Gå til innhold

Hvor attraktiv er du?

159 stemmer

1. 1. Hvor attraktiv er du?

• 1 - fullstendig heslig
      2
    • 2 - latterlig lite attraktiv
      4
    • 3 - uheldig lite attraktiv
      7
    • 4 - mindre attraktiv
      5
    • 5 - nøytral
      12
    • 6 - noe attraktiv
      42
    • 7 - definitivt attraktiv
      52
    • 8 - veldig attrakvit
      16
    • 9/10 - ekstremt attraktiv
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som attraktiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1 til 9 hvor dette er standarden?

Synes denne skalaen er bedre enn den som ble brukt i den andre tråden. Her er også bilder som er ment å gjøre det lettere å plassere seg selv.

Hehe, må si jeg synes dette var en litt sær 1-10-skala. Både bildeeksemplene og teksten til tallene. Hvis man ser på bildene virker det som at alt under 4 er sjeldne tilfeller av "trollfjes", folk som i tidligere tider kunne fått jobb på freak shows. Ikke ser jeg særlig forskjell på de som har blitt puttet i kategori 1 og 2 heller. Slik kan det jo ikke være, i så fall befinner jo nesten hele normalbefolkningen seg fra 4 og opp. Med det som utgangspunkt er det kanskje ikke så rart at de fleste som har svart i pollen plasserer seg selv på øvre halvdel.

I den grad jeg har vist til den utskjelte 1-10-skalaen i debatter her på KG har jeg sett for meg en rangering der normalbefolkningen fordeler seg over hele skalaen. Da er ikke utgangspunktet at 5 er "nøytralt", et slags nullpunkt. Når jeg henviser til 1-10-skalaen er 5 gjennomsnittsmennesket, et menneske som er ganske pent, og som er penere enn nesten halvparten av befolkningen i sin aldersrgruppe. Her blir det nærmest som at alt under 5 har "negativ attraktivitet", at det må være noe åpenlyst rart og skjemmende med deg om du skal være under 5.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Skrevet

Finnes det en sånn skala for menn også? En bra en? Inbiller meg at jeg er en 5'er på en god dag, men en vet jo aldri. Det merker jeg hver gang jeg får se meg selv i profil: "Hva faen ER det der for noe? Ser jeg virkelig sånn ut?!"

Kjenner meg veldig igjen! Klarer ikke å se meg selv i profil. Da er hele dagen(uka?) min ødelagt!

ellers er jeg 5 på en dårlig dag, og 7/8 (sju og en halv?) på en god dag. I dag er definitivt en av de gode dagene :)

Skrevet

Ikke for å være vanskelig, men hvordan kan man være 10+ når skalaen går til 10? Bare lurer... :)

For i mine øyne er ikke skalaen bare opp til 10 ? :sjenert:

Skrevet

De bildene det linkes til blir bare feil.

Så ikke veldig nøye igjennom, men jeg fant en 9er som definitivt var en 10er i mine øyne.

Dessuten fokuserte samtlige, unntatt ett, bilder på ansikt, hvis jeg skal være objektiv når det kommer det til skjønnhet så vil jeg absolutt se hele kroppen.

Kan ikke gi et 10er-ansikt og en 2er-kropp en 10er?!

Skrevet

For i mine øyne er ikke skalaen bare opp til 10 ? :sjenert:

Ok, men i denne tråden går skalaen til 10. Hvis din skala går til 100, så er jo ikke 10+ nødvendigvis så veldig høyt... :)

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flott skala. Jeg er nok en sterk 7er, eventuelt en svak 8er.

Anonym poster: 21d34205889f2bc8f546ede72d03dd48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som attraktiv.

Nå fisker du sikkert bare etter komplimenter, men hvis avataren din er et bilde av deg, så er du attraktiv i mine øyne.

Anonym poster: 21d34205889f2bc8f546ede72d03dd48

Skrevet

ligger vel rundt 6-7 til vanlig, på gode dager tror jeg 8. Noen som vet hvorfor utseende "svinger" ofte fra dag til dag? Synes det er så stor forskjell mellom en god dag og en dårlig, skulle gjerne holdt meg på "topp" hele tiden..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg føler meg stort sett som en 5, men hvis jeg skal være realistisk så er jeg sikkert en 6-7.

Når jeg har sex er jeg en klar tier, det er iallefall slik det føles :ler:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg ser helt alminlig ut egentlig.............så 5

Skrevet

HAHA, jeg er alt mellom 1 og 10 føler jeg....

Noen dager føler jeg meg som en en torsk og andre dager, skikkelig hot. Meeen..

Skrevet

Det varierer vel mellom 2 og 2.

Skrevet

Veit ikke , ser det ikke selv ..

Men 7-8 kanskje ..

Gjest Isberg
Skrevet

5, vil jeg tro.

Prøver jeg å finne det perfekte antrekket i en times tid, kliner på et par kilo sminke og styler håret til det ugjenkjennelige kryper jeg kanskje opp på 6. :sminkedokke:

Skrevet

Foruten om sprekken jeg har i ræven hvor jeg pleier å putte slike skalaer så er jeg awesome men siden ikke awesome er på listen og skjønnhetsskalaen ligger krøllet i sprekken sier jeg midt på treet

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig syns jeg selv jeg er ekstremt attraktiv!!!

Anonym poster: 1d15a5c0a77d8178dd39dbe829a91d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...