Miss Lucky Skrevet 17. oktober 2013 #821 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Blir du ikke "ødelagt" i beina av å bruke 9,5 cm heels som flats? Med "ødelagt" mener du da om det er vondt eller at beina faktisk blir ødelagt (misformet) ? Jeg får i alle fall ikke ondt i beina av å gå med disse nei. Jeg bruker alltid sko med hæl, ikke nødvendigvis så høy hæl, men HELT flate sko får jeg vondt i både beina og ryggen av. Skulle nesten vist skosamlingen min, tror ikke det finnest et eneste par flate sko foruten om Uggsene Endret 17. oktober 2013 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. oktober 2013 #822 Del Skrevet 17. oktober 2013 Med "ødelagt" mener du da om det er vondt eller at beina faktisk blir ødelagt (misformet) ? Jeg får i alle fall ikke ondt i beina av å gå med disse nei. Jeg bruker alltid sko med hæl, ikke nødvendigvis så høy hæl, men HELT flate sko får jeg vondt i både beina og ryggen av. Skulle nesten vist skosamlingen min, tror ikke det finnest et eneste par flate sko foruten om Uggsene "Ødelagt" som i vondt i beina, ja. Jeg går nesten alltid med høye hæler selv (ikke på jobb - jobber i dagligvaren ), men blir likevel utrolig sliten i beina av shopping (5+ timer) på 10 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 17. oktober 2013 #823 Del Skrevet 17. oktober 2013 "Ødelagt" som i vondt i beina, ja. Jeg går nesten alltid med høye hæler selv (ikke på jobb - jobber i dagligvaren ), men blir likevel utrolig sliten i beina av shopping (5+ timer) på 10 cm. Er forskjell på sko også vet du en del sv de med litt høyere pris er ofte veldig comfy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 17. oktober 2013 #824 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kjøpte morgenkåpe i silke for noen uker siden, når jeg innså at den gamle bomullsmorgenkåpen min måtte kasseres. Nå har jeg kjøpt en i kashmir i tillegg, ettersom jeg innså at den i silke ble litt kaldt til vinterhalvåret. Nå skal jeg si meg fornøyd, tror det går noen år før jeg trenger nyanskaffelser på den fronten igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. oktober 2013 #825 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kjøpte morgenkåpe i silke for noen uker siden, når jeg innså at den gamle bomullsmorgenkåpen min måtte kasseres. Nå har jeg kjøpt en i kashmir i tillegg, ettersom jeg innså at den i silke ble litt kaldt til vinterhalvåret. Nå skal jeg si meg fornøyd, tror det går noen år før jeg trenger nyanskaffelser på den fronten igjen Hvor har du kjøpt de? Både den i silke og den i kashmir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 18. oktober 2013 #826 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvor har du kjøpt de? Både den i silke og den i kashmir. Morgenkåpen i silke var kjøpt på opphørssalg for noen uker siden, men det var den siste de hadde. Du finner imidlertid silkemorgenkåper i alle bedre undertøysbutikker, hvis du bor i Oslo kan du sjekke ut Lingerie Lounge (Steen og Strøm) eller Det lille under (Glasmagasinet). En fin ting å ønske seg til jul av mann/ samboer/ kjæreste også Den i kashmir er herfra, men de sender dessverre ikke til Norge. Det finnes mye tilsvarende på nettet. Hvis du vurderer å skaffe deg en kashmirmorgenkåpe anbefaler jeg deg å lese deg opp på terminologien rundt(f.eks. begrepet "ply"), hvis du ikke er kjent med den allerede. Det finnes mye lavkvalitetskashmir i butikkene, og det er greit å skaffe seg en idé om tykkelsen og kvaliteten på produktet før man går til anskaffelse av noe som er såpass kostbart. Man vil jo helst beholde den en stund. Jeg kikket egentlig i butikk i Norge først, ettersom jeg fant ut at det norske merket Kashmina solgte morgenkåper i kashmir. Når jeg hadde dratt halve Oslo rundt for å prøve den, viste det seg at den var vevet med store nok masker til å være gjennsomsiktig, og kjentes "kunstig ut" mot kroppen, som om ulla hadde et belegg av noe slag. Den kjentes rett og slett syntetisk ut. I tillegg satt beltet langt nede på hoftene på meg, og jeg er ganske høy. Så - der har du en advarsel. Jeg synes iallefall ikke den var vært tre tusen kroner, som butikken skulle ha for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. oktober 2013 #827 Del Skrevet 18. oktober 2013 Alt er fra Nelly. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. oktober 2013 #828 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skjorte med litt særpreg på mansjettene - E. Tautz Og et helt enkelt blått blyantskjørt med sorte paneler i sidene - DVF 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Fox Skrevet 19. oktober 2013 #829 Del Skrevet 19. oktober 2013 I svart Alle fra Brandos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2013 #830 Del Skrevet 19. oktober 2013 En Rosa søyfe refleks. - og oppfordrer andre til å kjøpe en de også. 'Refleksens dag' var for noen dager siden... høstmørket har kommet, og disse refleksene er fine samtidig som de viser støtte til en meget god sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate TV Skrevet 19. oktober 2013 #831 Del Skrevet 19. oktober 2013 I går kjøpte jeg denne, som er flott å bruke som tunika sammen med tights 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 19. oktober 2013 #832 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kjøpte disse fra Esprit. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 19. oktober 2013 #833 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kjøpte meg en skinnshorts og et ullskjørt i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #834 Del Skrevet 19. oktober 2013 I går kjøpte jeg denne, som er flott å bruke som tunika sammen med tights Er dette brudekjolen din? Anonymous poster hash: 90994...8f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 19. oktober 2013 #835 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skjorte med litt særpreg på mansjettene - E. Tautz Og et helt enkelt blått blyantskjørt med sorte paneler i sidene - DVF Nydeleg skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 19. oktober 2013 #836 Del Skrevet 19. oktober 2013 Langermet sort kjole fra Indiska. Burgunder strømpebukse og stort mykt skjerf også fra Indiska. Grått strikkeskjørt fra Zavanna/risøe. (Fant ikke bilde av det på nett) Diverse øredobber og hårpynt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2013 #837 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Er dette brudekjolen din? Anonymous poster hash: 90994...8f5 Hva var vitsen med det innlegget ? Endret 19. oktober 2013 av Lille-pus 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. oktober 2013 #838 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjøpte meg en skinnshorts og et ullskjørt i går Høres veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 20. oktober 2013 #839 Del Skrevet 20. oktober 2013 Høres veldig bra ut! Ja, er kjempe fornøyd ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 20. oktober 2013 #840 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjøpte disse fra Esprit. ^^, Er ikke så fan av skjørt, men det var veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå