i år, og ventet... til i dag.

85ed89f9faf11e7cb22f989dbe1b37ff91f1ddcca6745c56b0becd52fdbdf0d60b18e838d811492a[/quote

Lekkert. Hvor finner man dette?

Anonymous poster hash: ac525...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lekkert. Hvor finner man dette?

Anonymous poster hash: ac525...143

Hos en bitteliten butikk ved navn Hepburn and Leigh.

Salgsavdelingen deres er stor i år, så her er en lenke direkte til KMDs Fuchsia Sirena Corselette

Butikken er vel verd et besøk eller to, og det kan være farlig fristende å bla igjennom de 5 sidene med salgsvarer (inklusive badetøy).

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Postet denne i en annen tråd også, men er så - eh - stolt(?) at jeg bare MÅ vise den frem. Synes den er så utrolig tøff :rodmer::rodmer::rodmer:

20131230_114041-1_zps174c46c4.jpg

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Postet denne i en annen tråd også, men er så - eh - stolt(?) at jeg bare MÅ vise den frem. Synes den er så utrolig tøff :rodmer::rodmer::rodmer:

20131230_114041-1_zps174c46c4.jpg

Dritkul! Hvor kjøpte du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trassig å legge inn linker fra telefonen (har ikke internett hjemme enda), men har nettopp spandert på meg en Acne Adelle i sort og en Wang Hooded jersey dress i llla! Gleder meg til de kommer! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...