Pene sko... Skrevet 20. oktober 2013 #841 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjøpte en fin herrebetjent til å ha i min walk-in-closet i leiligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. oktober 2013 #842 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjøpte en fin herrebetjent til å ha i min walk-in-closet i leiligheten. Herrebetjent, er det det samme som stumtjener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 20. oktober 2013 #843 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Herrebetjent, er det det samme som stumtjener? Ja, det er vel det samme så å si. Undertiden ser det slik ut: * Rommet er ikke fryktelig stort, men jeg har forsøkt å gjøre det beste ut av det jeg har å jobbe med. Endret 28. oktober 2013 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. oktober 2013 #844 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ja, det er vel det samme så å si. Undertiden ser det slik ut: Herrebetjent.JPG Walk-in-closet ATM.JPG Rommet er ikke fryktelig stort, men jeg har forsøkt å gjøre det beste ut av det jeg har å jobbe med. Praktisk. Jeg har aldri tenkt over det finnes slike smarte løsninger . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 20. oktober 2013 #845 Del Skrevet 20. oktober 2013 Uff, denne tråden er virkelig ikke sunn for lommeboka mi! Etter å ha lest her i hele ettermiddag har jeg klikket hjem intet mindre enn tre kjoler, 3 gensere, en veske og diverse annet små ting. Nå er meste av det kjøpt på salg på H & M, bortsett fra ullkjol og strikket genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 21. oktober 2013 #846 Del Skrevet 21. oktober 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #847 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte en fin herrebetjent til å ha i min walk-in-closet i leiligheten. Du er så kjedelig og aldri legger ved lenke/bilde! Anonymous poster hash: 90994...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. oktober 2013 #848 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Du er så kjedelig og aldri legger ved lenke/bilde! Anonymous poster hash: 90994...8f5 Herrebetjenten er da godt synlig på bildene i Pene sko sitt innlegg: Ja, det er vel det samme så å si. Undertiden ser det slik ut: Herrebetjent.JPG Walk-in-closet ATM.JPG Rommet er ikke fryktelig stort, men jeg har forsøkt å gjøre det beste ut av det jeg har å jobbe med. Benytter anledningen til å berømme Pene sko, og forloveden, for en stilsans til etterfølgelse Edit: Overflow av smilefjes. Endret 21. oktober 2013 av Lille-pus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 21. oktober 2013 #849 Del Skrevet 21. oktober 2013 Benytter anledningen til å berømme Pene sko, og forloveden, for en stilsans til etterfølgelse . Tusen takk fra oss begge, Lille-pus. Det var hyggelig sagt av deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. oktober 2013 #850 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Nydeleg skjørt! Og jeg kan bare bekrefte at skjørtet i virkeligheten overgår bildet. Det kan absolutt anbefales varmt, - det er fabelaktig med sin perfekte passform og sine smale, sorte paneler i sidene. Skjorten er en drøm. Ekte engelsk presisjonsarbeid fra Savile Row. Jeg innrømmer min store svakhet for plagg viss merkelapp tydelig forteller "Made in England" Tusen takk fra oss begge, Lille-pus. Det var hyggelig sagt av deg. Det er vel fortjent Edit: Korrigert autocorrect Endret 22. oktober 2013 av Lille-pus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 23. oktober 2013 #851 Del Skrevet 23. oktober 2013 Eg kjøpte eit par Ron Ron Pumps 100mm på laurdag. No kan eg kvile, no har eg det eg treng av sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 24. oktober 2013 #852 Del Skrevet 24. oktober 2013 Eg kjøpte eit par Ron Ron Pumps 100mm på laurdag. No kan eg kvile, no har eg det eg treng av sko. Oh my Et par med Louboutins skal være det første jeg kjøper den dagen om litt over 3 år når jeg leverer master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2013 #853 Del Skrevet 24. oktober 2013 Eg kjøpte eit par Ron Ron Pumps 100mm på laurdag. No kan eg kvile, no har eg det eg treng av sko. Fine jeg har samme i beige/nude, ønsker meg et par svarte og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 24. oktober 2013 #854 Del Skrevet 24. oktober 2013 Et sennepsgult skjerf og burgunder hodebånd. Trenger litt høstfarger i garderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. oktober 2013 #855 Del Skrevet 24. oktober 2013 To truser og en bh fra Triumph, og to par sokker med angoragarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. oktober 2013 #856 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fine jeg har samme i beige/nude, ønsker meg et par svarte og Eg må vedgå at eg likte Simple Pumps betre. Eg såg ikkje kor mykje brattare Ron Ron er i butikken, for dei hadde ikkje Simple Pump 100mm. Ron Ron er penare å sjå til, men mykje brattare. Litt skuffa, dei blir nok kan hende ikkje dei HG pumpsa eg hadde tenkt dei skulle bli, dei er rett og slett for bratte. Dei er ein halv millimeter høgare enn Simple, og det gjer ein del for kor bratte dei er. Men lekre, det er dei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Di-an Skrevet 28. oktober 2013 #857 Del Skrevet 28. oktober 2013 Dette lekre halssmykket: http://natana.no/produkt/halssmykker/ra-0020s0202 Dette armbåndet i sølv og perler: http://natana.no/produkt/armband/gloria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #858 Del Skrevet 28. oktober 2013 http://elise-ness.blogspot.no/2013/10/matthew-williamson-for-lindex.html Her er mitt siste innkjøp! Anonymous poster hash: f43cf...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 28. oktober 2013 #859 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gode og varme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. oktober 2013 #860 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har ikke kjøpt noe, men fikk en fin skjorte av svigers. Også fant jeg et par svarte(!) oxfords fra Hugo Boss i skapet. Ikke spesielt pene, men likevel fine brukssko på dager når klesregler ikke bryr meg så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå