Gå til innhold

Sæd og kløe

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jenta mi påstår at det klør etter at jeg har hatt utløsning inne i henne. Dette har jeg aldri hørt jenter si før. Er det bare hun som opplever at sæd kan forårsake kløe. Det er ikke slik at hun får utslett, eller føler dette som noen allergi, det bare rett og slett klør!!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet ikke helt men en tanke slår meg at det kanskje klør pga at hennes bakterieflora og ph verdi i skjeden forandres når hun får sæd der oppe.

HAr dere vært sammen lenge ?

Ofte på begynnelsen av et forhold kan man oppleve kløe. Det er ofte pga de ovnenevnte tingene men så tilpasses ph verdien og dine og hennes bakterier hverandre. Går seg til på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det skyldes.

Selv hadde jeg det sånn med min første kjæreste. Det klødde noen ganger, men som oftest sved det og gjorde veldig vondt. Dermed ble det med avhopping i svingene. Det har aldri vært sånn med noen av de andre jeg har vært med, *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å "klø". Men det kiler mer, må jeg si. Derfor tar jeg alltid en dusj etter sex! Ikke snakk om at jeg får sove med sperm inni meg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det med to forskjellige, men begge var jeg i langvarige forhold med og det endret seg ikke. Er glad jeg ikke reagerer på min nåværende samboer sin sperm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes J.

:kul:

D'ække no rart det klør... Millioner av små svømmene greier som hit og dit for å finne ut hvor de skal... tenk bare på en maur oppover benet på sommeren... Det klør det!

Skikkelig gjennomtenkt svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D'ække no rart det klør... Millioner av små svømmene greier som hit og dit for å finne ut hvor de skal... tenk bare på en maur oppover benet på sommeren... Det klør det!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allergisk mot sæd. Ganske irriterende det der. Men det jeg pleier å gjøre er bare å vaske meg etterpå så går kløen over. Ellers må dere jo bare bruke en kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jeg vet hvorfor jeg klødde en dag. for jeg hadde vært på do rett før vi hadde sex og vasket meg på hendene med såpe og så kom jeg borti med såpehender etter sexen og det svei og klødde og buhuhu men det var bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har opplevd det med to forskjellige' date=' men begge var jeg i langvarige forhold med og det endret seg ikke. Er glad jeg ikke reagerer på min nåværende samboer sin sperm.[/quote']

Jøss, det var nytt at man kan reagere forskjellig på forskjellige menns sæd. Reagerte du med kløe hver gang, eller var det kun inn i mellom at du opplevde dette? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør noen ganger- men det går som regel over om jeg bare vasker meg litt...

Men ofte får jeg en vanvittig svie av typens sæd- uten at jeg vet grunnen.. Ikke no godt nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har reagert forskjellig på sæd. Jeg reagerte noe veldig på min frorrige samboers sæd. Fikk ofte svie og kløe i skjeden etter utløsning. Reagerer derimot ikke i det hele tatt med min nåværende kjæreste :P

Det er nok riktig at vi reagerer forskjellig mht. bakteriefloraen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul:  

Skikkelig gjennomtenkt svar!!!

:idesmil: Nå skjønner jeg hvorfor jeg klør så jævlig på ballene! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var nytt at man kan reagere forskjellig på forskjellige menns sæd. Reagerte du med kløe hver gang, eller var det kun inn i mellom at du opplevde dette? :o

Det var hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...