AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #621 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg er godt voksen nå, nærmere 50 enn 40 faktisk, og har ved å velge å utdanne meg innen noe som dengang var veldig utradisjonelt, har tatt de tøffe jobbene og jobbet meg oppover til den posisjonen jeg har i dag. Rykter og tilbakemeldinger forteller at jeg er pokker så god til det jeg driver med, og det betaler seg. Jeg har med andre ord en helt ok lønn, er partner i selskapet, har et akseptabelt boliglån, er sånn passelig fornuftig med pengene mine og synes jeg lever veldig godt. Ville bare si at du høres ut som en spennende dame! Lett å legge merke til på forumet, på en positiv måte. Hilsen jente 22 som ønsker å kunne si det samme som deg om noen(mange) år :-) Anonymous poster hash: 01fe6...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #622 Del Skrevet 3. august 2013 Ville bare si at du høres ut som en spennende dame! Lett å legge merke til på forumet, på en positiv måte. Hilsen jente 22 som ønsker å kunne si det samme som deg om noen(mange) år :-) Anonymous poster hash: 01fe6...45a Ikke sikkert du trenger vente så lenge, jeg er bare tredve år, men ser at jeg handler mange av de samme merkene som Lille-pus. Gjør mange av de samme tingene: handler på salg, fokuserer på kvalitet og kjøper aldri noe uten at jeg har en plan for hvordan det skal brukes med mine andre plagg. Men det var OT, jeg har kjøpt skjørtet Lille-pus linket til i en annen tråd: Har tenkt å bruke det på jobb, for eksempel med en tynn ullgenser fra John Smedley (kjøpt på salg) og Wolfordstrømpebukse (kjøpt på salg). Anonymous poster hash: a7241...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 3. august 2013 #623 Del Skrevet 3. august 2013 Denne kjolen, i sort. Endelig en perfekt "den lille sorte". Fungerer både til hverdag og fest, og med lange ermer er den akkurat det jeg har lett etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. august 2013 #624 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Et par håndsydde jeans fra Jacob Cohen. Dessuten har jeg kjøpt gave til forloveden min, så da ble det en tur til nystartede Gucci. (I tillegg ble det også kjøpt inn en flaske champagne som kommer godt med på Paris-turen) Yeah! Endret 4. august 2013 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2013 #625 Del Skrevet 4. august 2013 Til AB i #624 Det er morsomt å høre hva du planlegger å bruke Jeg føler meg veldig beæret... og synes selvsagt du har gjort noen knallgode valg. Min spådom er at både skjørtet (som forøvrig er ab'fab' i farve) og genseren vil du bruke til det er bare fillene igjen av dem... om mange, mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. august 2013 #626 Del Skrevet 6. august 2013 Alt er fra Asos. Skulle bare kikke litt på salget, men plutselig var handlekurven full av sorte kjoler og skjørt jeg allerede har en million av i skapet. Måtte fjerne noen fra kurven og lot kjæresten bestemme hva jeg skulle beholde - her er resultatet. Skjørt Kjole Kjole Kjole HYYYYL! Aldri bestilt engelske størrelser tidligere, men av en eller annen grunn var jeg overbevist om at UK 6 var US 0, EU 32 osv, men det er jo IKKE! Fikk alle kjolene og skjørtet i dag, og alt er for stooooort! HVORDAN ER DET MULIG? Jeg får fnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 6. august 2013 #627 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) This http://shop.mango.com/NO/p0/mango/clothing/coats/double-breasted-wool-coat/?id=11030140_02&n=1&s=prendas.tops&ie=0&m=&ts=1375797796622 Og disse! Endret 6. august 2013 av josefin88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. august 2013 #628 Del Skrevet 7. august 2013 Kjøpte dette skjørtet i dag, 79,- på Cubus, finner ikke på nett. Og denne jeansen, 99,- på Cubus. Samt en haug truser, holder på å rydde i undertøyet mitt, så trengte noe nytt. Sorte og hvite hipstere og halvstring med blonder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. august 2013 #629 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har fundert mye på hvilken farge jeg skulle ta, men bestemte meg til slutt for noe litt mer "spenstig" enn svart eller brun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. august 2013 #630 Del Skrevet 9. august 2013 Den vesken var noe av det lekreste jeg har sett på lange tider, Vampen ! Og det var ikke bare du som falt for den farven nei.... Får jeg spørre hvor og hvem ? Selv var jeg ute på rusletur i forbindelse med et kaffemøte i går.... Og kom ut med en dyp lilla, langermet Dondup slikebluse, og med et lekkert kjede i løvgrønnt og lilla fra Gullfunn, med matchende øredobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2013 #631 Del Skrevet 9. august 2013 Den vesken var noe av det lekreste jeg har sett på lange tider, Vampen ! Og det var ikke bare du som falt for den farven nei.... Får jeg spørre hvor og hvem ? Selv var jeg ute på rusletur i forbindelse med et kaffemøte i går.... Og kom ut med en dyp lilla, langermet Dondup slikebluse, og med et lekkert kjede i løvgrønnt og lilla fra Gullfunn, med matchende øredobber. Det er en classic Cambridge Satchel i fargen i Oxblood.https://www.cambridgesatchel.com/collections/ Jeg skal tilstå at det fortsatt er opptil flere størrelser og farger fra CS jeg har lyst på! De har litt for mange fine. I tillegg har man jo også The Leather Satchel Company (http://the.leathersatchel.co/) som også har mange fine. Begge er jo håndlagde vesker i ekte skinn, til en ok prise, så det hadde vært interessant å se om det er noen forskjeller mtp kvalitet og håndverk. (=kode for "I want them aaaaaaaaall! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. august 2013 #632 Del Skrevet 9. august 2013 Det er en classic Cambridge Satchel i fargen i Oxblood. https://www.cambridgesatchel.com/collections/ Jeg skal tilstå at det fortsatt er opptil flere størrelser og farger fra CS jeg har lyst på! De har litt for mange fine. I tillegg har man jo også The Leather Satchel Company (http://the.leathersatchel.co/) som også har mange fine. Begge er jo håndlagde vesker i ekte skinn, til en ok prise, så det hadde vært interessant å se om det er noen forskjeller mtp kvalitet og håndverk. (=kode for "I want them aaaaaaaaall! ) Så positivt overrasket jeg ble over prisene, også når jeg legger til 25% mva og tollgebyr fra transportselskap. For info: Pus er seriøst fristet.... så seriøst at her blir det stor veske til jul tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2013 #633 Del Skrevet 9. august 2013 Så positivt overrasket jeg ble over prisene, også når jeg legger til 25% mva og tollgebyr fra transportselskap. For info: Pus er seriøst fristet.... så seriøst at her blir det stor veske til jul tenker jeg. Prisene er fine, spesielt mtp at det er ekte skinn og håndlagd. Legg til godt utvalg av farger og størrelser, og mulighet til å tilpasse og spesialbestille, så er det bare fryd. Man finner dem også på tilbud i ymse andre butikker, jeg tror jeg så en svart 14" fra Leather Satchel hos Asos til bare £65. Det er ikke rare vesken man finner i norske butikker til den prisen, selv når man legger på mva og fortolling. Så, jeg sier go! Det er en fin hverdagsveske, uten for mye dill og dall. Jeg er allerede godt i gang med å sikle på en mørkeblå og en svart/turkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2013 #634 Del Skrevet 9. august 2013 Det ble visst litt mer shopping. Og jeg er tydeligvis litt rød om dagen, for jeg endte opp med et par Dr Martens som vel ikke akkurat er de mest... klassiske og subtile støvlene i verden. I tillegg ble det litt annet småtteri: Disney Coture. Og jada, Bambi! Asos - enkle ankelstøvler i skinn på salg. Sokkene altså,støvlene har jeg fra før. Jeg har bare brukt et halvt år på å surre meg til å få kjøpt dem. Flink kjappis-Vamp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. august 2013 #635 Del Skrevet 10. august 2013 Håper ikke bildene blir knøttsmå nå da... Ullgenser fra Day.dk: Genser fra Cos (kjøpte både beige og blå, den var sååå fin): Dr.Martens chelsea boots (halv pris!): Kåpe fra Zara: acne Raya, lang, i lys grå (bestilt på nett fra Acne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 10. august 2013 #636 Del Skrevet 10. august 2013 Håper ikke bildene blir knøttsmå nå da... Kåpe fra Zara:image.jpg Åh den kåpen er så fin! Synes den ser utrolig flott ut fra siden, men sitter litt rart på skuldrene mine sett forfra. Tenkte jeg var ferdig med Acne sine sko etter Pistol og Cypress, men klarte ikke holde meg fra Track.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 10. august 2013 #637 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) http://www.asos.com//New-Look/New-Look-Donovan-Shopper/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2685682 Fordi den var så billig og stor nok til å romme speilrefleksen+bag og alt annet (u)nødvendig stæsj Endret 10. august 2013 av elentari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. august 2013 #638 Del Skrevet 10. august 2013 En MBMJ veske: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. august 2013 #639 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Edit: kjolen altså, ikke skoene, vesken eller dama. Endret 10. august 2013 av Vampen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. august 2013 #640 Del Skrevet 10. august 2013 Fine kjolen til Vampen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå