AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #581 Del Skrevet 17. juli 2013 Var innom acne sin nettbutikk for å se hvilket skjerf det var snakk om men der var det flere typer. Hva heter det dere snakker om?Anonymous poster hash: 70559...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 17. juli 2013 #582 Del Skrevet 17. juli 2013 Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote! Acne Raya short Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også.. Hvordan føles tøyet ut på denne? Myk eller "stikkete"? Har utrolig lyst på den, men i og med at den er såpass dyr, bør den virkelig være behagelig å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 17. juli 2013 #583 Del Skrevet 17. juli 2013 Var innom acne sin nettbutikk for å se hvilket skjerf det var snakk om men der var det flere typer. Hva heter det dere snakker om?Anonymous poster hash: 70559...dd0 Tror det heter et eller annet med Canada. Det er det billigste av de ulike skjerfene, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. juli 2013 #584 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvordan føles tøyet ut på denne? Myk eller "stikkete"? Har utrolig lyst på den, men i og med at den er såpass dyr, bør den virkelig være behagelig å bruke! Det er veldig mykt og behagelig! Stikker ikke i det hele tatt. Håper jeg får tak i en i dove white, men det må nok vente et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2013 #585 Del Skrevet 17. juli 2013 Fra Bestsellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 17. juli 2013 #586 Del Skrevet 17. juli 2013 Eg har kjøpt desse: http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/festsko/china-girl-100845/hearty-845017-29/ Med 10,5cm hæl er eg litt uviss på om dei blir heilt terrible å gå med, men til 345,- kan eg leve med eit bomkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. juli 2013 #587 Del Skrevet 17. juli 2013 Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote! Acne Raya short Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også.. Har disse kommet i butikk? Har tittet innom flere gamger i det siste, men kan ikke se at de har kommet. masse annet høstnytt har kommet da(Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. juli 2013 #588 Del Skrevet 17. juli 2013 Har disse kommet i butikk? Har tittet innom flere gamger i det siste, men kan ikke se at de har kommet. masse annet høstnytt har kommet da(Oslo) Jepp, kom inn i midten-slutten av juni tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. juli 2013 #589 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg føler meg gal! Har handlet masse på 70% salg. 1 000 kr totalt for alt sammen, ikke dumt! Egentlig har jeg lenge ønsket meg en skinnjakke, men har ennå ikke funnet en på salg som jeg har likt godt nok. Alle biker-modellene er så utrolig korte i ryggen, og det har jeg ikke lyst på. Så skinnvesten ble et lite kompromiss, håper bare den er fin på og passer i størrelsen. Fra DorothyPerkins.com: Fra Selected Femme: (Ekte skinn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. juli 2013 #590 Del Skrevet 18. juli 2013 CECILIE MELLI kr 200 http://www.ceciliemelli.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 18. juli 2013 #591 Del Skrevet 18. juli 2013 kan aldri få nok undertøy - i hvertfall ikke når det er salg kjøpte dette for 49 kr per del: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. juli 2013 #592 Del Skrevet 21. juli 2013 kan aldri få nok undertøy - i hvertfall ikke når det er salg kjøpte dette for 49 kr per del: De var fine! Hvor kjøpte du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 21. juli 2013 #593 Del Skrevet 21. juli 2013 De var fine! Hvor kjøpte du disse? på Nelly.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #594 Del Skrevet 21. juli 2013 Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære? Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement. Anonymous poster hash: b4096...58f Altså, det er et helt vanlig skjerf, bare av merket Acne. Jeg har brukt helt like skjerf i mange mange år, bare av andre billige merker. Vil si at den modellen er ganske tidløs og kan brukes til det meste. Anonymous poster hash: 598f3...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 22. juli 2013 #595 Del Skrevet 22. juli 2013 Fant disse Acne Star til 50%!!! Måtte bare ha dem med meg, tenker meg at de blir superfine til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 25. juli 2013 #596 Del Skrevet 25. juli 2013 Noen gode dager i Danmark har selvsagt medført litt såkalt shopping 3 sett Marie Jo undertøy Lenke til min lilla nyanskaffelse her; http://www.mariejo.com/en/marie-jo/celia/purple-rain/productdetail-padded-bra-0101709prn Et sort sett i den andre utførelsen av modellen; http://www.mariejo.com/en/marie-jo/celia/black/productdetail-padded-bra-0101706zwa Og ett hvitt sett i en utgående modell Det 'dro seg med' et skjørt, en topp og en skjorte også. Alle fra AirField. - også litt 'smårusk' av smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #597 Del Skrevet 25. juli 2013 Alt fra Dorothyperkins. Anonymous poster hash: 17100...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. juli 2013 #598 Del Skrevet 25. juli 2013 Fra Dorothy Perkins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2013 #599 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvordan er kvaliteten på klærne fra Dorothy Perkins? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. juli 2013 #600 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvordan er kvaliteten på klærne fra Dorothy Perkins? Jeg har hørt at de er sånn H&M-ish, men jeg er ikke sikker. Dette er min første bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå