Gå til innhold

Kjøkkenvegg


Cupcake

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg har nettopp kjøpt ny leilighet. Tenkte vi skulle ha eggeskallhvite vegger, bortsett fra veggen som er over kjøkkenbenken og mellom overskapene. Tenkte på rød vegg, eller små rød fliser med hvit fuging... eller kanskje små lysegrå fliser... Helst litt farger, egentlig. Er det noen som har noen gode tips? :roll:

Kjøkkenskapene skal forresten være hvite, og vi skal også ha litt stål her og der.

Alle tips mottas med stoooor takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes rødt høres stilig ut, gjerne en dyp rød. Stålfronter derimot vil jeg fraråde, de ser så lett stygge ut og du ender opp med å måtte pusse dem hver eneste dag, og så ser det så kaldt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke å ha hele veggen i stål. Det ville nok blitt for kaldt, ja. Men tenkte ihvertfall ha en plate i stål ved komfyren (ala denne), for å beskytte veggen der litt mer. Det tror jeg blir stilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stilig, men stål over komfyren må pusses vanvittig mye for at det skal holde seg pent. Ville tatt fliser hele veien jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Så det blir enten stål eller glass ved komfyren. Det spørs litt på hvilken farge vi velger på resten av veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det vil bli flott med glassplate framfor stål. Velger du klart galss er det jo en utrolig enkel operasjon å forandre look på en to tre ved ganske enkelt å male bakveggen.

Gratulerer, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...