Gå til innhold

Hvor attraktiv er du?

159 stemmer

1. 1. Hvor attraktiv er du?

• 1 - fullstendig heslig
      2
    • 2 - latterlig lite attraktiv
      4
    • 3 - uheldig lite attraktiv
      7
    • 4 - mindre attraktiv
      5
    • 5 - nøytral
      12
    • 6 - noe attraktiv
      42
    • 7 - definitivt attraktiv
      52
    • 8 - veldig attrakvit
      16
    • 9/10 - ekstremt attraktiv
      19

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1 til 9 hvor dette er standarden?

Synes denne skalaen er bedre enn den som ble brukt i den andre tråden. Her er også bilder som er ment å gjøre det lettere å plassere seg selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en ja, akkurat det vi trengte...

Gjest Maruwan
Skrevet

Hvor attraktiv er du på en skala fra 1 til 9 hvor dette er standarden?

Synes denne skalaen er bedre enn den som ble brukt i den andre tråden. Her er også bilder som er ment å gjøre det lettere å plassere seg selv.

Finnes det en sånn skala for menn også? En bra en? Inbiller meg at jeg er en 5'er på en god dag, men en vet jo aldri. Det merker jeg hver gang jeg får se meg selv i profil: "Hva faen ER det der for noe? Ser jeg virkelig sånn ut?!"

AnonymBruker
Skrevet

En tier om 10 kilo :fnise:

Skrevet

På denne er jeg en treer.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en sånn skala for menn også? En bra en?

Det gjør det kanskje, men det bør være mulig å sammenligne med jenter også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To ekstremt pene allerede! Et pent forum :)

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

De som svarer 10 har ikke lest linken. Og linken er faktisk ikke så værst.

Edit: Ah, ok. Så der at 9 og 10 har fått samme kategori i pollen. Så det er greit, glem det!

Endret av Maruwan
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en sånn skala for menn også? En bra en? Inbiller meg at jeg er en 5'er på en god dag, men en vet jo aldri. Det merker jeg hver gang jeg får se meg selv i profil: "Hva faen ER det der for noe? Ser jeg virkelig sånn ut?!"

http://uvtblog.com/2009/02/the-womans-real-scale-of-1-10/

Skrevet

Mannen min sier at jeg er en syver på joggebukse og hestehaledager og en åtter når jeg ordner meg.

Samtidig presterer han å si at jeg var en tier, men det er lenge siden nå. Han ror ennå.......

• Liker 6
Skrevet

Synes nå noen av de på 6-7-8 var finere enn noen av de som stod på 10 jeg da. Nok et tegn på at slike tester er bare idiotisk, da smak er veldig forskjellig.

• Liker 6
Skrevet

Synes nå noen av de på 6-7-8 var finere enn noen av de som stod på 10 jeg da. Nok et tegn på at slike tester er bare idiotisk, da smak er veldig forskjellig.

Helt enig, har sittet og lurt på det samme!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kheili khosghelem..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som svarer 10 har ikke lest linken. Og linken er faktisk ikke så værst.

Edit: Ah, ok. Så der at 9 og 10 har fått samme kategori i pollen. Så det er greit, glem det!

Det er ikke noe ekstremt med å være ekstremt attraktiv dersom 1/3 av forumet er ekstremt attraktive.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sier at jeg er en syver på joggebukse og hestehaledager og en åtter når jeg ordner meg.

Samtidig presterer han å si at jeg var en tier, men det er lenge siden nå. Han ror ennå.......

Er det egentlig en god ide å spørre kjæresten om hvor pen du er på skalaen?

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Det er ikke noe ekstremt med å være ekstremt attraktiv dersom 1/3 av forumet er ekstremt attraktive.

Les linken, så skjønner du hva jeg mente. 10'eren er kategorisert som en 9'er med personlige preferanser. Altså finnes det ingen objektiv 10̈́'er.

Men som sagt, jeg fikk ikke med meg at TS hadde putta 9 og 10 i samme kategori i pollen.

Skrevet

Er det egentlig en god ide å spørre kjæresten om hvor pen du er på skalaen?

Ja, på en måte. Når jeg ser på den selv så vil jeg si at jeg er en firer eller en femmer. Da er det jo positivt at han syns jeg er penere enn det. Han er jo ærlig også siden han tråkka litt i salaten etterpå. (vil jo ikke høre at alderen tynger heller da)

Skrevet

du er en 7-er på en god dag.... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...