Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hmprod_44.jpg

Jeg har en jakke som er prikk lik denne. Det som er morsomt er at jeg sydde den helt selv for over 7 måneder siden... kjipt å nå se den "samme" pryde H&Ms butikker. Men min har ekte, nydelig silke inni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en jakke som er prikk lik denne. Det som er morsomt er at jeg sydde den helt selv for over 7 måneder siden... kjipt å nå se den "samme" pryde H&Ms butikker. Men min har ekte, nydelig silke inni ;)

Uuuhhhhhh.;);)

Anonym poster: e4cb8dff623a2ed61427539b94d2f472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to langermede topper på Cubus - en sort og en lys orange, en leppestift og en mascara fra Maybelline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Glo minerals brow powder

Bare minerals pudder

Koseklær fra Victoria's secret

Tøfler fra Victoria's secret

Miu miu bow satchel <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Glo minerals brow powder

Bare minerals pudder

Koseklær fra Victoria's secret

Tøfler fra Victoria's secret

Miu miu bow satchel <3

Hva er poenget med så dyre koseklær og tøfler? Jeg bare spør altså, no hate.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget med så dyre koseklær og tøfler? Jeg bare spør altså, no hate.

VS er da ikke noe spesielt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brow powder + kost fra bare minerals

Kms stylingprodukt: https://www.blush.no...op=66&cateID=20 Vet aboslutt ikke hvordan det er, men antar det er greit, må bare gi det ett forsøkt.

En ansiktsrens.

Julekjole fra bikbok:

http://bikbok.com/no...7482-040-Silver

Skjorte fra bikbok:

http://bikbok.com/no...6-920-Off-white

litt usikker på om jeg er heelt fortrolig med denne ennå, men synes det er fint med slike skjorter på andre..:b

Den samme som postet tidligere her:

(Sort dressjakke HM) Til kjoler i jula og generelt ellers.

post-51988-0-29828500-1355058164_thumb.j

Endret av j23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinsko.png

hmprod_48.jpg

hmprod_49.jpg

1384_201243231413428911.jpg

Hvilken størrelse kjøpte du den svarte dressjakken fra HM?

Har ikke funnet den i butikken, så tenkte å bestille fra nett. Ut i fra bilder jeg har sett av deg ser det ut til at vi bruker ca samme str.

Anonym poster: d332a51fee9232c0f35d3c9ef08039e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zaphireh: Du har god smak! :)

Takk, blitt nødt å endre stilen etter jeg fikk ny jobb. :ler:

Har ikke funnet den i butikken, så tenkte å bestille fra nett. Ut i fra bilder jeg har sett av deg ser det ut til at vi bruker ca samme str.

Jeg tok den i 34. Jeg synes den er bittelitt mindre i størrelsen enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bruker denne genseren i grått så mye bestemte jeg meg for å kjøpe den i hvitt også, går jo til alt. :)

19A123-J62_A_342_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bruker denne genseren i grått så mye bestemte jeg meg for å kjøpe den i hvitt også, går jo til alt. :)

*snip*

Den genseren er veldig fin! Jeg kjøpte billig-versjonen fra HM her tidligere i høst (sammen med et par cardigans i angora), og har brukt den såpass mye at jeg vurderer å kjøpe en fra Acne. Det jeg har i angora har blitt skikkelig nuppete og stygt i løpet av kort tid. Er dette noe annerledes når man kjøper den fra Acne iom den inneholder 100% angora?

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp kjøpt den samme dressjakken. Jeg er ganske liten av meg, bruker som regel 34, av og til 36. Men den dressjakken fra HM kjøpte jeg faktisk i 38.. Tror det er mitt første plagg i 38 noen sinne, men synes skuldrene var svært smale på jakken, slik at armen kom ut under skulderputene hvis du skjønner.. Litt vanskelig å forklare, men vil at skulder(putene)ne skal være det bredeste punktet, ikke at mine skuldre kommer ut lenger ned.. Hmm, rart forklart, men det jeg skal fram til er at jeg synes jakken er ganske liten i størrelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den genseren er veldig fin! Jeg kjøpte billig-versjonen fra HM her tidligere i høst (sammen med et par cardigans i angora), og har brukt den såpass mye at jeg vurderer å kjøpe en fra Acne. Det jeg har i angora har blitt skikkelig nuppete og stygt i løpet av kort tid. Er dette noe annerledes når man kjøper den fra Acne iom den inneholder 100% angora?

Jeg har en del angora fra H&M selv, er både fornøyd og misfornøyd. De jeg er fornøyd med er fra H&M trend og har kostet 6-700 kr plagget, men Lana Del Rey-genseren er for eksempel helt grusom. Varm, pusete og fin (formen har blitt stygg nå da) men den slutter aldri å røyte og stikker/klør som bare det!!

Når det kommer til den genseren fra Acne så røyter også min(e) en del men jeg synes det er en vesentlig forskjell på denne og de jeg har fra H&M. Acne sin nupper seg også, men som regel bare hvis man har på noe utenpå som rører veldig mye på seg, litt vanskelig å forklare (har opplevd at det blir nupper når jeg har gått med en åpen jakke i ull utenpå, men ikke når jeg har på vinterparkasen som er glatt innvendig f.eks.). Disse nuppene er veldig lett å ta av. Angående komfort så er Acne sine en drøm å ha på! Myke og deilige mot huden og de klør ikke i det hele tatt. Stoffet er også veldig tynt så det faller og sitter pent på, men også veldig varmt.

Jeg er opptatt av klær og mote, men tar ikke lett på å bruke 1500 kroner på en genser. Uansett så har jeg alltid endt opp med å være mer fornøyd med klærne jeg har brukt en del penger på, kontra de jeg kjøper på impuls på for eksempel H&M. Angrer ikke et sekund på at jeg har kjøpt disse genserene fra Acne.

Ble en del tekst om en genser, men synes selv at det er vanskelig å finne informasjon om kvaliteten og holdbarheten på dyrere produkter så slenger med det jeg selv hadde lurt på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, blitt nødt å endre stilen etter jeg fikk ny jobb. :ler:

Jeg tok den i 34. Jeg synes den er bittelitt mindre i størrelsen enn normalt.

Takk for svar :)

Har bestilt den i 34, men angrer litt nå. Er redd den blir for trang. Burde nok ha tatt 36. Men liker ikke at blazere er for store heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del angora fra H&M selv, er både fornøyd og misfornøyd. De jeg er fornøyd med er fra H&M trend og har kostet 6-700 kr plagget, men Lana Del Rey-genseren er for eksempel helt grusom. Varm, pusete og fin (formen har blitt stygg nå da) men den slutter aldri å røyte og stikker/klør som bare det!!

Når det kommer til den genseren fra Acne så røyter også min(e) en del men jeg synes det er en vesentlig forskjell på denne og de jeg har fra H&M. Acne sin nupper seg også, men som regel bare hvis man har på noe utenpå som rører veldig mye på seg, litt vanskelig å forklare (har opplevd at det blir nupper når jeg har gått med en åpen jakke i ull utenpå, men ikke når jeg har på vinterparkasen som er glatt innvendig f.eks.). Disse nuppene er veldig lett å ta av. Angående komfort så er Acne sine en drøm å ha på! Myke og deilige mot huden og de klør ikke i det hele tatt. Stoffet er også veldig tynt så det faller og sitter pent på, men også veldig varmt.

Jeg er opptatt av klær og mote, men tar ikke lett på å bruke 1500 kroner på en genser. Uansett så har jeg alltid endt opp med å være mer fornøyd med klærne jeg har brukt en del penger på, kontra de jeg kjøper på impuls på for eksempel H&M. Angrer ikke et sekund på at jeg har kjøpt disse genserene fra Acne.

Ble en del tekst om en genser, men synes selv at det er vanskelig å finne informasjon om kvaliteten og holdbarheten på dyrere produkter så slenger med det jeg selv hadde lurt på. :)

Tusen takk, Kills! Det var så absolutt ikke for mye, og det var akkurat det jeg har lurt på igrunn :)

Ja, jeg synes 1500 kr er mye å bruke på en genser, men den genseren passer til nesten absolutt alt og er så godt som tidløs. Jeg skjønner hva du mener. Jeg blir lett litt mer glad i de dyre tingene mine :fnise: Får tenke over det, prøve den på og se hva jeg gjør!

Litt OT, men er det noen her som har kjøpt Kashmir-plagg fra HM? Så bla. at en genser og en cardigan lå ute til salgs for en utrolig bra pris (300 kr), for den prisen kan jeg jo bare kjøpe det og teste, men tenker uansett at kvaliteten må være temmelig crappy, siden prisen er så lav...

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...