Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir du ikke "ødelagt" i beina av å bruke 9,5 cm heels som flats?

Med "ødelagt" mener du da om det er vondt eller at beina faktisk blir ødelagt (misformet) ?

Jeg får i alle fall ikke ondt i beina av å gå med disse nei. Jeg bruker alltid sko med hæl, ikke nødvendigvis så høy hæl, men HELT flate sko får jeg vondt i både beina og ryggen av.

Skulle nesten vist skosamlingen min, tror ikke det finnest et eneste par flate sko foruten om Uggsene

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med "ødelagt" mener du da om det er vondt eller at beina faktisk blir ødelagt (misformet) ?

Jeg får i alle fall ikke ondt i beina av å gå med disse nei. Jeg bruker alltid sko med hæl, ikke nødvendigvis så høy hæl, men HELT flate sko får jeg vondt i både beina og ryggen av.

Skulle nesten vist skosamlingen min, tror ikke det finnest et eneste par flate sko foruten om Uggsene

"Ødelagt" som i vondt i beina, ja. Jeg går nesten alltid med høye hæler selv (ikke på jobb - jobber i dagligvaren :ler:), men blir likevel utrolig sliten i beina av shopping (5+ timer) på 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ødelagt" som i vondt i beina, ja. Jeg går nesten alltid med høye hæler selv (ikke på jobb - jobber i dagligvaren :ler:), men blir likevel utrolig sliten i beina av shopping (5+ timer) på 10 cm.

Er forskjell på sko også vet du :) en del sv de med litt høyere pris er ofte veldig comfy :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prod190016_av1.jpg

Kjøpte morgenkåpe i silke for noen uker siden, når jeg innså at den gamle bomullsmorgenkåpen min måtte kasseres. Nå har jeg kjøpt en i kashmir i tillegg, ettersom jeg innså at den i silke ble litt kaldt til vinterhalvåret. Nå skal jeg si meg fornøyd, tror det går noen år før jeg trenger nyanskaffelser på den fronten igjen :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prod190016_av1.jpg

Kjøpte morgenkåpe i silke for noen uker siden, når jeg innså at den gamle bomullsmorgenkåpen min måtte kasseres. Nå har jeg kjøpt en i kashmir i tillegg, ettersom jeg innså at den i silke ble litt kaldt til vinterhalvåret. Nå skal jeg si meg fornøyd, tror det går noen år før jeg trenger nyanskaffelser på den fronten igjen :)

Hvor har du kjøpt de? :) Både den i silke og den i kashmir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt de? :) Både den i silke og den i kashmir.

Morgenkåpen i silke var kjøpt på opphørssalg for noen uker siden, men det var den siste de hadde. Du finner imidlertid silkemorgenkåper i alle bedre undertøysbutikker, hvis du bor i Oslo kan du sjekke ut Lingerie Lounge (Steen og Strøm) eller Det lille under (Glasmagasinet). En fin ting å ønske seg til jul av mann/ samboer/ kjæreste også ;)

Den i kashmir er herfra, men de sender dessverre ikke til Norge. Det finnes mye tilsvarende på nettet. Hvis du vurderer å skaffe deg en kashmirmorgenkåpe anbefaler jeg deg å lese deg opp på terminologien rundt(f.eks. begrepet "ply"), hvis du ikke er kjent med den allerede. Det finnes mye lavkvalitetskashmir i butikkene, og det er greit å skaffe seg en idé om tykkelsen og kvaliteten på produktet før man går til anskaffelse av noe som er såpass kostbart. Man vil jo helst beholde den en stund.

Jeg kikket egentlig i butikk i Norge først, ettersom jeg fant ut at det norske merket Kashmina solgte morgenkåper i kashmir. Når jeg hadde dratt halve Oslo rundt for å prøve den, viste det seg at den var vevet med store nok masker til å være gjennsomsiktig, og kjentes "kunstig ut" mot kroppen, som om ulla hadde et belegg av noe slag. Den kjentes rett og slett syntetisk ut. I tillegg satt beltet langt nede på hoftene på meg, og jeg er ganske høy. Så - der har du en advarsel. Jeg synes iallefall ikke den var vært tre tusen kroner, som butikken skulle ha for den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Skjorte med litt særpreg på mansjettene - E. Tautz

WOEZSH830006WHI_1_large.jpg

Og et helt enkelt blått blyantskjørt med sorte paneler i sidene - DVF

WOBL2P830002BLU_1_large.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En Rosa søyfe refleks.

- og oppfordrer andre til å kjøpe en de også.

'Refleksens dag' var for noen dager siden... høstmørket har kommet, og disse refleksene er fine samtidig som de viser støtte til en meget god sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kjøpte jeg denne, som er flott å bruke som tunika sammen med tights

S0000007040516_F_W30_20130911200703.png

Er dette brudekjolen din?

wedding-gown-tacky-ties-1.jpg

Anonymous poster hash: 90994...8f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjorte med litt særpreg på mansjettene - E. Tautz

WOEZSH830006WHI_1_large.jpg

Og et helt enkelt blått blyantskjørt med sorte paneler i sidene - DVF

WOBL2P830002BLU_1_large.jpg

Nydeleg skjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langermet sort kjole fra Indiska.

Burgunder strømpebukse og stort mykt skjerf også fra Indiska.

Grått strikkeskjørt fra Zavanna/risøe. (Fant ikke bilde av det på nett)

Diverse øredobber og hårpynt i tillegg.

post-66700-0-41523000-1382218016_thumb.j

post-66700-0-18451300-1382218025_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille-pus

Er dette brudekjolen din?

wedding-gown-tacky-ties-1.jpg

Anonymous poster hash: 90994...8f5

Hva var vitsen med det innlegget ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...