verene Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal ha denne kjolen. Hva tror dere om denne buketten til kjolen? Jeg har bestemt meg for en bukett av dyprøde roser og masse grønt, men er litt usikker på formen. Mye av detaljene på kjolen er jo foran på skjørtet, og vil bli borte bak "lange" buketter. Samtidig er jeg ikke så høy, så jeg føler at en mer rund bukett vil gjøre helhetsinntrykket litt "klumpete", jeg vet ikke? :-? Liker også godt denne - hvem blir finest syns dere? Takker for innspill! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. januar 2004 #2 Del Skrevet 17. januar 2004 Flott kjole..jeg liker egentlig ikke sånne kompakte brudebuketter..Men skal du velge mellom de ville jeg valgt nr 1,nr2 blir for liten forhold til kjolen.. Du vil ikke ha en som henger litt mere da...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2004 Du vil ikke ha en som henger litt mere da...?? Det er akkurat det jeg er så usikker på. Syns det er flott med mer dråpeformede buketter, men er som sagt litt redd for at detaljene foran på kjolen vil "bli borte" da..? :klø: Forøvrig syns jeg "det grønne" på den første buketten var skikkelig stilig! :D Noen som vet hva slags plante dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. januar 2004 #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Mønsteret i kjolen vil jo ikke forsvinne du holder joikke buketten foran kjolen men litt på siden..Og så holder du ikke buketten hele dagen heller.. Aner ikke hva det grønne heter med det var fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. januar 2004 #5 Del Skrevet 17. januar 2004 http://www.brollopsguiden.se/hemsidor/h_br...dbuketter.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 17. januar 2004 #6 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg synes den første bukettern var nydelig og den står veldig til kjolen tror jeg.. Dublir sikkert kjempe fin, likte kjolen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 17. januar 2004 #7 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg likte begge bukettene godt, men best nr 2. Synes det kommer an på bl.a. høyden din for hvorvidt en "hengende" bukett er penest eller ikke, men begge disse bukettene passer jo fint til selve kjolen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 17. januar 2004 #8 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg likte bukett nr 1 best, og tror den blir fin til kjolen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 18. januar 2004 #9 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis du ikke er så høy tror jeg det ville vært fint med en lang smal bukett. Jo mer den breier seg ut jo lavere blir du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 18. januar 2004 #10 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg likte også absolutt bukett nr 1 best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #11 Del Skrevet 18. januar 2004 Nummer en blir finest syns jeg, hvis du ikke er veeeldig lav, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 18. januar 2004 #12 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg likte nr 1 best, den kommer til og stå fint til kjolen din! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. januar 2004 #13 Del Skrevet 18. januar 2004 Den første, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. januar 2004 #14 Del Skrevet 18. januar 2004 Nummer en blir finest syns jeg' date=' hvis du ikke er veeeldig lav, da...[/quote'] Hmm...er selv veldig lav og usikker på hva slags bukett jeg skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #15 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke så mye peil, men jeg syns at jenter som er veldig lave ser mye mindre ut hvis de har en diger hengebukett.... Ei lita jente forsvinner lett i mye blomster.... Hadde jeg vært veldig lav hadde jeg trumfet igjennom de tre callaene jeg helst ønsker meg, som gubben har sagt nei til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. januar 2004 #16 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke så mye peil, men jeg syns at jenter som er veldig lave ser mye mindre ut hvis de har en diger hengebukett.... Ei lita jente forsvinner lett i mye blomster.... Hadde jeg vært veldig lav hadde jeg trumfet igjennom de tre callaene jeg helst ønsker meg, som gubben har sagt nei til...... Takk for tips. Har tenkt det samme selv, at jeg må ha minst mulig stæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 19. januar 2004 #17 Del Skrevet 19. januar 2004 Av disse to ville jeg absolutt valgt nr 1, men personlig tror jeg ingen av disse er særlig fine ved siden av denne kjolen. Om man er lav, synes jeg det kan være fint med en nett bukett, men gjerne en som det er bittelitt "heng" på også. Ikke mye og ikke voldsomt, men litt synes jeg er pent. Den øverste buketten er også grei å gjøre om slik at den henger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 19. januar 2004 #18 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg ville gått for den første, syntes nr 2 så litt "billig ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå