Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hatt besøk og tilbragt dagen i byen.

Ruslet... tittet... prøvd.. ledd.. drukket kaffe.. hatt det råkoselig... som bare to kvinner kan når de har hele helgen alene og dagen er åpen uten planer ;)

Resultatet ?

Snertne, røde, semskede sko m/10cm hæler (heretter benevnt 'dukkeskoene til Pus') - Lola Ramona

91697_Angie_suede_r_d_1.jpg

Ilse Jacobsen 'regnkåpe' - kjempekjøp til 850 kroner med førpris 2190,-

Rain06.jpg

Blyantskjørt i lammeull og lammelær - Sand

- bildene til Sand er store, så legger heller lenke her

Sort, glatt blyantskjørt - Sand

- finner ikke bilde av dette skjørtet på nett !

Og et flamingorosa ullskjerf - ÈPICE

epice_array_gw1390-p_1.jpg

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Ramona er gode å gå i! Har et prikkete par jeg bare måtte ha da jeg så dem.

Men du Lille-pus, og guru på mangt og meget. Jeg er på leting etter en pen cardigan som er figurnær og kort (stopper i livet). Gjerne med 3/4-ermer, men ikke noe må-krav. Har du noen tips på laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Lola Ramona er gode å gå i! Har et prikkete par jeg bare måtte ha da jeg så dem.

Men du Lille-pus, og guru på mangt og meget. Jeg er på leting etter en pen cardigan som er figurnær og kort (stopper i livet). Gjerne med 3/4-ermer, men ikke noe må-krav. Har du noen tips på laget?

Jeg kan prøve etter beste evne når tilliten er så stor (takker pent og tror det er litt overdrevet...)

Noe slikt som dette du tenker deg ?

- den har desverre ikke 3/4 lange ermer, og jeg har ikke prøvd varene, men har butikken på listen min over butikker som jeg helt fint bruker dersom min faste leverandør ikke har den varen jeg søker.

Prismessig er de jo uslåelige dersom kvaliteten er noe i nærheten av tradisjonelle Britiske eller Skotske strikkevarer.

Så til min faste leverandør,John Smedley, og her innestår jeg til fulle for varenes utmerkede kvailtet .

Høstens og vinterens modeller i merinoull synes desverre være litt lenger enn du opprinnelig ønsker...

Disse to er det nærmeste jeg kommer, men de går begge litt nedenfor livet.

romney_004_main.jpgbuttercup_lily_main.jpg

Men jeg blir ikke overrasket om ikke siste modell i høstens/vinterens kolleksjon er langt frem ennå.

I bomull, med 3/4 lange ermer finnes fremdeles noen.

Disse er restene av sommerkolleksjonen, så størrelsesutvalget er nok desverre begrenset.

Og disse er superkorte, og selges i Outlet'en i 2 dager til (og så er det over)

Farvene er grå, marineblå og denne sjøgrønne. Du må etablere en bruker på Outlet'en for å se varene

anabel_marine_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve etter beste evne når tilliten er så stor (takker pent og tror det er litt overdrevet...)

Noe slikt som dette du tenker deg ?

- den har desverre ikke 3/4 lange ermer, og jeg har ikke prøvd varene, men har butikken på listen min over butikker som jeg helt fint bruker dersom min faste leverandør ikke har den varen jeg søker.

Prismessig er de jo uslåelige dersom kvaliteten er noe i nærheten av tradisjonelle Britiske eller Skotske strikkevarer.

Så til min faste leverandør,John Smedley, og her innestår jeg til fulle for varenes utmerkede kvailtet .

Høstens og vinterens modeller i merinoull synes desverre være litt lenger enn du opprinnelig ønsker...

Disse to er det nærmeste jeg kommer, men de går begge litt nedenfor livet.

Men jeg blir ikke overrasket om ikke siste modell i høstens/vinterens kolleksjon er langt frem ennå.

I bomull, med 3/4 lange ermer finnes fremdeles noen.

Disse er restene av sommerkolleksjonen, så størrelsesutvalget er nok desverre begrenset.

Og disse er superkorte, og selges i Outlet'en i 2 dager til (og så er det over)

Farvene er grå, marineblå og denne sjøgrønne. Du må etablere en bruker på Outlet'en for å se varene

Den nederste blå var midt i blinken! Jeg trenger nemlig noe som kan brukes til utsvinget skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Vegas så har shoppet litt div i dag. En del klær fra "billige" butikker som Zara, forever21 osv. Og 2 par sko UTEN stiletthæl *sjokk*

Disse http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/6/optimized/8290336_fpx.tif?wid=1200&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

og et par brune også

I morgen skal vi innom å kjøpe en beige/rosa Prada Tote før vi suser avgårde til neste by :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Raske reiser og flyplasser er farlig...

Kom hjem med en liten sort blyantkjole fra Ane Mone, stretch, ermeløs, figurforment, satt som et skudd... kjøpt uten å prøve... god på øyemål og evig optimist.

Helt, helt enkelt.

Prøve finne bilde av den i kveld.

Prøvd, og må desverre gi opp gitt.

Og et sort blyantsjørt fra by Malene Birger... et med grov, gylden glidelås hele veien ned bak.

Q51671003_050_main_large.jpg

Q51671003_050_back_large.jpg

Med splitten helt lukket virker enden på glidelåsen som en liten 'hale' ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Paris with love:

En alpelue + en t-skjorte med printet "I :hjerte: Paris" fra en tilfeldig turistbutikk.

Kjøpte dog en fin vinrød velvet blazer i en særegen klesforretning i Montmartre. Den var jeg godt fornøyd med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeans jeg har siklet på lenge som endelig er på salg:

http://www.newlook.com/shop/womens/jeans/32in-blue-star-skinny-jeans-_287898840

Denne veska, bare i kremfarget - den fargen finnes av en eller annen grunn ikke i nettbutikken:

http://www.newlook.com/shop/womens/bags-and-purses/grey-stud-side-tote-bag_282671104

Ellers har jeg kjøpt to militærjakker som egentlig er rekvisitter til en forestilling, men jeg er så forelska i den til høyre at jeg nesten har lyst til å bruke den selv etter spilleperioden vår er over ;) Mulig det sender litt feil signal, though, men den sitter fint :fnise:

post-26863-0-02159300-1381236890_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...