Colargol Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i snart to år,i det siste har jeg tenk veldig mye på akkurat ett tema! Jeg og min kjæreste hadde mye og god sex de første 6mnd. vi var sammen, når "turteldue"-perioden beggynte å gå over ble vi begge mer avslappet til dette med sex og ønsket ikke sex hver natt eller til alle døgnets tider lenger. Begge både var og fortsatt er i jobb, med studier i tillegg og vi følte at de var godt med litt tid hver for oss en gang i blandt! Dette ser jeg på som normalt! Det som jeg har tenk mye på i det siste er forskjellene på sexlysten hos mennesker. Jeg har opplevd med denne personen at jeg har større "trang" til sex enn ham! Jeg har måttet venne meg til å vente til han også har lyst! På det aller meste har det gått to uker i mellom og det er engentlig altfor lenge for min del! Han sier det er fordi han ikke like opptatt av sex som meg! Jeg lurer bare på om andre har slike erfaringer der ønsket om sex er så ulikt hos et par! Og om hvordan man evt. løser problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 17. januar 2004 #2 Del Skrevet 17. januar 2004 I mitt forhold har det gått veldig opp og ned ...he he.. I begynnelsen var vi begge 2 helt galne etter det. Men når jeg ble gravid, dabbet det jo av. Da var det han som maste... Etter noen mnd var vi i full gang igjen. Å da hadde vi begge 2 full sex-lyst helt til barnet var en del måneder. Etter det var det jeg som var helt besatt, mens han ikke hadde noe særlig lyst... Det varte en god stund, før det skiftet totalt igjen... Nå for øyeblikket er det ingen av oss som er noe særlig intereserte... Er begge veldig trøtte når kvelden endelig kommer.... Jeg har ikke så mange råd egentlig.. Men hvis du maser om sex, hjelper det om du slutter en stund. Det gjorde det vertfall med meg. Lot som om jeg ikke var noe interesert i det lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #3 Del Skrevet 17. januar 2004 Nå maser jeg ikke akkurat på ham da! Men har nok sagt i fra! Poenget er vel at det er at jeg trodde det var gutter som hadde størst sex-lyst! Eller det er vel det jeg har blitt "lært opp til"! Det at en gutt mener at han godt kan klare seg uten mer sex enn et par ganger i mnd. er for meg litt rart!! Jeg tror jeg hadde forstått det mer om det hadde vært en jente!! Jeg mener ikke å være fordomsfull,men lurer det gjør jeg! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Det var da meg som hadde falt ut på ping-timeout!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 18. januar 2004 #5 Del Skrevet 18. januar 2004 JA!! Så forskjellige er vi mennesker!! Dere får forsøke å finne en gylden middelvei som dere BEGGE kan leve med og er enig i!! Snakk om det!! Blir det for lange "tørkeperioder" for deg, får du tilfredstille deg selv... så tenker du ikke på sex den stunden. (og dere trenger jo ikke ha sex...han kan jo hjelpe deg med tilfredstillinga når han ikke orker/ønsker noe mer enn det!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mor Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Thihi!! jepp, har det nøyaktig som deg... GODT :D å hære at det ikke bare er meg som vil :D mest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå