AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #21 Skrevet 29. mars 2012 Hele livet Det er jo bare bra å venne seg til mindre søte ting. Jeg har kutta sukkeret helt ut. Men når jeg er på besøk eller på restaurant, så spiser jeg også ei kake for den saks skyld! Man trenger jo ikke å henge seg helt oppi det. Men hjemme lager jeg gjerne alt uten sukker og det går helt fint. Jeg har endometriose og også ofte sopp. Siden jeg kutta ut dei tinga jeg kutta ut, har jeg blitt mye bedre. Ikke bare med den ene tingen men mere opplagt i hele kroppen egentlig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #22 Skrevet 29. mars 2012 TS igjen! Nå har jeg akkurat vært en tur på butikken, og jeg ble ganske sjokkert over hva slags ting de lurer sukker inn i! Jeg tenkte å kjøpe litt wok-saus så jeg kunne lage wok til middag, men det ble raskt uaktuelt når jeg så at sukker stod som første eller andre ingredient på innholdsfortegnelsen Tenkte meg at jeg må holde meg unna sukker for ganske bestandig, ja. Hva slags søtsaker spiser dere hvis dere skal kose dere? Noen som har en favorittsjokolade uten sukker?
Ingis Skrevet 30. mars 2012 #24 Skrevet 30. mars 2012 TS igjen! Nå har jeg akkurat vært en tur på butikken, og jeg ble ganske sjokkert over hva slags ting de lurer sukker inn i! Jeg tenkte å kjøpe litt wok-saus så jeg kunne lage wok til middag, men det ble raskt uaktuelt når jeg så at sukker stod som første eller andre ingredient på innholdsfortegnelsen Tenkte meg at jeg må holde meg unna sukker for ganske bestandig, ja. Hva slags søtsaker spiser dere hvis dere skal kose dere? Noen som har en favorittsjokolade uten sukker? Ja sukker blir ofte en billig smakserstatter når man er gnien med råvarene..Jeg kan på det varmeste anbefale å lage woksaus fra bunnen:) Også sweet chili saus er veldig enkelt å lage selv(og søte med stevia/sukrin): en goood klunk eddik, et par ts hvitløkspulver, et par ts chilipaste, litt vann og søtning, kok opp og avkjøl:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå