Gå til innhold

STØV!!! :-/


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

HJELP !!! Plutselig titter solen inn og jeg ser hvor mye støv det er her inne :oops: :-?

Jeg hadde planer om litt husevask og rydding i dag - men alt dette støvet tar nesten motet fra meg.

hvordan får man det bort på lettest mulig måte? balje med vann og så drive og vaske det bort? Koste det hjelper jo ikke for da legger det seg andre steder og i luften.

Og skal man ta støvet først eller gulvene først?

Huff, jeg tror mye av skylden er dyrene jeg altså. Særlig høyet er en stor støvkilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne tørrmopp kluter er kjekk til å tørke støv med! Støvet setter seg litt fast i stedet for å bare fyke avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta støvet før gulvene, du. Ellers lander bare støvet ned på de nyvaskede gulvene. :wink:

Microfiberklut (tørr) er fint til støvtørking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten aldri vann - annet enn på badet, kjøkkenet og i yttergangen.

Vi bruker alltid tørrmopp - hipp-hipp-hurra-for-swiffer.

Rydder først, så tørker jeg støv med en sånn rolls av en klut, microfiberetellerannet - og så swiffrer jeg gulvene.

Vi har ingen tepper, så jeg ser faktisk alt støvet i motsetning til da vi hadde tepper - og her swiffres det minst en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg minnet på hvorfor jeg ikke liker svarte ting inne- det ser jo ut som om det er en cm støvlag på det jo :( *sukke* ......Svart er stilig det - men - da må man nesten elske å tørke støv også .....gjett om jeg skal si det til min kjære når han begynner å snakke om svarte dippedulter og inventar ......han får tilby seg å ta støvtørkingen da :ler:

*ta fatt inne med høy musikk og et blikk på klokken. hvor mange timer greier jeg det på i dag tro*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Jordans mikrofiber støvklut er veldig bra. Skjønt viljen til å tørke støv er det så som så med. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud når du skal tørke støv er å ikke være sulten. Det neste er å sette på god musikk slik at det ikke blir kjedelig.

:oops: Ja, nå oppdaget jeg at dette var på lørdag så da er du vel ferdig allerede! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...