Gjest Lille-pus Skrevet 29. oktober 2013 #861 Del Skrevet 29. oktober 2013 Skulle bare se etter noen spikeheel støvletter.... og kom ut med et par grådig lekre Ted Baker. - fant ikke støvletter 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2013 #862 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kjøpte meg en pipe i dag av alle ting. Den er vel egentlig mest ment for pynt, selv om jeg sikkert kommer til å prøve den for meg selv en gang. Kan tenke meg at den ville vært swag å dra frem rundt bålet på jakta. Hahaha! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 30. oktober 2013 #863 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kjøpte meg en pipe i dag av alle ting. Den er vel egentlig mest ment for pynt, selv om jeg sikkert kommer til å prøve den for meg selv en gang. Kan tenke meg at den ville vært swag å dra frem rundt bålet på jakta. Hahaha! Jeg kjøpte meg bevermuffe i dag. Valget stod mellom ekornvotter og bevermuffe, havnet på muffen til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 30. oktober 2013 #864 Del Skrevet 30. oktober 2013 Støvletter i nydelig skinn. Endelig, dette har jeg sett etter lenge! Noe undertøy (3 truser) En cardigan + en genser Fornøyd mtp at mamma omtrent tvang meg til å kjøpe klær på hennes regning fordi hun lurte på hva som gikk av meg :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 30. oktober 2013 #865 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kjøpte meg en pipe i dag av alle ting. Den er vel egentlig mest ment for pynt, selv om jeg sikkert kommer til å prøve den for meg selv en gang. Kan tenke meg at den ville vært swag å dra frem rundt bålet på jakta. Hahaha! Skruller du? Var en millimeter unna å kjøpe det + et fancy whisky glass til deg, men gjorde det ikke da jeg hadde dårlig tid. Og bra er det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2013 #866 Del Skrevet 30. oktober 2013 Skruller du? Var en millimeter unna å kjøpe det + et fancy whisky glass til deg, men gjorde det ikke da jeg hadde dårlig tid. Og bra er det! Nei, kjøpte den i dag. Viste den frem til M på Nova i dag, og han skal kjøpe en han også. Hahaha! Bra du endelig fikk kjøpt noen støvletter, kjære. Gleder meg til å seg deg med alt du har kjøpt. :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #867 Del Skrevet 1. november 2013 to carharttluer og en adidas løpejakke:) Anonymous poster hash: 48e63...f81 Anonymous poster hash: 48e63...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #868 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpte meg en pipe i dag av alle ting. Den er vel egentlig mest ment for pynt, selv om jeg sikkert kommer til å prøve den for meg selv en gang. Kan tenke meg at den ville vært swag å dra frem rundt bålet på jakta. Hahaha! Skruller du? Var en millimeter unna å kjøpe det + et fancy whisky glass til deg, men gjorde det ikke da jeg hadde dårlig tid. Og bra er det! Nei, kjøpte den i dag. Viste den frem til M på Nova i dag, og han skal kjøpe en han også. Hahaha! Bra du endelig fikk kjøpt noen støvletter, kjære. Gleder meg til å seg deg med alt du har kjøpt. :D Hvorfor skriver dere det her? Er dere ikke forlova? Anonymous poster hash: b3fdc...f82 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #869 Del Skrevet 1. november 2013 nye joggesko:) Anonymous poster hash: 48e63...f81 Anonymous poster hash: 48e63...f81 Anonymous poster hash: 48e63...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. november 2013 #870 Del Skrevet 1. november 2013 Hvorfor skriver dere det her? Er dere ikke forlova? Anonymous poster hash: b3fdc...f82 Fordi jeg var på studietur til og med i dag med et veldig hektisk program. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. november 2013 #871 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Fordi jeg var på studietur til og med i dag med et veldig hektisk program. ...og da rusler man inn på kvinneguiden i stedet for å ringe kjæresten. <3 Kudos til kvinneguiden, som er en veldig sentral faktor i så mange mennesker sine liv. Endret 1. november 2013 av Gresshoppesang 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. november 2013 #872 Del Skrevet 1. november 2013 ...og da rusler man inn på kvinneguiden i stedet for å ringe kjæresten. <3 Kudos til kvinneguiden, som er en veldig sentral faktor i så mange mennesker sine liv. Takk for velmente samlivråd, men vi prater nok mer enn de aller fleste i telefonen, så ingen grunn til bekymring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. november 2013 #873 Del Skrevet 1. november 2013 ...og da rusler man inn på kvinneguiden i stedet for å ringe kjæresten. <3 . Vi ringes og tekstes veldig ofte hver dag. Dette var mer en ren tilfeldighet siden vi begge henger på KG fra tid til annen. Dessuten er jeg forloveden hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. november 2013 #874 Del Skrevet 1. november 2013 Dessuten er jeg forloveden hennes. Du sier ikke det? Jeg har alltid trodd at dere var en og samme person. Jeg har kjøpt meg et nytt skjørt i dag. Helt enkelt, nesten knelangt og sort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #875 Del Skrevet 1. november 2013 Disse ankelstøvlettene fra högl.. Har litt dårlig samvittighet fordi de er for dyre for min økonomi nå men fy så gode å gå i.. Får passe godt på skinnet så håper jeg de varer i mange år! Anonymous poster hash: 17100...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #876 Del Skrevet 1. november 2013 Hvor er strømpebuksa fra?Anonymous poster hash: f3ec8...c05 Mener den var fra kondomeriet Anonymous poster hash: 21bf0...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 1. november 2013 #877 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpte meg nå nylig en Marc by Marc Jacobs veske http://coolspotters.com/clothing/marc-by-marc-jacobs-classic-q-karlie-crossbody-bag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #878 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpt en blå, tykk genser med hals, fra fretex faktisk! 25 kroner betalte jeg. Litt av et kupp. Anonymous poster hash: ddbd8...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 2. november 2013 #879 Del Skrevet 2. november 2013 Skulle egentlig ikke kjøpe noe idag. Men da jeg var med min venninne som skulle kjøpe skjerfet nederst til venstre, likte jeg det så godt at jeg måtte bare ha et jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. november 2013 #880 Del Skrevet 2. november 2013 Litt frekk og leken i dag. 3 par. Det er Silky sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå