athon Skrevet 28. juni 2012 #21 Skrevet 28. juni 2012 Hahaha... Man kan vel prøve seg på noen og flørte hvor som helst! Vel, det kommer fra en som har reist jorda rundt og bodd på både Bali, i Australia og Frankrike
Gjest Janus Skrevet 28. juni 2012 #22 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Hahaha...Man kan vel prøve seg på noen og flørte hvor som helst! Vel, det kommer fra en som har reist jorda rundt og bodd på både Bali, i Australia og Frankrike Selvsagt. Men det er mer sosialt akseptert å flørte i hverdagen eller snakke med fremmede mennesker for den saks skyld i andre land enn Norge. Etter din erfaring som en bereist mann, hvor er kvinnene lettest på tråden? Må begynne å planlegge sommerferien. Endret 28. juni 2012 av Janus
solch Skrevet 28. juni 2012 #23 Skrevet 28. juni 2012 Fra og med i morgen av skal jeg ta på meg smilet og dra ut i den vide verden å sjekke opp alle jeg finner interessante. Starter med kassamannen på rema, fortsetter med han som jobber på sjokoladebutikken(som forøvrig har dame, men det driter vi i..), humper innom arbeidsplassen å sjekker opp min 16 år eldre kollega. Før jeg springer videre på treningssenter å håper på at mr. matcho 1,2 og 3 er der. Garantert gevinst
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #24 Skrevet 28. juni 2012 Jeg synes langt de fleste arenaer er okey, men man skal kunne "make a run for it". Altså, jeg ville ikke bli glad for å bli sjekket opp av sidemannen i begynnelsen av en 13 timers tur. Anonym poster: 216b820f0a911b8ec84486b0232c7add 1
athon Skrevet 28. juni 2012 #25 Skrevet 28. juni 2012 Selvsagt. Men det er mer sosialt akseptert å flørte i hverdagen eller snakke med fremmede mennesker for den saks skyld i andre land enn Norge. Etter din erfaring som en bereist mann, hvor er kvinnene lettest på tråden? Må begynne å planlegge sommerferien. Hmmm. Ærlig talt vet jeg ikke. Jeg har ikke pleid å gå prøve å luke ut damer som er "lette på tråden."... Men jeg hører fra kammerater at om man drar til Japan og er hvit mann får man "uansett pulings."...
Dreaming Skrevet 28. juni 2012 #26 Skrevet 28. juni 2012 For min del er alt utenom jobb greit. Er jeg på jobb så gi meg en lapp å gå! 1
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #27 Skrevet 28. juni 2012 Jeg synes alt er relativt greit, internett kommer vel egentlig nederst på listen for min del. Faen. Eneste arenaen jeg fikser sånn noenlunde.
Alina X Skrevet 28. juni 2012 #28 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har kommet i kontakt med menn på: på flyplasser, fly, buss, tog, kjøpesenter, restaurant, på byen, i parken, nær sagt overalt, men alle disse møtene har vært i utlandet, ikke i Norge. Siden jeg ikke vandrer mye på byen, og når jeg gjør det, er det for å feire et eller annet, ikke for å få meg noen, og jeg holder heller ikke på med nattdating, så de eneste arenaene jeg da KAN bli kjent med menn, er på jobb, via felles venner/familie, kurs, skole etc. Det skulle ha vært mer "snakking" blandt oss, da mener jeg småsnakking, for alle de jeg har kommet i kontakt med har tatt kontakt på en naturlig måte, type spørre om lighter og ta det derfra, eller rett og slett fordi personen satt i nærheten av med på kollektivtransport og dermed bare begynte å pjatte litt om det man kunne se fra utsikten og samtale om hvor man skulle. Derimot, hvis man "åpenlyst"tar kontakt for å sjekke, så må man være mer varsom her i Norge på dagligdagse sjekkearenaer, fordi her er vi ganske så innesluttet.
solch Skrevet 28. juni 2012 #29 Skrevet 28. juni 2012 Må begynne å planlegge sommerferien. Kom til kos i august. Har hørt man må være tett i pappen eller papp i toppen(??) om man ikke får seg noe der.
Gjest Raindrops Skrevet 28. juni 2012 #30 Skrevet 28. juni 2012 Faen. Eneste arenaen jeg fikser sånn noenlunde. Jeg er (utrolig nok) enda dårligere til å sjarmere folk på internett enn jeg er i virkeligheten, så det er i all hovedsak det som er grunnen. 1
Gjest Janus Skrevet 28. juni 2012 #31 Skrevet 28. juni 2012 Hmmm. Ærlig talt vet jeg ikke. Jeg har ikke pleid å gå prøve å luke ut damer som er "lette på tråden."... Men jeg hører fra kammerater at om man drar til Japan og er hvit mann får man "uansett pulings."... Spørsmålet mitt var egentlig en spøk, men erfaringsmessig er jenter som er på ferie rimelig interessert i kontakt med det motsatte kjønn. Angående Japan, så har jeg faktisk hørt det motsatte. Men andre plasser i Asia er sikkert enkelt. Kom til kos i august. Er det en invitasjon?
Gjest Janus Skrevet 28. juni 2012 #32 Skrevet 28. juni 2012 ...men alle disse møtene har vært i utlandet, ikke i Norge. Kan det ha noe med at vi er mer kontaktsøkende selv når vi er ute og reiser? En dag i San Francisco for et par år tilbake kom jeg i snakk med en jente i en park. Det hele skjedde veldig naturlig. Hun kommenterte på en bok jeg leste og plutselig var praten i gang. Neste dag ble jeg sittende å snakke i to timer med en mann jeg møtte på en benk i samme park når jeg spurte han hva klokken var. Mange andre lignende historier fra USA. Folk er generelt mer åpne og sosiale der borte, men andre hevder at de til gjengjeld er mer overfladiske. Hva vet jeg.
solch Skrevet 28. juni 2012 #33 Skrevet 28. juni 2012 Er det en invitasjon? Jeg er der iallefall i august
Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #34 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Tenker egentlig at det bare er en vanesak. Dersom man begynner å være sosial og slå av en prat med ukjente folk her og der, så blir man jo mer og mer komfortabel. Får man kjemi med noen kan en jo spørre om nr, eller gå på date med engang Endret 28. juni 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #35 Skrevet 28. juni 2012 Inntrykket mitt er at det ikke er feil arena å sjekke på som er problemet, men at det er feil person. Altså, å bli sjekket opp av en du ikke vil bli sjekket opp av er kleint uansett hvor det skulle være. Men hvis dere synes det er kjipt å bli sjekket opp av en dere ikke liker, tenk så kjipt det må være å være den som prøver og forstår at dama ikke kan fordra ditt nærvær. Tror det er litt her problemet ligger, vi "tenker" for mye på begge sider, og kleinheten bli et resultat av dette. Hva hvis ditt, hva hvis datt... I tillegg synes jeg det er superkjipt å sjekke noen som er opptatt, og jeg synes det er kleint å spørre. Anonym poster: 0216dce817fdf618f9630452089aaff7 1
athon Skrevet 29. juni 2012 #36 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Spørsmålet mitt var egentlig en spøk, men erfaringsmessig er jenter som er på ferie rimelig interessert i kontakt med det motsatte kjønn. Angående Japan, så har jeg faktisk hørt det motsatte. Men andre plasser i Asia er sikkert enkelt. Er det en invitasjon? Vel, nå reiste jeg verden rundt alene og traff stort sett lokalbefolkning (via couchsurfing), og ikke så veldig mange andre turister, så det kan jeg ikke si så mye om. Jeg er (utrolig nok) enda dårligere til å sjarmere folk på internett enn jeg er i virkeligheten, så det er i all hovedsak det som er grunnen. Har du en god utstråling så er ikke det rart Endret 29. juni 2012 av athon
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. juni 2012 #37 Skrevet 29. juni 2012 Jeg synes faktisk de fleste situasjoner kan være greie. Det kommer helt an på hvordan man gjør det, og evnen til å lese folk. “You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Gjest Raindrops Skrevet 29. juni 2012 #38 Skrevet 29. juni 2012 Har du en god utstråling så er ikke det rart Tror det handler mer om at jeg er avhengig av å lese kroppsspråket til den jeg snakker med, tonefall, uttrykket i øynene osv. Hvis ikke så synes jeg det er vanskelig å kommunisere med folk på et personlig plan. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. juni 2012 #39 Skrevet 29. juni 2012 Hmmm. Ærlig talt vet jeg ikke. Jeg har ikke pleid å gå prøve å luke ut damer som er "lette på tråden."... Men jeg hører fra kammerater at om man drar til Japan og er hvit mann får man "uansett pulings."... Ikke si det høyt. Da forsvinner halve sukker til Japan ;-)
Gjest .-L-. Skrevet 29. juni 2012 #40 Skrevet 29. juni 2012 Tror det handler mer om at jeg er avhengig av å lese kroppsspråket til den jeg snakker med, tonefall, uttrykket i øynene osv. Hvis ikke så synes jeg det er vanskelig å kommunisere med folk på et personlig plan. Jeg synes det er vanskelig siden jeg har ikke peiling på hvordan den andre personen reagerer på det jeg sier. Blir som å gå rundt i blinde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå